کد ۱۹ استخدامی آموزش و پرورش چیست و شامل چه کسانی می شود؟

معنی کد 19 در کارنامه نهایی داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟

کد ۱۹ استخدامی آموزش و پرورش چیست و شامل چه کسانی می شود؟

 معنی کد ۱۹ در کارنامه نهایی داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟

به گزارش عرشه آنلاین؛  پس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، برخی از داوطلبان بعد از مشاهده کارنامه نهایی خود با عبارتی با عنوان کد ۱۹ مواجه شده‌اند. تیم پشتیبانی ایران استخدام در ادامه این مطلب قصد دارد به این موضوع بپردازد که کد ۱۹ استخدامی آموزش و پرورش چیست و تکلیف داوطلبان در این خصوص چه می شود.

 معنی کد ۱۹ در کارنامه نهایی داوطلبان

داوطلبانی که دارای صلاحیت علمی هستند اما صلاحیت عمومی آنان که مربوط به مسائل عقیدتی و سیاسی می‌شود با مشکل مواجه شده و  یک بار دیگر نیز باید گزینش شوند.

نکته: این افراد یا در گزینش رد می شوند و یا پذیرفته شده و وارد حرفه معلمی خواهند شد.

 بلاتکلیفی داوطلبان با برچسب کد ۱۹!

مهم ترین مشکل درخصوص داوطلبانی که کد ۱۹ خورده اند این موضوع است که این داوطلبان نمی‌توانند از فرصت تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی و استثنایی و همچنین آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز استفاده کنند.

این داوطلبان از این موضوع گلایه مند هستند که حق شرکت در دوره های آموزشی دانشگاه فرهنگیان را نداشته، چرا که یکبار دیگر باید گزینش شوند.

عدم شرکت در این دوره ها باعث می شود که این داوطلبان از سال تحصیلی عقب مانده و عملا آن را از دست می دهند.

 کارنامه کد ۱۹ چه کاری باید انجام دهد

طبق برنامه ریزی های انجام شده در آزمون استخدام آموزگاری و دبیری، داوطلبانی که صلاحیت های عمومی (گزینش) آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد ۱۹ مشخص شده می بایست در زمان های تعیین شده به هسته گزینش استان محل ارزیابی شده خود، نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام نموده و مراحل بررسی پرونده خود در فرآیند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری نمایند.

بدیهی است عدم ارائه درخواست تجدید نظر در مهلت زمانی مذکور به منزله انصراف تلقی شده و به مراجعات و درخواست‌های پس از تاریخ های اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

منبع: ایران استخدام

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111271

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر