آتش‌سوزی شدید در خیابان مولوی تهران | مغازه‌های موتورفروشی در حال سوختن | منازل تخلیه شدند + فیلم

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص آتش‌سوزی گسترده انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت خیابان مولوی و جنوب تهران اعلام شد.

آتش‌سوزی شدید در خیابان مولوی تهران | مغازه‌های موتورفروشی در حال سوختن | منازل تخلیه شدند + فیلم

ساعت ۱۱ و ۳۴ دقیقه ظهر امروز «شنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲» آتش‌سوزی گسترده در یک انبار بزرگ لوازم یدکی خودرو با وسعتی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع مسقف گزارش شد. یک انبار موتور و دوچرخه بزرگ در خیابان مولوی امروز «شنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲» دچار آتش سوزی شد. بر اثر این آتش‌سوزی در خیابان مولوی تهران، سقف‌ها تخریب شد. آخرین اخبار و جزئیات در خصوص آتش‌سوزی گسترده انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت خیابان مولوی و جنوب تهران اعلام شد.

آتش‌سوزی در خیابان مولوی تهران مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش انبار مولوی کاملاً خاموش شده است و کماکان لکه‌گیری ادامه دارد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آتش سوزی در انبار خیابان مولوی گفت: آتش کاملاً خاموش شده است؛ کماکان لکه گیری ادامه دارد تا به آتش‌های پنهان برسیم.

ملکی ادامه داد: تاکنون هیچ تلفات جانی و مصدوم حاد اعلام نشده است و خطر سرایت به اطراف و منازل مسکونی نیز وجود ندارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره ایمنی این انبار گفت: فقط در سال گذشته این مرکز ۵ بار اخطار ایمنی گرفته بود اما هیچ ترتیب اثری نداده بود که متأسفانه امروز این اتفاق برای آن رخ داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک انبار بزرگ لوازم یدکی موتورسیکلت در محدوده خیابان مولوی گفت: با گذشت حدود دو ساعت، اکنون بخش زیادی از شعله خاموش شده است.

آتش سوزی در خیابان مولوی تهران

آتش سوزی در خیابان مولوی تهران

آتش سوزی در خیابان مولوی تهران

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۳۴ دقیقه ظهر امروز یک انبار بزرگ لوازم یدکی خودرو با وسعتی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع مسقف دچار آتش‌سوزی شد که بر اثر این آتش‌سوزی سقف‌ها تخریب شد.

ملکی افزود: غرفه‌های کوچک و بزرگی به تعداد زیاد پر از لوازم یدکی موتور سیکلت کاملا شعله‌ور بودند که همکاران طی سه دقیقه به محل آتش‌سوزی رسیدند و عملیات را از چند طرف آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش به سرعت در حال سرایت به اطراف بود به گونه‌ای که مجبور شدند منازل و ساختمان‌های اطراف را تخلیه کنند، گفت: اکنون بخش زیادی از شعله خاموش شده و شعله‌های کمی باقی مانده است.

ملکی اعلام کرد: تا حدی زیادی از شعله‌زنی‌ها انجام شده است و به مرور همکاران وارد مرحله لکه‌گیری می‌شوند.

براساس اعلام سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، هرچند که عملیات جستجو و لکه‌گیری ادامه دارد.

آخرین آمار مصدومان حادثه آتش‌سوزی در خیابان مولوی تهران

تعداد مصدومان حریق در انبار لوازم یدکی به ۱۷ نفر رسید.

محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس تهران نیز با اشاره به آمار مصدومان آتش‌سوزی گمرک اعلام کرد که تاکنون ۸ نفر به دلیل مصدومیت به بیمارستان اعزام شده‌اند.

سرپرست مرکز اورژانس تهران، از افزایش تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.

محمد اسماعیل توکلی گفت: تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب میدان رازی، به ۱۷ نفر رسید. ۸ نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شده و مابقی توسط عوامل اورژانس در محل مداوا شدند.

بر اساس همین گزارش، بیمارستان‌های بهارلو، سینا و مطهری در آماده‌باش برای پذیرش مصدومان احتمالی حادثه هستند.

همچنین، ۶ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

آتش‌سوزی در خیابان مولوی تهران؛ خیابان مولوی بسته شد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور درباره محدودیت‌های ترافیکی میدان رازی و خیابان مولوی توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور درباره محدودیت‌های ترافیکی میدان رازی گفت: به دلیل وقوع آتش سوزی در یک انبار در خیابان مولوی، خیابان مولوی از سمت ولیعصر دارای محدودیت ترافیک است.

او ادامه داد: بر این اساس خیابان مولوی و همچنین میدان رازی به سمت خیابان مولوی بسته است و از شهروندان خواسته می‌شود به این سمت حرکت نکنند و برای حرکت به سمت شمال تهران از میدان راه آهن تردد کنند.

آتش سوزی در خیابان مولوی تهران

آتش سوزی در خیابان مولوی تهران

آتش‌سوزی شدید در خیابان مولوی تهران

آتش‌سوزی در انبار لوازم یدکی موتور در اطراف میدان گمرک موجب برخاستن دود بسیار شدید در منطقه شد.

آتش‌نشانان در محل حاضر و درحال اطفا هستند.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87996

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر