جزئیات نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت hrtc.ir

​نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه مشاغل کیفیت بخشی اعلام شد.

جزئیات نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت hrtc.ir

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه مشاغل کیفیت بخشی اعلام شد.

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه مشاغل کیفیت بخشی در سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir/exam/۶۶/page اعلام شد.

آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش شامل مربی تربیت‌بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور، ۱۴ اردیبهشت۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد.

این آزمون توسط جهاد دانشگاهی با حضور ۴۰۷ هزار داوطلب برگزار شد و مقرر شده است بیش از ۱۹ هزار نفر در چهار رشته شغلی مربی تربیت‌بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور در این آزمون پذیرفته شوند.

کارنامه نتایج اولیه متقاضیان رشته های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در درگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.it قرار گرفته است.

نتایج آزمون کیفیت‌بخشی مشاغل وزارت آموزش‌وپرورش که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت‌بدنی و سلامت و مشاور برگزار شد، امروز بیست‌وپنجم خرداد اعلام شد.

متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که بر اساس نتیجه اعلام شده، جز معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون برگ‌ها مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام کنند. بدیهی است مراجعه نکردن به سامانه در مهلت تعیین شده برای تکمیل «نمونبرگ‌های خوداظهاری»، به منزله انصراف از استخدام در آموزش‌وپرورش تلقی خواهد شد. زمان دقیق تکمیلی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان در هفته اول تیر ۱۴۰۳ از طریق سوی وزارت آموزش‌وپرورش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مراحل سنجش و ارزیابی تکمیلی و آزمون عملی آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش:

مراحل سنجش و ارزیابی تکمیلی:

بررسی مدارک، مستندات ثبت نامی خوداظهاری داوطلب و بررسی شرایط احراز آزمون

بررسی سوابق و فعالیت‌های علمی، آموزشی، جهادی و پژوهشی

انجام معاینات پزشکی و بررسی ویژگی‌های جسمانی و روانی

آزمون کتبی هماهنگ

حضور در مراکز ارزیابی

مصاحبه عمومی گزینش

آزمون عملی مشاغل کیفیت‌بخشی

(ویژه رشته شغل‌های مربی تربیت‌بدنی و سلامت و مربی امور تربیتی و سبک زندگی)

زمان برگزاری آزمون کتبی استخدام کیفیت بخشی مشاغل آموزش و پرورش

از داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت قرار گیرند در روز چهارشنبه ششم تیر ۱۴۰۳ آزمون کتبی اخذ خواهد شد، این آزمون جنبه مهارتی داشته و برای شرکت در آزمون مطالعه منبع خاصی نیاز نیست. داوطلبان بایستی مطابق اطلاعیه اداره کل آموزش‌وپرورش در تاریخ مذکور با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر به مکان اعلامی از سمت ادارات کل حضور پیدا کنند

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام ارزشیابی کشور اعلام کرد: به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ که در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد، می‌رساند کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان این رشته‌های شغلی امروز شنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۳ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، در صورتی که بر اساس نتیجه کارنامه آزمون، جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۹، با مراجعه به درگاهmy.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات کاربر ‌برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام نمایند.بدیهی است عدم مراجعه به سامانه در مهلت تعیین شده برای تکمیل "برگ‌های خوداظهاری"، به منزله انصراف از استخدام در آموزش وپرورش تلقی خواهد شد.

فرآیند ارزیابی تکمیلی طبق زمان‌بندی اعلام شده در سامانه گزینش و استخدام (کارا) صورت خواهد گرفت. هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظفند، ضمن مطالعه مفاد این اطلاعیه شرایط، ضوابط و اقدامات اعلام شده در آن را رعایت و اقدام نمایند.

داوطلب می‌بایست از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ با مراجعه به درگاهmy.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل کار برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام نماید. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 141971

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر