فال حافظ

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ آنلاین یکشنبه 21 مرداد 1403

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ آنلاین یکشنبه 21 مرداد 1403

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

فال حافظ آنلاین یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

فال حافظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 422 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

تمام مدت عمر خود منتظر چنین فرصتی بوده ای و هرگز فکر نمی کردی که روزی بخت در خانه ات را بزند، اما اکنون او آمده و پای به خلوت زندگی تو گذارده. فرصت برای تو مهیاست. نیت خود را عملی کن و از چشم بد حسودان به خدا پناه ببر و تنها از او یاری بخواه.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و سوم می فرماید:

* ای کسی که با زنجیر گیسوان بلند آمد، های جلال و زیبایی تو پیوسته و بر دوام باد که به نوازش عاشقی آشفته حال روی آورده ای.

* چه برای آشتی و چه برای جنگ آمده باشی، جانم فدای تو باد. به هر گونه که باشد، لباس ناز بر قامت تو زیباست.

ای دو بیت کاملاً با نیت شما سازگار و همخوان است و می گویم انسان باری رسیدن به خواسته خود که از روی عشق و علاقه است، باید تلاش و از خود گذشتگی داشته باشد زیرا نابرده رنج، گنج میسر نمی شود.

۲- ضمن بهره گیری از استادی ماهر و با تجربه، باید با علاقه، پشتکار و با توکل بر خدا برای انجام این نیت اقدام کنید و بدانید که حتماً موفق می شوید.

۳- بیمار کاملاً شفا می یابد و جای نگرانی نیست. قرض ادا می شود ولی طول می کشد. گمشده نزد کسانی است که شما می شناسید. او از ترس نمی گوید چون بیچاره قصد این کار را نداشته بلکه ناخواسته و غیر عمد انجام گرفته است. خرید خوبست ولی فروش را به زمان دیگر حواله کنید. مسافرت حتماً بروید و ملاقات را انجام دهید. به پدر، مادر و همسر خود محبت کنید.

۴- شما برای دانش و دانشمند اهمیت زیادی قائل هستید. اهل مطالعه، پژوهش، مقابله و مقایسه هستید. از روی احساس، وظیفه شناسی و وجدان کار می کنید. اگر می گویید همسر، برادر، خواهر، تو را دوست دارم، از صمیم قلب بیان می کنید. فردی واقع گرا می باشید اما خیلی زود رنج چون توقع نارو خوردن ندارید. آرزوی شما شادی و نشاط در محیط خانواده است.

۵- قلبی مملو از عشق و صفا دارید. ضربان قلب شما زمزمه محبت است اما دستی بی نمک دارید. کسانی به شما حسادت دارند. خریدی که کرده اید، مبارک است. او موفق می شود، نگران نباشید. به زودی از طریق موبایل و اینترنت خبر پیروزی دریافت می کنید. مبارک است.

فال حافظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 107 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که مورد توجه و علاقه همگان قرار گرفته ای، به شکرانه جذابیت هایی که خدا در وجود تو قرار داده و تو را نزد دیگران محبوب نموده است متواضع باش و با دیگران تا آنجا که می توانی مهربانی کن. در انتخاب دوستانت دقت کن و در جمع کسانی حاضر شو که در شأن و موقعیت تو باشند و از افراد پست و تنگ نظر دوری کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت سوم می فرماید:

قامت همه محبوبان عالم در برابر قد راست و الف گونه تو مانند حرف ن خمیده باد.

۲- همه عاشق و شیفته محبت و مهر شما هستند. پس باید ارزش واقعی خود را بدانید و این گوهر ارزنده را به دست نا اهلان و حسودان به آسانی قرار ندهید. باید بگویم وقتی به میهمانی می روی، منتظر شما هستند اما زمانیکه ناخوانده می روی، در چهارچوبه در منتظر می مانی.

۳- آینده ای بسیار درخشان در پیش داری به شرط آنکه سرعت عمل، دقت و تلاش را از دست ندهی و از شخص عالم و آگاهی کمک بگیری.

۴- در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن که این نیت برآورده می شود و سوره مبارکه شعرا، از آیه ۵۰ تا ۸۰ را بخوان.

۵- اخیراً گرفتار ناراحتی و مشکلی شده ای. غمگین نباش. او آگاه نیست. بلکه باید با متانت و حوصله او را مطلع سازی.

۶- از ویژگی های شما عبارت اند از: شیک پوش، وسواسی، باهوش، خوشگذران، منطقی، دقیق، جذاب و دلربا، مصمم، ظریف و سطحی نگر، خیالباف، مهمان نواز، درسخوان، اهل کشف، اصیل، با استعداد و دوست داشتنی.

۷- معامله و تغییر شغل و مکانی در پیش می باشد. چیزی گم کرده ای. ناراحت نباش. نزد کسی است. به شما می دهد. شخصی بلند قد و لاغر اندام، با موی جو گندمی خیلی به شما علاقه دارد. از نصایح او بهره مند شوید که شما را خیلی دوست دارد.

۸- مسافرت مفید می باشد. خرید و فروش عالی است اما برای تغییر مکان عجله نکنید. به زودی مژده ای دریافت می کنید. سفر کرده های شما حالشان خوبست و مژده ای در دو هفته دیگر به شما خواهند داد. پس مرا دعا کنید.

۹- رنگ زرد لیمویی را انتخاب کنید که با اندیشه های تابناک شما هماهنگی دارد. زودتر از زمان تصمیم خواهید گرفت. انرژی خود را خلاقانه به کار بگیرید تا بر دشواری ها پیروز شوید. این رنگ برازنده قد و قامت شماست.

فال حافظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 145 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دیگر از زندگی خود شکوه مکن چرا که به زودی کسی وارد زندگیت می شود. (موقعیتی به تو روی می آورد) که گره از کارهایت گشوده خواهد شد. مرهمی بر دردهایت می شود و درهای بسته به رویت باز خواهند شد و راه های تازه مقابلت قرار می گیرد و به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حافظ در بیت نهم می فرماید:

* فدای چشم تنگ آن زیباروی می شوم که چشم دیدن این فقیر یکتا قبلا را هم نداشت و به تاراج آن بر من تاختن آورد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- سعادت به شما روی آورده. بطوری که در شگفت هستی که چگونه با این مساله رو به روی شوی. ناراحت نباش که این خواست خداوند و دعای پدر و مادر بوده. پس همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و سوره مبارکه نمل از آیه ۱۰ تا ۳۵ را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش فراوان است و نذری هم انجام بده.

۳- سعادت به شما روی آورده. خانواده شما از موفقیت عالی برخوردار خواهد شد و در مسابقه یا مناقصه ای برنده خواهید شد. در امور تجارتی و یا تحصیلی پیشرفت فراوانی به دست خواهید آورد. وقتی موفق شدی، مرا دعا کن و خواند سایت تاروت رنگی را به دوستان، اقوام و آشنایان توصیه بنمایید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: اسرار آمیز، مرموز، دنبال گر، ناقلا، منطقی، به موقع خطرناک، پر احترام، مخترع، مقبول، متفکر، سیاستمدار، کله دار، شیک پوش ولی شلخته، استثنایی، حرف به کرسی نشان و پر قدرت.

۵- از زندگی خوبی برخوردارید. ارزش آنرا بدانید. با همسر مهربان باشید که سه فرزند در طالع دارید که سومی نابغه می شود. مسافرت خوبست ولی خرید و فروش موقعیت ندارد.

۶- چشمان نافذ و نگاه پرقدرت شما شیر را اسیر و مات و مبهوت خود می سازد. پس با اراده ای قوی، همراه با کوشش در این راه گام بردارید و زندگی جدید و محکمی بسازید.

فال حافظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 220 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

رازی در دل نهفته داری و از درد عشقی رنج می بری که تو را بیمار و بیقرار کرده است. نهایت تلاش خود را در این راه کرده ای و کمترین نتیجه ای تاکنون به دست نیاورده ای. بدان که اگر با دل پاک و نیت صادق از خدا مدد بخواهی، آن یگانه تو را یاری خواهد نمود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت بر شما مبارک باد که به زودی عملی می گردد و گره از کار شما باز می شود. موقعیت بسیار خوبی به دست می آورید. از سفر کرده اطلاعی می رسد. از کار خود کاملاً رضایت خواهید داشت و گردش روزگار بر وفق مراد خواهد شد.

۲- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* حافظ با نیت و قصد درست و با دلی پاک، مانند درویشان خلوت نشین، به میخانه معرفت روی می آورد.

پس شما نیز اولاً نذر خود را ادا کنید. ثانیاً به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. ثالثاً برای گشایش کار خود سوره مبارکه فتح را با حضور قلب و معنی بخوانید که بسیار موثر است.

۳- اگر تاکنون نیت شما برآورده نشده، به این خاطر بوده که به خیر و صلاح شما و زندگیتان نبوده است و مقدمات آنرا فراهم نکرده بودید.

۴- اگر از او ناراحت هستید و از بی توجهی او ملول و خسته شده اید، ناراحت نباشید زیرا او به زودی متوجه می شود و به شدت به شما وابسته خواهد شد.

۵- خود خور نباشید بلکه با یکی از آشنایان مشورت کنید و تردید را از دل بیرون کنید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: صلح جو، سیاست پیشه، خوش بین، با وفا، خوش رو، صدیق، مشاوری عالی، با سلیقه، خوشگذران، مملو از عشق، ناحسود، شکمو، نظر بلند و خوش سیما.

۷- هدیه ای دریافت می کنید و مسافرتی در پیش دارید. ۴ فرزند در طالع دارید که دوتای آنها بسیار موفق خواهند شد. همسرتان بی اندازه شما را دوست می دارد ولی شکاک و لجوج است. شما نباید در امور خانوادگی آنها دخالت کنید و نسبت به خانواده او بی محبت باشید. تردید شما در مورد اقوام درجه یک او بی مورد می باشد. گرچه این برداشت ناشی از عمل غلط خود او می باشد. باید او در رفتار خود جداً تجدید نظر نماید. آنچه گم کرده اید، به زودی بهتر از آن به دست می آورید.

فال حافظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 250 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزگاری است که خود را به دست تقدیر سپرده ای و می اندیشی هرچه باداباد. اما بدان روشی که تو انتخاب کرده ای سودمند نخواهد بود. گرچه تو تاکنون تلاشهای بسیاری کرده ای، اما باز هم تلاشی مضاعف لازم است تا تو را به آنچه که آرزویش را داری برساند. پس در رفتار خود تجدیدنظر کن که صلاح تو در این است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به دست آوردن این نیت نیاز به زحمت و رنج دارد و تقدیر برایت چنین خواسته است و چاره ای هم نمی باشد. پس نگران نباشید. اگر چه آرزوهای دور و درازی دارید، باید تلاش همراه با دقت و سرعت عمل داشته باشید تا بر رقیبان پیروز شوید.

۲- چرا هر کاری را به امروز و فردا موکول می کنید؟ در حالی که زمان برای اجرای این نیت حرف اول را می زند. به دیگران کمک کن و از افراد سیگاری، معتاد و بی بند و بار دوری کنید زیرا خداوند بارها و بارها به شما کمک کرده است. توفیق الهی یار شما بوده و در حیطه ابتلا و آزمایش الهی قرار گرفتید. پس اگر می خواهید به مرادتان برسید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار است.

۳- حضرت حافظ در بیت های چهارم، ششم و هشتم می فرماید:

* به سینه بگو که با آه سوزنده خود، زبانه آتشکده فارس را خاموش کند و به چشم بگو که آنقدر گریه کند تا سیل اشکش، آبروی در و خانه دجله بغداد را بریزد.

* بخت و اقبال پیر میکده معرفت پاینده باد که نبودن دیگر چیزها دشوار نمی باشد. بگذار دیگران بروند و نام مرا فراموش کنند.

* روز مردنم یک لحظه نوید و مژده ملاقات بده و آنگاه من با وعده وصال تو، هول و ترس مرگ را فراموش می کنم. پس آنگاه آسوده دل به قبرم داخل کن و ببر.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- به زودی خبر یا هدیه یا ملاقات بسیار مهم و سودمندی در پیش است و به زندگی شما رونق می بخشد. مبارک است.

۵- اگر می خواهید عاقبت این کار نیکو باشد، سوره آل عمران از آیه ۱۲ تا ۲۲ را در ده شب مرتبا با حضور قلب و معنی بخوانید. نگران مسافر نباشید. اوضاعش سامان یافته است. گمشده می آید. در معامله سود فراوانی خواهد بود، به شرط آنکه حواستان را جمع کنید. از ملاقات و نصایح یکی از بزرگان فواید بسیار خواهید برد.

فال حافظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 183 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

به تازگی به کامیابی های بزرگی رسیده ای که حاصل دوران رنج و صبر و پایداری شماست. روزگار به شما روی خوش نشان خواهد داد و شما به بزرگی و منزلت خواهید رسید، اگر همتی بلند داشته باشید و در تمامی کارها از خود صبر و شکیبایی نشان دهید و دعای خیر دیگران بدرقه راهتان باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* از این پس من و همراهی مرشد روشن ضمیر که آینه وار، اوصاف جمال ازلی در آن آشکار است و در این آینه از ظهور ذات حق نشانی توان یافت.

* من اگر به مراد دل رسیدم و شاد شدم، جای تعجب نیست. زیرا سزاوار این شادی و کامروایی بودم و این دو را محبوب به عنوان صدقه به من محبت کرد.

* سروش عالم غیب آن روز این بشارت را به من داد که در بردن با رغم و رنج عشق ثابت دادند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- رنج های فراوانی تحمل کرده ای و از کس و ناکس، حرف ها شنیده ای اما دیگر تمام شد و همه چیز به خیر و خوبی در حال انجام خواهد بود. بهتر است از راهنمایی استادی کامل و آگاه در مسائل بهره مند شوی و از سرعت عمل و دقت غافل نباشی.

۳- این نیت به زودی برآورده می شود و قرین شادی خواهی شد. همه چیز بر وفق مرادت خواهد بود و جای نگرانی نمی باشد.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه برو و زیارتی کن. دعایی بخوان که گشایش بسیار است و نذر خود را ادا کن. از مسافر، هدیه ای میرسد و حالش خوبست. بیمار شفا می یابد. گمشده پیدا می شود. تجارت سود آور و مسافرت مفید خواهد بود. آن کسی که به شما خیانت کرده، به زودی دچار بیماری شدید می شود. با همسرتان بیشتر مهربان باشید. چهار فرزند در طالع دارید.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: فیلسوف مآب، باهوش، گوشه گیر، انتقام جو، پشتکاردار، موفق، مرتب و منظم، عدم اعتماد به نفس، کمک رسان، پر انرژی، منطقی، مدیر و مدبر، با شخصیت، با هدف، اهل گردش و تفریح، اهل رستوران و گاهی وسواسی.

۶- از تغییر و تحول ناراحت نشوید بلکه خوشحال باشید که خداوند یاری کرد تا شما ضرر و زیان متوجه تان نشود. به پدر یا همسر خود بگویی مواظب سلامتی خویش باشد.

فال حافظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 227 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر می خواهی به سعادت و افتخار برسی باید گوهر پاک سرشت انسانی خود را پیدا کنی و از شر بدکاران و بدخواهان به خدا پناه ببری. عشقی که در دل داری موجب خرسندی تو خواهد شد و از آن پشیمان نمی شوی. همتت را بلند کن و تلاشت را مضاعف تا به بالاترین درجات برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر کسی به شما فخر و ناز کرد، به او توجه نکن زیرا ارزش واقعی شما بمراتب از دیگران بیشتر است. شما با آن قلب و نیت پاک، همیشه موفق و پیروز هستید و از دشمنان کاری ساخته نمی باشد. کسی به شما بدی کرده. او را به خداوند واگذار کن و از صمیم قلب از قادر یکتا بخواهید که به او جزا دهد. خواهید دید که عبرت خاص و عام می شود.

۲- اگر چه هدف شما بسیار متعالی است اما باید تلاش را بیشتر کنید ولی مواظب باشید. برای رسیدن به آن دست به اقدامات ناخوشایند نزنید چون خداوند ناظر بر کار شماست. بنابراین با صداقت و خلوط نیت اقدام کنید که تا خداوند به شما کمک کند.

۳- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید:

* رندی و قلندری بیاموز و بخشش کن زیرا چندان هنری نیست که حیوان شراب نخورد و انسان نباشد. پس کسی که فاقد این دو باشد، حیوانی بدون هنر است.

* اصل و گوهر انسان باید پاک باشد تا مورد فیض الهی قرار گیرد وگرنه هر سنگ و گلی، جواهر قیمتی نمی شود. پس استعداد ذاتی لازم است.

* نام مقدس خداوند کار خود را می کند. ای دل تو خوش باش و با خدا باش و از مکر و حیله دوری کن. زیرا با حیله و مکر، دیو و شیطان مسلمان نمی شود و رو به راه نمی گردد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: وظیفه شناس، استثنایی، جدی، مسئول، مصمم، کاری، لجباز، مغرور، متین، محتاط، پشتکاردار، دور اندیش، پول دوست، مهربان، حساس، ناقلا و زیرک.

فال حافظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 326 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تو که همدمی نیکو و وفادار داری و امکانات زندگی در حد لازم برای مهیاست، چرا با کوچکترین مشکلی خود را می بازی؟ غمها و شادی های جهان گذران است، پس تو بهتر آنست که به جای دل مشغولی های غمبار به شادی های زندگی فکر کنی و با خاطری آسوده زندگی خوش را برای خود و خانواده ات بسازی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اندوه و ناراحتی شما برخاسته از تردید و وسواس است. زیرا اینقدر درباره او غم و غصه خوردن و در فکر بودن، معنی ندارد. بلکه باید با سرعت عمل، دقت، تلاش و بهره گیری از استادان با تجربه در این راه مصممانه گام برداشت تا شاهد موفقیت را در آغوش بگیرید.

۲- بی تابی و بی قراری برای این نیت بی فایده می باشد. باید به فکر تهیه مقدمات کامل آن باشید. اگر چه خود را با خاطره او دلخوش می کنی اما ادامه این وضع موجب رنجش و تنفر می گردد و خیال بافی تا حقیقت راهی طولانی دارد.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. صدقه بدهید تا گشایش حاصل شود. به زودی از او خبری دریافت می کنید. یکی از عزیزان بیمار است. برای او شربت گلاب و بید مشک بسیار نافع می باشد.

۴- سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش زود می باشد. ملاقاتی مهم به همراه تغییر شغل برای یکی از عزیزان پیش می آید. مسافرتی مفید در پیش دارید و پولی به دست می آورد.

۵- در ۱۲ شب آینده، خوابی خواهید دید که به صورت پرنده ای چون عشقاب یا پروانه در هوا پرواز می کنید. نشانه این است که افکار شما بسیار والاست و به زودی صاحب قدرت خواهید شد و زندگی پر رونقی پیدا می کنید.

۶- رنگ قهوه ای یا نارنجی را برایتان پیشنهاد می کنم که علاوه بر جذابیت، به شما نیرو و نشاط برای فعالیت می دهد و از تحرکات عصبی جلوگیری می کند.

۷- از طریق موبایل و اینترنت مکاتباتی در جریان است یا قرار می گیرد و علاقه ای حاصل می شود ولی سود آور نمی باشد. بهتر است تنها تفریح باشد و زیاد جدی نگیرید.

فال حافظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 384 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از پیش آمدها و حوادث بد روزگار به خدا پناه ببر، زیرا او بهترین پناهگاه است و تو را از آفات و گزندها حفظ می کند. مدتهاست در انتظار تحولی مثبت در زندگی خود هستی و از زندگی فعلی ات رضایت نداری. بدان که برای تغییر زندگیت و ایجاد این تحول نیاز به یک تلاش و کوشش وسیع است که از دست تو برمی آید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* از زیبارویان بیشتر از این بهره تو نمی باشد. پس اگر به این طالع قانع نمی باشی، برو و فرمان قضا و قدر را دگرگون بساز و طوری کن که بر وفق مرادت باشد.

۲- شما در زندگی سرنوشتی دارید که قضا و قدر الهی آن را رقم زده است ولی این بدان معنی نمی باشد که اختیار و اراده ای نداری. بلکه عین اختیار و آزادی است که می توانید با توکل به خداوند گام بردارید و با نیروی اراده و فعالیت چنان مشهور خاص و عام گردید که همه متعجب و متحیر گردند. زیرا در چهره شما و فرزندانتان نور عشق و عرفان و رستگاری است.

۳- از هجران و فراق کسی یا چیزی یا مکانی سخت ناراحتید. باید بدانید که هر کس سرنوشتی دارد. پس دعا کنید که سرنوشت شما مانند همسایه دیوار به دیوارتان نباشد. زیرا او ناسپاسی کرد و خداوند وی را در معرض املا و استدراج قرار داد.

۴- مژده می دهم که زندگی بسیار درخشانی در انتظار شما و خانواده شما است. بطور مثال در هفته قبل خانواده شما مورد لطف خداوند قرار گرفتند و از ناراحتی بزرگی رهایی یافتند. پس کسی که به ریسمان خداوند چنگ بزند، صد در صد موفق است. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۵- هر که روزانه باغچه دلش را به آب تامل و خوداندیشی مهمان نکند، همیشه پژمرده و پاییزی خواهد ماند.

۶- مسافر حالش خوبست. به زودی خبرهای خوش می دهد. توجه به همسر و علاقه به او زندگی شما را شاداب تر می کند. با پدر و مادر مهربان باش. به سخنان او گوش دهید، هر چند اخلاقش غیر قابل کنترل می باشد ولی مهربان و با وفاست.

۷- از رنگ مشکی یا قرمز تند استفاده نکنید بلکه از رنگ های ملایم بهره مند شوید که موجب آرامش روح، ثبات قدم و اعتماد به نفس شما می گردد.

فال حافظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 337 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست ایجاد یک تغییر و تحول اساسی و سفر فکرت را به خود مشغول ساخته است. احساس می کنی با محیط و موقعیت فعلی خود نمی توانی سازگار باشی، اما بدان که صلاح تو در این است که به کار فعلی خود ادامه بدهی، ولی سعی و تلاشت را بیشتر کنی. گله از بخت مکن و توکل به خدا کن تا لطف او شامل حالت شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- انسانی با اراده و صمیمی هستی. پس سعی کن زندگی را برای خود بخواهی نه اینکه خود را برای زندگی. چون زندگانی ارزش این همه غصه خوردن و حرص ورزی را ندارد.

۲- عده زیادی به زندگی شما حسادت می ورزند. در حالی که شما با دلسردی و کج خلقی و عصبانیت این زندگی شیرین را بر خود و خانواده تلخ می سازید و نیروی خانواده را فرسایش می دهید.

۳- عشق کیمیایی است که انسان را به کمال می رساند. سعی کن این راه را ادامه دهی که پیروزی در دستان توانای شما قرار دارد و دیگران بر این کار شما حسادت می ورزند. پس به سخنان آنان توجه نکن.

۴- خوش قلبی هم اندازه ای دارد. سعی کن قدری در کارها با فکر و اندیشه عمل کنی تا فریب نخوری. مژده ای دریافت می کنی. سفر کرده باز می آید و پیامی شادی آور خواهی شنید که بسیار گشایش دارد. مسافرت را توصیه نمی کنم چون بیماری می آورد. فروش صلاح است. تغییر شغل نیز مفید است.

۵- همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه برو و راز و نیاز کن که گشایش حاصل می شود. اگر می خواهید به سفر بروید و یا سفر به خوبی انجام گیرد، در ۴ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الرعد، آیه ۳ تا ۹ را بخوانید.

۶- به زودی باد را در خواب خواهید دید. تعبیرش اینکه برای امری مهم خود یا پدر یا همسرتان انتخاب شده است و موفقیت به زودی به سراغ شما می آید. ولی برای رسیدن به این موفقیت، تلاش و کوشش لازم است. از طرف دیگر پس از طوفان شدید، باد ملایم می وزد. دلیل آنست که در زندگی احساسی، عاطفی و عشقی ویژه ای قرار گرفته اید که باید یا پول و مقام یا عشق را انتخاب کنید.

۷- ضرری متوجه خانواده شما شده است. بگویید ناراحت نباشند. به زودی جبران می شود و شخصی که مرتکب این عمل شده، تا دو هفته دیگر به سزای اعمالش می رسد.

۸- اوضاع به زودی چنان تغییر خواهد کرد که موجب شادی و تحول شگرفی خواهد شد. نگران نباشید.

فال حافظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 221 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از این لج و لجبازیها درمانده و مستاصل شده ای و در مقابل هر عملی نتیجه ای معکوس می گیری، اما بدان که راه عشق راهی است پر فراز و نشیب و اگر تمایل رسیدن به مقصود را داری باید آهسته و پیوسته بروی و متواضع و فروتن باشی. مشکل تو خودت هستی. کمی عاقلانه تر فکر کن، راه حل مسائل پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هرکاری بکنی او ناز و کرشمه می کند و بهانه ای دیگر می آورد. علتش توجه بی اندازه شما به او می باشد. پس قدری خوددار باش و برای مدت یک ماه از محبت خود بکاهید تا ارزش کارهای شما را بداند.

۲- طوری وانمود کنید که دیگر مایل به ملاقات نمی باشید تا او به خود بیاید. شاید اولین دفعه عکس العمل نشان دهد ولی شما جا نزنید و از میدان خارج نشوید و دست خود را رو نسازید.

۳- او آدم عاقل و خیلی باهوشی است. فقط دمدمی مزاج می باشد پس بهترین راه همانست که گفتم، یعنی مدارا کنید تا سرش به سنگ بخورد.

۴- گمشده خود را می یابید. تغییر شغل صلاح نمی باشد. تغییر مکان جایز نیست. خرید خوب است ولی فروش سودمند نمی باشد.

۵- کسی از شما رنجیده، او مستجال الدعوه است. لطفاً دل او را بدست آوریدکه سودمند است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، خوشگذران، ناز و ملوس، دوست داشتنی، اصیل، با شخصیت، با سلیقه، منطقی، رفیق باز، گریان، باهوش، سازشکار، زیردست نواز، صلح جو و زود رنج.

۷- بیمار شفا می یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. حتماً موفق می شوید. هدیه ای دریافت می کنید، پس نذر خود را ادا کنید تا مسافر شما به سلامت باشد.

۸- گردنبند عشق و مهر و محبت، بر گردن شماست و می توانید همه را اسیر و برده خویش سازید. پس نگران نباشید و به زندگی درخشان و امید بخش خود لبخند بزنید و نگران نباشید.

۹- رنگ لیمویی علاوه بر برازندگی شما، دارای مفهوم آگاهی و خودآگاهی شماست که از دریچه عقل، سنجش و منطق به زندگی نگاه می کنید. در آینده به زندگی زیاد لبخند خواهید زد.

فال حافظ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 133 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تو انسانی ساده دل و پاک هستی اما به دام مکر و حیله بداندیشان گرفتار آمده ای. به امید خدا آنکه تو را در این دام انداخت به زودی رسوا خواهد شد و حاصلی جز شرمندگی نخواهد برد. گرچه دست تو از گرفتن انتقام کوتاه است ولی بدان که خدا بهترین انتقام گیرنده است و هیچ جرمی در نزد او بی کیفر و مجازات نمی ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: باهوش، فیلسوف، شوخ، حق را به حق دار می دهد، شجاع، با حس ششم قوی، رک گو، اهل کشف، بانمک، آگاه از جهان، با اراده، با شرف، با وجدان، با سلیقه، مشاور عالی، کمیاب، مخترع، باطن دار، پرنده نهایی، امین، ولخرج و اهل گردش.

۲- از مردم ریاکار و معتاد دوری کنید که به شما ضربه خواهند زد. سعی کنید حرف و عمل شما یکی باشد تا شما را به دورویی متهم نکنند. دیگران ارزش واقعی شما را نمی شناسد و شما را به عدم صداقت و حرافی و دورویی متهم می کنند و می گویند کارهایش ظاهر سازی است در حالی که شما قدری در کارها غلو و مبالغه روا می دارید وگرنه قلبی پاک و مهربان دارید.

۳- این نیت با فعالیت بیشتر، صبر و حوصله همراه با سرعت عمل و دقت، حتماً عملی خواهد بود وگرنه طرف مقابل دست به حیله و نیرنگ خواهد زد. پس شما باید مواظب سایر رقبا و حریفان باشید که درکمین هستند.

۴- از گفتن حقیقت نهراسید و در مقابل حقیقت خاضع و شاکر باشید و بر خدا توکل کنید.

۵- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* پشمینه پوش نیرنگ باز، دام در راه خلق خدا گسترد و حقه شعبده بازی خود را باز کرد و با چرخ مکار حیله گری و ریا را آغاز کرد.

* نیرنگ فلک درویش را رسوا کرد زیرا او بر عارفان راز دار سحر و افسون عرضه کرد.

* ای ساقی شتاب کن که زیبای موزون قامت بزم درویشان عشرت پرست بار دیگر نمایان شد و غمزه را‌ آغاز کرد.

۶- رنگ سفید عاجی را برایتان پیشنهاد می کنم که شما را شفاف تر و با طراوت و گیرا و سرزنده تر خواهد ساخت و با خون گرمی ویژه ای که دارید، محبوب همان خواهید شد و کلید احساسات و عواطف می گردید. تردیدها و ترس های انسان بدترین دشمنان اویند، پس هراس به دل راه ندهید. مصممانه و هوشیارانه اقدام کنید. خدا با شماست.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 149701

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر