ماموریت ویژه وزیر آموزش و پرورش در مدارس

شورای عالی وزارت آموزش و پرورش از ماموریت رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش برای مدارس خبر داد.

ماموریت ویژه وزیر آموزش و پرورش در مدارس

وزارت آموزش و پرورش از تقویت نیروی انسانی مدارس، محتوای برنامه درسی، تجهیزات و فناوری، امکانات مدارس، پژوهش سراها و انتصاب مدیران کارآمد در مدارس دولتی خبر داد. جزئیات ماموریت رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش به شورای عالی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از آماده‌سازی بسته تقویتی برای مدارس دولتی با دستور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

موسی الرضا کفاش، معاون دبیرکل شورای عالی وزارت آموزش و پرورش در این باره اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش ماموریتی را به شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر آماده کردن بسته حمایت و تقویت همه جانبه مدارس دولتی داده‌اند. آماده سازی این بسته حمایتی در دستورکار دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش برای ارائه به آموزش و پرورش است.

معاون دبیرکل شورای عالی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با توجه به چالش‌هایی که مدارس دولتی با آن مواجه هستند، وزیر آموزش و پرورش به انجام اقداماتی برای تقویت این موارد تاکید کرده‌اند، افزود: تقویت این مدارس ابعاد مختلفی دارد که شامل بحث نیروی انسانی، تامین امکانات و تجهیزات و فضای آموزشی، مباحث فناوری و منابع مالی و... می شود. اینها همگی زیر نظام سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم قرار می‌گیرند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: معتقدیم اگر قدم‌هایی در بحث نیروی انسانی مدارس، محتوای برنامه درسی، تجهیزات و فناوری، امکانات این مدارس، پژوهش سراها و انتصاب مدیران کارآمد برداشته شود، قطعا مدارس دولتی تقویت می‌شوند.

معاون دبیرکل شورای عالی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا این اقدامات تا مهر ۱۴۰۲ انجام می‌شود تا مدارس دولتی با ظرفیت بهتری به دانش آموزان خدمات دهند؟، توضیح داد: هم شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم وزارت آموزش و پرورش به این موضوع ورود کرده‌اند. ما نیز در شورای عالی آموزش و پرورش دنبال این هستیم تا راهکارها و اقداماتی را پیشنهاد دهیم. معتقدیم اگر اقدامات یاد شده انجام شوند، می‌توانند به تقویت مدارس دولتی بینجامند. امیدواریم حداقل برخی از این موارد تا قبل از مهر ۱۴۰۲ عملیاتی شود و به مدارس دولتی کمک کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97155

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر