این سه حادثه اندوهبار را در میان انتخابات فراموش نکنید

اخبار ناخوشایندی از چند گوشه ایران منتشر شده که شاید به خاطر ماجرای انتخابات ریاست جمهوری و بحث تبلیغات آنان که صداوسیما و فضای مجازی را اشغال کرده، کمتر به چشم آمده باشد.

این سه حادثه اندوهبار را در میان انتخابات فراموش نکنید

 

برترین‌ها نوشت اخبار ناخوشایندی از چند گوشه ایران منتشر شده که شاید به خاطر ماجرای انتخابات ریاست جمهوری و بحث تبلیغات آنان که صداوسیما و فضای مجازی را اشغال کرده، کمتر به چشم آمده باشد. زلزله کاشمر، ریزش معدن شازند و آتش سوزی بیمارستان قائم رشت سه اتفاقی بود که از روز یکشنبه بخشی از مردم ایران را عزادار کرده است. نکته قابل توجه در این ماجرا، بی‌توجهی هر شش کاندیدای انتخابات هشتم تیرماه به این موضوع بود. به نظر می‌رسد آنها سرگرم رقابت‌های انتخاباتی هستند و حتی وقت یک پیام تسلیت در فضای مجازی را هم نداشتند.

پیش از ظهر یکشنبه ۲۷ خرداد در پی حادثه ریزش معدن شماره ۵ شن و ماسه شهرستان شازند، ۴ نفر شامل دو راننده کمپرسی و دو راننده بیل مکانیکی که در محل حادثه مشغول فعالیت بوده‌اند زیر آوار ریزش کوه حبس شدند که با تلاش امدادگران، عصر همان روز پیکر دو نفر از مفقودین پیدا شد و عملیات شبانه‌روزی برای یافتن دو مفقود دیگر ادامه دارد.

جان باخته معدن شازند

اولین تصویر از ۲ جان‌باخته حادثه معدن شازند

حادثه دوم در بامداد روز ۲۹ خرداد رخ داد، حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد گزارش حریق در بیمارستان قائم به آتش نشانی اعلام شد، آتش سوزی‌ای که در آن ۹ تن از بیماران، جان خود را از دست دادند. سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درباره این حادثه گفت: با سرکشی از بیماران حادثه دیده و همچنین بررسی از زوایای مختلف حریق بیمارستان قائم به سر نخ‌های خوبی رسیدیم. قصور مدیریت بیمارستان قائم در این حادثه کاملاً مشهود است و تصمیم به برکناری این مدیر گرفته شد.

بیمارستان رشت

حادثه تلخ سوم هم زلزله در کاشمر بود؛ حوالی ساعت ۱۳:۲۴ دقیقه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ زلزله‌ای با بزرگی ۵ ریشتر در عمق ۶ کیلومتری سطح زمین بین شهر خلیل آباد و شهر کاشمر را لرزاند. رخدادی که خرابی‌های زیادی به جا گذاشت.

زلزله کاشمر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 142501

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر