حجم ویدیو: 3.97M | مدت زمان : 00:01:47

خبر خوش دولت برای کسانی که سربازی نرفتند و کارت پایان خدمت ندارند

شرط پایان خدمت برای کسانی که قصد ورود به فضای کسب و کار دارند برداشته شد.

  شرط پایان خدمت  برای کسانی که قصد ورود به فضای کسب و کار دارند برداشته شد.

وزیر اقتصاد از حذف شرط پایان خدمت برای دانشجویانی که قصد ورود به فضای کسب و کار را دارند، خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص مصوبات امروز هیات دولت گفت: در راستای اجرای حکم قانون بهبود محیط کسب و کار را که براساس آن دولت مکلف شده بود که شرایط سخت، دشوار و غیر ضروری را از مجوز های کسب و کاری که مصوبه هیات وزیران داشتند بردارد و کار را برای فعالان و کارآفرینان تسهیل کند اولین مصوبه هیات دولت درمورد حذف شرایط سخت و غیر ضرور پیرامون حذف ۱۵ مورد از شرایط دولت های قبل بود.

وی ادامه داد: ازجمله درمورد مجوز های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بود که حداقل سن حذف شد، حداقل مدرک، سابقه، مساحت دفتر، عبارت محل مناسب و همه عبارت هایی که می‌توانست موانع ذوق و سلیقه ای ایجاد کند حذف شد. همچنین درمورد راهنمای گردشگری یا همان تورلیدر حذف سن و سابقه داشتیم.

خاندوزی تصریح کرد: از همه مهمتر برای دانشجویانی که هنوز سربازی نرفتند و معافیت تحصیلی دارند از این پس خواهند توانست همه مجوز های کسب و کاری که براساس مصوبات پیشین دولت ها نمی‌توانستند این مجوز ها را کسب کنند، لغو شد و این فضا برای دانشجویانی که قصد کار و فعالیت اقتصادی دارند باز شد.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 139638

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        قبلا هم دانشجویان می تونستن پروانه کسب بگیرند

      ارسال نظر