تاریخ اولین مناظره بایدن و ترامپ مشخص شد

▫️بایدن و ترامپ دعوت شبکه سی‌ان‌ان را برای مناظره در 27 ژوئن (دوشنبه 7 تیر) پذیرفتند.

تاریخ اولین مناظره بایدن و ترامپ مشخص شد

 بایدن و ترامپ دعوت شبکه سی‌ان‌ان را برای مناظره در ۲۷ ژوئن (دوشنبه ۷ تیر) پذیرفتند، بایدن و ترامپ دعوت شبکه سی‌ان‌ان را برای مناظره در ۲۷ ژوئن (دوشنبه ۷ تیر) پذیرفتند.

به نوشته سی‌ان‌ان، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور هر دعوت این شبکه را برای مناظره در ۲۷ ژوئن پذیرفته‌اند. این اولین رویارویی مستقیم این دو نامزد انتخابات آتی آمریکا است که جعت مبارزات انتخاباتی را تعیین می کند.

بایدن در شبکه ایکس نوشت: «من یک دعوت از سی‌ان‌ان برای مناظره در روز ۲۷ ژوئن دریافت کرده و آن را پذیرفتم. حالا نوبت تو است، دونالد. همانطور که گفتی: هر کجا، هر زمان، هر مکان». ترامپ بعداً به کیتلان کالینز از سی‌ان‌ان گفت: «پاسخ مثبت است، من می‌پذیرم.»

کمپین انتخاباتی بایدن پیش‌تر از ترامپ خواسته بود تا در دو مناظره ریاست جمهوری که توسط سازمان‌های خبری برگزار می‌شود به او بپیوندد و به طور رسمی به کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری اطلاع داد که رئیس‌جمهور آمریکا در مناظره‌های پاییزی که از قبل برنامه‌ریزی شده بود شرکت نخواهد کرد. رئیس‌جمهور سابق آمریکا هم به سرعت گفت که با این مناظره‌ها موافق است و گفت که هر مجری‌ای را می پذیرد.

بایدن اخیراً گفته بود که از مناظره با ترامپ خوشحال است، اگرچه نسبت به قالب چنین مناظره‌ای متعهد نیست، و به هاوارد استرن مجری رادیو سی‌ان‌ان گفت: «خوشحالم که با او مناظره می‌کنم

منبع: اکو ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 137709

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر