جنت نوین؛ مرکز فروش سنگ قبر پدر خوش ‌قیمت

مجموعه جنت نوین با نزدیک به 30 سال تجربه در حوزه فروش سنگ مزار و ارائه خدمات مرتبط، یکی از خوش‌نام‌ترین‌ها در این عرصه بوده و بالاترین سطح رضایت‌مندی مشتریان را دارا است.

جنت نوین؛ مرکز فروش سنگ قبر پدر خوش ‌قیمت

مجموعه جنت نوین با نزدیک به ۳۰ سال تجربه در حوزه فروش سنگ مزار و ارائه خدمات مرتبط، یکی از خوش‌نام‌ترین‌ها در این عرصه بوده و بالاترین سطح رضایت‌مندی مشتریان را دارا است. در این مجموعه انواع سنگ قبر با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه ‌می‌گردند تا نام عزیزان درگذشته با وجود مزاری زیبا، جاودان باقی بماند. از جمله این سنگ‌های قبر می‌توان مرمر، گرانیت، مرمریت و... اشاره کرد.

انواع فروش سنگ قبر پدر

جنت نوین؛ مرکز فروش سنگ قبر پدر خوش ‌قیمت

  • سنگ قبر مرمر

سنگ قبر مرمر در واقع سنگی دگرگونی بوده که از سنگ ‌آهک تشکیل شده است؛ به این معنا که سنگ ‌آهک تحت ‌فشار خیلی زیاد و حرارت بالا قرار گرفته و به مرمر تبدیل می‌شود. مرمر در رنگ‌هایی مانند سفید، نباتی، سبز، صورتی و... به‌فروش می‌رسد. این سنگ ظاهر بسیار شکیلی داشته و قیمت آن نیز به نسبت بالاست.

دلیل استفاده از آن به‌عنوان سنگ قبر پدر و...، مقاومتی است که در برابر عوامل جوی از خود نشان می‌دهد. سنگ قبر مرمر در برابر خوردگی و فرسایش نیز مقاوم خاوهد بود. از دیگر نکات مثبت این سنگ می‌توان به نرم بودن بافت و حکاکی آسان روی آن اشاره کرد. جلا دادن این سنگ ظاهر آن را زیباتر نشان خواهد داد.

  • سنگ قبر گرانیت

سنگ قبر مشکی گرانیت همواره از پرمتقاضی‌ترین سنگ‌ها در آرامستان‌ برای فوت شدگان پدر، مادر و... محسوب می‌شود. علت تقاضای بالای این سنگ، مقاومت و استقامت مناسب و پایداری زیاد و در عین ‌حال قیمت مناسبی آن است؛ به‌علاوه این‌که جذب آب در این سنگ پایین است. این رنگ سنگ قبر گرانیت را می‌توانید باتوجه به سلیقه خود، در طرح‌های مختلف سفارش دهید.

  • سنگ قبر مرمریت

سنگ مرمریت نوعی سنگ رسوبی است که تحت‌ تأثیر گرما و فشار بالا در پوسته زمین و در طول زمان تولید می‌شود. سنگ مرمریت از طرح‌ها و تنوع رنگی بسیاری برخوردار است؛ چراکه ناخالصی زیادی در ساختار این سنگ وجود دارد و این ویژگی سبب شده تا امروزه این سنگ، به‌عنوان سنگ قبر مرمریت به‌فروش برسد. در سراسر دنیا گونه‌های متفاوتی از این سنگ در معادن مختلف کشف شده‌اند که هر کدام از آن‌ها از نظر جنس و ظاهر باتوجه ‌به آب‌وهوای مناطق مختلف کشور با سایر گونه‌های یافت شده در سایر نقاط متفاوت هستند

  • سنگ قبر مصنوعی

 

جنت نوین؛ مرکز فروش سنگ قبر پدر خوش ‌قیمت

سنگ قبر مصنوعی از ترکیب مواد افزودنی و سنگ معدن طبیعی تولید می‌گردد. قیمت سنگ قبر مصنوعی به نسبت سنگ معدن طبیعی، کم‌تر است. مقاومت سنگ مصنوعی در برابر ضربه و خط‌وخش بسیار خوب بوده و از این موضوع آسوده خاطر خواهید بود که سنگ قبر انتخابی شما، تا سال‌های سال عین روز اول باقی می‌ماند. این سنگ‌ها معمولاً از ترکیب سنگ‌های طبیعی که در معدن وجود دارند و مواد افزودنی پلیمری تولید می‌شوند.

وجود این مواد باعث می‌شود که وزن سنگ قبر مصنوعی کمتر از سنگ طبیعی باشد؛ بنابراین نسبت به سنگ طبیعی پروسه تولید، حمل‌ونقل و نصب آن راحت‌تر انجام می‌گیرند. موادی که در سنگ‌های مصنوعی به‌کار برده می‌شوند سبب گردیده‌‌اند تا این سنگ با محیط کاملاً سازگار باشد.

نکات انتخاب سنگ قبر پدر

قیمت سنگ‌ها می‌تواند تفاوت چشمگیری با یکدیگر داشته باشد؛ از این‌رو باید با دیدی ‌باز بهترین نوع سنگ را انتخاب کرد تا با توانایی مالی ما نیز هم‌خوانی داشته باشد. مواردی مانند تصویرنگاری، ایجاد باغچه و کتیبه و... هزینه را افزایش می‌دهند. همچنین قیمت سنگ‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ به‌گونه‌ای که سنگ مرمر گران‌تر و لاکچری بوده و سنگ گرانیت معمولاً هزینه کمتری را دربردارد. بین انواع متفاوت یک سنگ نیز تفاوت کیفیت وجود دارد؛ به‌عنوان مثال گرانیت به انواع سیمین، نطنز، برزیلی و... تقسیم می‌شود که هر کدام از کیفیت و قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

سخن پایانی

مجموعه جنت نوین بهترین انواع سنگ قبر را با بیشترین کیفیت به‌فروش می‌رساند. بازدید از محل و کارشناسی توسط متخصصین مجموعه به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد و سنگ‌ها به سراسر ایران ارسال می‌شوند. قیمت‌های سنگ‌های مزار برحسب سایز، قطر، درجه‌بندی کیفیت و نوع جنس سنگ‌ها متفاوت است؛ همچنین امکان ایجاد تغییرات و شخصی‌سازی کردن طرح‌ها باسلیقه و بودجه مدنظر شما نیز وجود دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 138202

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر