زن کشی فجیع در کرج

مردی که 2 سال پیش به دلیل اختلاف خانوادگی، همسرش را به قتل رسانده بود در این استان دستگیر شد.

زن کشی فجیع در کرج

 مردی که ۲ سال پیش به دلیل اختلاف خانوادگی، همسرش را به قتل رسانده بود در این استان دستگیر شد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ حکمت اله شجاعی رییس پلیس آگاهی البرز روز سه شنبه اظهار کرد : اواخر سال ۱۴۰۱ خبر سقوط از بالکن و مرگ مشکوک یک خانم ۳۹ ساله در گرمدره کرج به پلیس اعلام شد که بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی در ظاهر به نظر می رسید که این خانم اقدام به خودکشی کرده است اما با توجه به تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص شد که متوفی در شب حادثه در حال بحث و درگیری با همسرش بوده است.

شجاعی گفت: با هماهنگی مراجع قضایی همسر متوفی به پلیس آگاهی احضار شد اما دلایل کافی برای احراز ارتکاب قتل توسط وی گردآوری نشد و نامبرده در سال ۱۴۰۱ آزاد شد.

وی بیان کرد: پس از حدود ۲ سال ماموران پلیس آگاهی استان البرز موفق به دریافت سرنخ هایی از ارتکاب قتل توسط همسر متوفی شده و با هماهنگی دستگاه قضایی این فرد را دستگیر کردند؛ متهم با ارائه مستندات چاره ای جز اعتراف نداشت و گفت که در شب حادثه به دلیل اختلافات گسترده ای که از گذشته با همسرش داشته با وی درگیر شده و او را از بالکن منزلشان به پایین پرتاب کرده و منجر به قتلش شده است.

رییس پلیس آگاهی البرزافزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 139526

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر