خبر خوش آموزش و پرورش لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان درباره اجرای یک طرح آموزشی در مدارس و امتحانات دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه کرد.

خبر خوش آموزش و پرورش لرستان

آموزش و پرورش استان لرستان از بازگشت ۵۵۰ دانش‌آموز در لرستان به تحصیل و مدرسه خبر داد. آموزش و پرورش استان لرستان از اجرای طرح آموزش دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها خبر داد. آموزش و پرورش استان لرستان درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی، توزیع برگه‌های امتحانی و سایر مراحل توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بیش از ۵۵۰ نفر به مدرسه بازگردانده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: خبر خوش آموزش و پرورش استان لرستان

رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در جلسه تجزیه و تحلیل بازماندگان از تحصیل با بیان اینکه جذب و بازگشت بازماندگان تحصیل بعد از شناسایی مهم است، اظهار داشت: در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بیش از ۵۵۰ نفر به مدرسه بازگردانده شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان به مدیریت مدارس بزرگسال هم اشاره کرد و افزود: در انتصاب مدیران مدارس شاخصه‌های همچون تخصص، تعهد، کارآمدی و پیگیر بودن شخص مدیر لحاظ شود.

بنا بر این گزارش، در این جلسه گزارش جامعی از وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل استان ارائه شد و شیوه نامه آموزشی و مالی مدارس بزرگسال استان و موضوع تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی هم بررسی شد.

آموزش و پرورش استان لرستان

تحصیل دانش‌آموزان بخش سیلاخور لرستان در رشته‌های فنی

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از تحصیل ۶۰ درصد از دانش‌آموزان بخش «سیلاخور» در رشته‌های فنی و کار و دانش خبر داد.

رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در بازدید از حوزه امتحانی، مدارس و اداره آموزش و پرورش بخش «سیلاخور»، اظهار داشت: با مدیریت جهادی تعلیم و تربیت در وضعیت رضایت بخشی قرار دارد.

عزتی افزود: وضعیت برگزاری امتحانات نهایی از قرنطینه، پرینت و توزیع برگه‌های امتحانی و سایر مراحل آن را مطلوب و کاملاً طبق دستورالعمل‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، بیان داشت: در بحث توسعه متوازن رشته‌ها بیش از ۶۰ درصد دانش آموزان این بخش در رشته‌های فنی، حرفه‌ای و کاردانش مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، همچنین از دبیرستان پسرانه امام خمینی (ره)، دبیرستان شبانه روزی «هاشمی نژاد» و مدرسه شهدای مرکز این بخش بازدید کرد و گفت: شش مدرسه در این بخش نیاز به بهسازی و نوسازی دارند که نیازمند کمک خیران و جذب اعتبار است

رشید ماهرو بختیاری، رئیس اداره آموزش و پرورش سیلاخور هم گفت: بیش از سه هزار و ۱۰۰ دانش آموز این بخش در ۵۷ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

آموزش و پرورش استان لرستان

اجرای طرح آموزش دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها در دلفان لرستان

طرح آموزش دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها در شهرستان دلفان اجرا شد.

طرح آموزش و ارائه تجهیزات ایمنی به دانش آموزان مدارس حاشیه راه در شهرستان دلفان در روستای «سراب احمدوند» برگزار شد.

این طرح با حضور، کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک اداره کل و شهرستان دلفان، نماینده پلیس راه سلسله و دلفان، رئیس و معلمین مدرسه در محل دبیرستان شهدای «سراب احمدوند» متوسطه اول روستای «سراب احمدوند» شهرستان دلفان برگزار شد.

در این برنامه که به همت اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شد، ضمن آموزش نکات ایمنی عبور و مرور تجهیزات ایمنی و اقلام تشویقی بین دانش آموزان توزیع شد.

بنا بر این گزارش، در طرح آموزش دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها قرار است ۸۰۰ دانش آموز در هشت مدرسه در سطح استان آموزش‌های لازم را در این زمینه ببینند.

آموزش و پرورش استان لرستان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91611

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر