قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۶ آبان ماه/ سکه ۵۲ میلیون تومان شد

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و رشد دلار، در روند صعودی بازگشایی شد

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۶ آبان ماه/ سکه  ۵۲ میلیون تومان شد

​قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و رشد دلار، با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. با این حال قیمت‌ها اختلاف زیادی با کانال قیمتی هفته گذشته خود دارند. گفتنی است قیمت دلار امروز در نیمه کانال ششم از کریدور ششم نوسان دارد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و رشد دلار، در روند صعودی بازگشایی شد. به‌نظر می‌رسد هیجان کاهشی ناشی از فروکش قیمت دلار در روز گذشته از بین رفته و همین امر بازار طلا و سکه را امروز افزایشی کرده است؛ با این حال با وجود این روند صعودی، قیمت‌ها همچنان پایین‌تر از کانال پنجشنبه هفته گذشته قرار دارند.

شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، امروز با رقم ۲۷۴۷ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار که در روز گذشته در مرز کانال ششم از کریدور ششم معامله می‌شد، امروز رشد کرده و در نیمه کانال ششم از این کریدور قرار گرفته است.

سکه امامی در کانال ۵۱ میلیونی نشست

بازار سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه گرمی افزایشی بود. قیمت سکه امامی با ۹۲۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۵۱ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۳۷۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر، با رقم هشت میلیون تومان به ثبت رسید.

در بازار نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۷۷.۱ هزار تومان افزایش و با نرخ چهار میلیون و ۴۵۳ هزار تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با ۹۰۰ هزار تومان افزایش به ۵۱ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی با ۴۱۵ هزار تومان افزایش به ۴۶ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید. نرخ نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در تابلو اعلان قیمت‌ها نمایان شد.

قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

قیمت طلا

قیمت سکه

 هر گرم نقره ۷۲ هزار تومان شد

قیمت اونس جهانی نقره امروز بدون تغییر، روی رقم ۳۳ دلار و ۷۰ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۹۳۰ تومان افزایش، گرمی ۷۲ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید.

منبع: آخرین خبر - تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 157708

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر