جذب هیات علمی جدید در دانشگاه فرهنگیان از مهر امسال + شرایط

رئیس دانشگاه فرهنگیان ‌‌از پیوستن بیش از 700 عضو هیات علمی جدید به بدنه این دانشگاه از مهر امسال خبر داد.

جذب هیات علمی جدید در دانشگاه فرهنگیان از مهر امسال + شرایط

 رئیس دانشگاه فرهنگیان ‌‌از پیوستن بیش از ۷۰۰ عضو هیات علمی جدید به بدنه این دانشگاه از مهر امسال خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین؛  رجبعلی برزوئی در نشست مشترک رئیس و اعضای هیات رئیسه با مدیران استانی که امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، با اشاره به تاکیدات و بیانات رهبر معظم انقلاب در‌خصوص دانشگاه فرهنگیان، گفت: هیچ موضوعی به اندازه این دانشگاه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نبوده است و این نشان از اهمیت و جایگاه آن دارد.

وی دانشگاه فرهنگیان را مقدس‌ترین مکان برای خدمت دانست و افزود: در این دانشگاه باید به‌دنبال کارهای بزرگ و ماندگار بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، انجام ارزیابی تکمیلی پذیرش دانشجو در دانشگاه را اقدامی بزرگ و جهادی عنوان و از همکاران صف و ستاد در به ثمر نشستن آن و برگزاری دقیق، به موقع و با کیفیت ارزیابی‌ها قدردانی کرد.

‌وی از پیوستن بیش از ۷۰۰ عضو هیات علمی جدید به بدنه دانشگاه از مهر امسال خبر داد و خاطر‌نشان کرد: حضور نیروهای جدید موجب تحول در حوزه‌های فکری، آموزشی و پژوهشی دانشگاه خواهد شد.

برزوئی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در حوزه دانشجویی و فرهنگی-تربیتی اشاره کرد و افزود: ایجاد ایستگاه‌های سلامت و تندرستی، خوابگاه‌های متاهلی، صنعتی‌کردن آشپزخانه، اعطای وام به دانشجومعلمان از صندوق رفاه دانشجویی، ایجاد دبیرخانه‌های فرهنگی در کشور و برگزاری طرح سواد قرآنی از جمله این فعالیت‌ها است.

وی بر بومی‌سازی فعالیت‌ها‌ در استان‌ها تاکید و خاطر‌نشان کرد: باید بتوانیم و آماده باشیم از مهرماه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را بومی‌سازی کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، با بیان اینکه مسئول اجرا و بودجه‌ریزی مدیریت استان بوده‌ و ستاد به سیاستگذاری خواهد پرداخت، گفت: سال آینده فعالیت‌های متمرکز، حداکثر  ۱۰ درصد خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش بودجه تملک دارایی در دانشگاه و سیاست تفویض اختیار به استان‌ها، تصریح کرد: مجموعه استان با دقت و دغدغه‌مندی منابع را در مسیر خود به‌ویژه آماده‌سازی برای مهر هزینه کنند.

برزوئی توجه به فضاهای بصری و فضای سبز پردیس‌ها و مراکز سراسر کشور را از اولویت‌ها نام برد و اظهار کرد: تلاش کنیم مهر امسال در همه استان‌ها فضای دانشگاه مطلوب باشد.

وی با تاکید بر اهتمام در رفع مسائل و توجه به دغدغه‌های دانشجومعلمان، گفت: اگر معلم با حس خوب به کلاس درس برود این حس را به دانش‌آموزان نیز منتقل خواهد کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، همچنین از توجه و حمایت‌های کمیسیون‌ها و‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به دانشگاه فرهنگیان تشکر و قدردانی کرد.

منبع: پانا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 149217

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر