خیابان‌های مشهد همه زیر آب رفت؛ تصاویری از سیل مشهد+ویدئو

​بارش‌های رگباری و سیل‌آسای عصر امروز مشهد، منجر به مسدود شدن برخی تقاطع‌های این کلانشهر و گرفتار شدن برخی از خودروها در سیلاب شده است.

خیابان‌های مشهد همه زیر آب رفت؛ تصاویری از سیل مشهد+ویدئو

به گزارش عرشه آنلاین، بارش‌های رگباری و سیل‌آسای عصر امروز مشهد، منجر به مسدود شدن برخی تقاطع‌های این کلانشهر و گرفتار شدن برخی از خودروها در سیلاب شده است.

تقاطع‌های دارای زیرگذر در مشهد مسدود شد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی:در پی بارندگی شدید امروز تقاطع های دارای زیرگذر از جمله «جهاد، جمهوری و استقلال» مشهد دچار آب افتادگی شده و اکنون مسدود هستند.

ترافیک سنگین نیز در نقاط مختلف شهر مشهد بر اثر بارندگی وجود دارد‌، از شهروندان می‌خواهیم ‌تا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

بارندگی شدید‌ باعث جاری شدن سیل و آب‌گرفتگی معابر در مشهد و حومه شده است. 

به گفته حمیدرضا کافی نیا، مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد، «آتش‌نشانی در پی بارش‌های سیل‌آسا و رگباری امروز مشهد، به حالت آماده‌باش درآمد و آتش‌نشانان اکنون در حال انجام عملیات مربوطه هستند.»

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی هم با اشاره به آب‌گرفتگی معابر گفت: «ترافیک سنگین نیز در نقاط مختلف شهر مشهد بر اثر بارندگی وجود دارد‌، از شهروندان می‌خواهیم ‌تا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.» ‌

اداره کل مدیریت بحران استان خراسان رضوی از مردم خواست از تردد غیرضروری در شهر و شهرستان‌های درگیر بارندگی و آب‌گرفتگی اجتناب کنند و به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها و نقاط پایین دست مسیل‌ها نروند. ‌

این اداره اعلام کرد که مناطق توریستی و گردشگری، بوستان‌ها و پارک‌های مشهد تعطیل شده‌اند.

سیل مشهد؛ محدوده بلوار کوشش - هفت حوض

تصویری نگران کننده از سیل در میدان انقلاب 

سیل در مشهد

ویدئویی از وضعیت دانشگاه فردوسی مشهد بعد از بارش شدید باران:

تا اطلاع ثانوی مناطق توریستی و گردشگری، بوستان‌ها و پارک‌های مشهد تعطیل است

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 137687

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر