درگیری سر حجاب و حمله به یک زن در خیابان‌های رشت | ماجرا چه بود؟

جزئیات درگیری سر حجاب و حمله به یک زن در یکی از خیابان رشت اعلام شد.

درگیری سر حجاب و حمله به یک زن در خیابان‌های رشت | ماجرا چه بود؟

درگیری سر حجاب میان ۲ زن در یکی از خیابان‌های شهر رشت خبرساز شد. درگیری سر حجاب بار دیگر در یکی از شهرهای ایران خبرساز شد. تصاویری مبنی بر درگیری سر حجاب و حمله به یک زن که به همراه ۲ فرزندش در یکی از خیابان‌های شهر رشت در حال تردد بوده است، در فضای مجازی منتشر شده است. انتشار فیلم درگیری سر حجاب میان ۲ زن در یکی از خیابان‌های رشت خبرساز شده است و واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: ماجرای جنجالی درگیری دسته‌جمعی سر حجاب و قتل یک زن در باغ شازده ماهان کرمان چه بود؟ + ویدئو و تصاویر

بیشتر بخوانید: ماجرای کلیپ جنجالی درگیری سر حجاب در یکی از بوستان‌های قم چه بود؟ + فیلم

جزئیات درگیری سر حجاب و حمله به یک زن در یکی از خیابان رشت اعلام شد. رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «در پی انتشار تصاویری مبنی بر حمله زن مهاجم به یک مادر که به همراه ۲۰ فرزندش در یکی از خیابان‌های شهر رشت در حال تردد بود، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی زن مهاجم، در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.»

درگیری سر حجاب

خبرگزاری «میزان»، رسانه قوه قضاییه نوشت: «فرد مهاجمی که با حمله به یک مادر نسبت به هتک حرمت و برداشتن حجاب از سر او اقدام کرده بود، ظرف کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس گیلان شناسایی و دستگیر شد.

در پی انتشار تصاویری مبنی بر حمله زن مهاجم به یک مادر که به همراه دو فرزندش در یکی از خیابان‌های شهر رشت در حال تردد بود، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی زن مهاجم که با هتک حرمت به آن مادر نسبت به برداشتن چادر از سر وی اقدام کرده بود در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: ماجرای جنجالی درگیری سر حجاب در پارک ملت مشهد چه بود؟

با توجه به اهمیت موضوع و پس از هماهنگی قضایی و انجام تحقیقات میدانی، ماموران پلیس موفق شدند ظرف کمتر از ۲۴ ساعت، فرد مهاجم را شناسایی و دستگیر کنند.

برابر بررسی انجام شده و جمع‌آوری شواهد و ادله موجود، پرونده فرد مهاجم به دلیل آسیب رساندن به مادر، هتک حرمت و بروز لطمات روحی برای کودکان وی جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.

لازم به ذکر است مهاجم پس از دستگیری، ضمن ابراز ندامت و پشیمانی از تعرض به طرف مقابل، انگیزه خود را وجود برخی مشکلات عصبی و ناتوانی در کنترل خشم هنگام حمله به طرف مقابل اعلام کرد.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93516

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر