خبر فوری برای دانش آموزان/ برای دیدن کارنامه تان به این سایت مراجعه کنید + لینک

نحوه مشاهده کارنامه دانش آموزان باید به سایت مالتی مدیو مراجعه کرد

خبر فوری برای دانش آموزان/ برای دیدن کارنامه تان به این سایت مراجعه کنید + لینک

نحوه  مشاهده کارنامه  دانش آموزان باید به سایت مالتی مدیو مراجعه کرد

به گزارش عرشه آنلاین، حدودا ۲ الی ۳ هفته پس از پایان امتحانات نوبت اول و دوم، دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف می‌توانند برای مشاهده کارنامه خود و اطلاع از نمرات خود، به سایت my.medu.ir مراجعه کنند. ورود به این سایت از طریق پنل کاربری والدین و دانش آموزان امکان پذیر است.

در گذشته کارنامه دانش آموزان به صورت حضوری و از طریق سایت های مختلفی اعلام می شد، اما از سال گذشته با راه اندازی سایت یکپارچه مای مدیو، بسیاری از امکانات دیگر سایت های آموزش و پرورش از جمله ارائه کارنامه my medu.ir از طریق مای مدیو امکان پذیر شد.

در سال های قبل مدارس پس از وارد کردن نمرات دانش آموزان در سامانه سیدا، به صورت حضوری کارنامه دانش آموزان را ارائه می نمودند و یا دانش آموزان می توانستند با مراجعه به سایر سایت های آموزش و پرورش اقدام به دریافت کارنامه نمایند که با توجه به تنوع سامانه ها و عدم دسترسی برخی از دانش آموزان به گذرواژه و نام کاربری، دریافت کارنامه به صورت آنلاین با مشکل مواجه می شد.

دانش آموزان می‌توانند پس از وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که دسترسی به کارنامه مای مدیو دانش آموزان از طریق پنل کاربری والدین نیز امکان پذیر است.

دانش آموزانی که موفق به ورود سایت مای مدیو کارنامه نمی شوند می بایست به مدیر مدرسه مراجعه نموده و درخواست بررسی اطلاعات خود در سایت سیدا را داشته باشند.

داوطلبان بزرگسال و آزاد و همچنین افرادی که به منظور ترمیم معدل در امتحانات شرکت نموده اند نیز می توانند برای اطلاع از نمرات خود به سایت مای مدیو کارنامه مراجعه نموده و بر روی گزینه "ورود از طریق دولت من/ ورود فرهنگیان و عموم" کلیک نمایند. با استفاده از این گزینه، داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره همراه و اطلاعات خود، به پنل کاربری خود دسترسی داشته و کارنامه را دریافت نمایند.

منبع: اقتصادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143247

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر