اعلام زمان همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: پس از تایید قانون برنامه هفتم توسعه از سوی شورای نگهبان ،همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ماه اجرا خواهد شد.

اعلام زمان  همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: پس از تایید قانون برنامه هفتم توسعه از سوی شورای نگهبان ،همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ماه اجرا خواهد شد.

رحیم زارع نماینده آباده و منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: با توافقی که با سازمان برنامه وبودجه داشتیم وپس از اینکه برنامه هفتم توسعه طی روزهای آینده به تایید شورای محترم نگهبان برسد، از خرداد ماه حکم بازنشستگا ن تغییر می کند و از ابتدای فروردین همسان سازی اعمال می شود.

وی با اشاره به اینکه بار مالی همسان سازی در بودجه ۱۴۰۳ گذاشته شده تصریح کرد: طبق توافق مقررشد ۱۳۰هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ پرداخت شود و این سازمان متناسب سازی بازنشستگان خود را انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت:بر مبنای توافقات از خرداد ماه همسان سازی بازنشستگان انجام خواهد شد و از ابتدای فروردین مبالغ محاسبه شده و در خرداد پرداخت می شود.

 

 

منبع: اقتصاد 100

دیگر رسانه ها

کدخبر: 137862

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر