قیمت انواع گوشی های سامسونگ در بازار (شنبه 13 اسفند) + جدول

باتوجه به نوسانات بازار ارز در روزهای اخیر، بازار موبایل نیز شاهد نوسانات زیادی بود و قیمت بسیاری از گوشی‌ها با افزایش‌های عجیب همراه بود اما امروز و با کاهش قیمت دلار برخی گوشی‌ها نیز با کاهش قیمت موجه شدند.

قیمت انواع گوشی های سامسونگ در بازار (شنبه 13 اسفند) + جدول

باتوجه به نوسانات بازار ارز در روزهای اخیر، بازار موبایل نیز شاهد نوسانات زیادی بود و قیمت بسیاری از گوشی‌ها با افزایش‌های عجیب همراه بود اما امروز و با کاهش قیمت دلار برخی گوشی‌ها نیز با کاهش قیمت موجه شدند. در این گزارش قیمت مدل‌های پرفروش سامسونگ در بازار بررسی شده است.

قیمت گوشی‌های سامسونگ امروز کاهش پیدا کرد. همزمان با افت قیمت دلار آزاد در روزهای گذشته، فروشنده‌های موبایل کوتاه آمدند و امروز شاهد افت قیمت اغلب مدل‌های محبوب سامسونگ در بازار موبایل هستیم. به‌عنوان مثال گوشی گلکسی A۱۳ که پنجشنبه هفته قبل با ۶۴ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۷ میلیون تومان فروخته می‌شد، امروز قیمتش به ۶ میلیون تومان رسیده است.

قیمت گوشی گلکسی S۲۱ FE  نسخه ۲۵۶ که به اسم قاتل پرچمدار معروف است، از حدود ۲۴ تا ۲۵ میلیون به مرز ۲۰ میلیون رسیده و تقریبا همین وضعیت را برای اغلب مدل‌های محبوب شاهد هستیم.

گوشی گلکسی A۱۳ درحال حاضر پرفروش‌ترین محصول سامسونگ است. آنطور که فروشنده‌های موبایل می‌گویند، هر دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگ گوشی گلکسی A۱۳ بین محبوب‌ترین مدل‌های فعلی بازار به‌حساب می‌آیند و کنار آن می‌توانیم به گلکسی A۳۲ اشاره کنیم که بعد تقریبا دو سال از عرضه جهانی، هنوز در ایران طرفدار دارد.

گوشی گلگسی A۵۳ و A۷۳ توانستند به‌ترتیب جانشین‌های خوبی برای A۵۲ و A۷۳ باشند و بین محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار برای خودشان جایی دست‌وپا کنند. البته از گلکسی S۲۱ FE هم نباید غافل شویم. مدلی که به آن لقب قاتل پرچمدار را می‌دهند و خیلی‌ها به‌جای رفتن سراغ گوشی‌های پرچمدار سری S، با قیمت کمتری S۲۱ FE را می‌خرند.

گوشی سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra جدیدترین و بهترین پرچمدار فعلی سامسونگ است که با حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل یکی از رقبای گوشی‌های گرانقیمت آیفون به‌حساب می‌آید. گلکسی S۲۲ Ultra نسخه قدیمی‌تر S۲۳ Ultra است و الان با قیمت کمتری فروخته می‌شود.

قیمت گوشی

منبع: فردای اقتصاد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75644

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر