زمان و شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

زمان و شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در خرداد ماه 1403 اعلام شد

زمان و شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

زمان و شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در خرداد ماه ۱۴۰۳  اعلام شد

به گزارش عرشه آنلاین، چند هفته پیش، سازمان سنجش خبر زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را اعلام کرد. این اطلاعیه مبنی بر این بود که ۳ برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه به زودی یعنی در نیمه دوم خرداد ماه و در حین امتحانات خرداد ماه و نهایی ها منتشر خواهد شد و همین سبب شده است که داوطلبین در شوک عجیبی باشند و آماده شدن برای مصاحبه برای آنها سخت تر باشد.

به صورت خلاصه میتوان گفت زمان دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تقریبا از بازه زمانی ۲۰ ام الی ۳۰ ام خرداد ماه خواهد بود. اما بیایید بیشتر راجع به این موضوع و اتفاقات پیش روی تان صحبت کنیم.

زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در تابستان ۱۴۰۳ پس از اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته است. در این مرحله، هر داوطلب باید در تاریخ مشخص شده توسط دانشگاه مورد نظر، در محل دانشگاه حضور یابد و در مصاحبه شرکت کند.

در روز مصاحبه، داوطلبان باید مدارک لازم برای مصاحبه فرهنگیان را همراه داشته و فرم‌های مهم را از سایت سنجش دانلود و تکمیل کنند.

زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در سال های پیشین

در سال‌های گذشته، تنها یک مصاحبه برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان وجود داشت که پس از کنکور و انتخاب رشته برگزار می‌شد. اسامی داوطلبان در سایت سازمان سنجش اعلام می‌شد و آنها باید مطابق با رشته و دانشگاه خود در مصاحبه شرکت می‌کردند. اگر داوطلبی به هر دلیلی نمی‌توانست در این مصاحبه حضور یابد، فرصت مجددی نداشت و باید تا سال بعد صبر می‌کرد. این موضوع استرس زیادی برای داوطلبان به همراه داشت.

خوشبختانه با وجود اتفاقات اخیر در فرآیند کنکور فرهنگیان، زمان مصاحبه فرهنگیان و زمان دعوت به مصاحبه فرهنگیان، مطلوب است و داوطلبین با وجود فشردگی ها باز هم میتوانند حضور فوق العاده ای را تجربه کنند.

لازم به ذکر است که حضور در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و پاسخ به سوالات مصاحبه فرهنگیان نیازمند آمادگی است و افراد باید بتوانند ۲۵ درصد تاثیر ویژه مصاحبه که حتی بیشتر از تاثیر کنکور فرهنگیان است را در این رقابت کسب کنند.

اینکه چطور برای این زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان آماده شوید، سوالی است که مجموعه انتخاب سبز، با پکیج سوالات مصاحبه فرهنگیان به شما پاسخ داده است که در سایت ما میتوانید این محصول را تهیه کنید تا قبولی تان با تمرین ها و یادگیری های عمیق تضمین شود.

در حالت خلاصه میتوان گفت زمان دعوت به مصاحبه فرهنگیان کاملا مشخص نیست و باید آمادگی دانشگاه ها و هماهنگی با سازمان سنجش و آموزش مصاحبه گران رقم بخورد تا همه چیز برای شروع مصاحبه آماده باشد.

شرایط دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

شرایط عمومی دعوت به مصاحبه فرهنگیان و حضور در زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مطابق با آنچه در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش آماده است، به شرح ذیل است :

 تابعیت جمهوری اسلامی ایران

 اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

 التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

 داشتن سلامت کامل روانی، جسمانی و توانایی انجام وظایف محوله

 نداشتن سابقه محکومیت جزائی یا کیفری مؤثر

 عدم اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و الکل و هر نوع مواد اعتیادآور

 عدم وابستگی تشکیلاتی، هواداری ازاحزاب وسازمان ها و گروههای غیرقانونی

حضور در زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

یادآوری های مهم در مورد شرایط دعوت به مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳

یادآوری:۱ بعد از اعلام نتایج نهایی از سوی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، چنانچه پذیرفته شدگان نهایی ذکور مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند قبولی آنان ” لغو” خواهد شد.

یادآوری:۲ رعایت شئونات اسلامی و معلمی در طول تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و همچنین در سایر دانشگاهها که براساس مفاد این دفترچه پذیرش میشوند الزامی خواهد بو

منبع: صفحه اقتصاد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 140399

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر