نتانیاهو ایران را تهدید به حمله کرد

نتانیاهو: جایی در ایران نیست که دست ما به آن نرسداگر به ما ضربه بزنید، شما را می‌زنیم

 نتانیاهو ایران را تهدید به حمله کرد

نتانیاهو: به ایران پیام می‌دهیم که اگر به ما حمله کند به آن پاسخ می‌دهیم و جایی در کشورشان نیست که دست ما به آن نرسد

نتانیاهو در ادامه با تکرار اتهاماتش علیه ایران گفت: بعداز ۷ اکتبر، ایران از ۶ جبههٔ دیگر حملاتی را علیه اسرائیل راه‌اندازی کرده است. ایران به‌دنبال گسترش افراط‌گرایی به فراسوی خاورمیانه است و به همین دلیل است از شبکه‌های تروریستی در هر ۵ قاره حمایت مالی می‌کند.

 نتانیاهو در سازمان ملل علیه ایران گفت : جایی در ایران نیست که دست ما به آن نرسد.اگر به ما ضربه بزنید، شما را می‌زنیم

نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت ما انتخاب خود را کردیم و به دنبال شراکت با کشورهای عربی همسوی خود هستیم تا به صلح و امنیت برسیم.

ما حملات ۷ اکتبر را خنثی کرده‌ایم و ۴۰ هزار تروریست را کشته‌ایم. بخش اصلی تونل‌های تروریستی آنها را نابود کرده‌ایم. 

با وجود اینکه سربازان حماس را نابود کرده‌ایم ولی آنها در تلاش هستند تا شکم سربازانشان را سیر کنند و دوباره اقدامات تروریستی خود را ادامه دهند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که هنگام سخنرانی در سازمان ملل با ترک سالن توسط نمایندگان کشورهای مختلف مواجه شد، در این سخنرانی مدعی شد «اسرائیل مشتاق صلح است» اما در عین حال گفت: با هرگونه حکمرانیِ حماس بر غزه پس‌از جنگ مخالفیم و حمله به لبنان را تا زمانی که به اهدافمان برسیم، ادامه می‌دهیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که نظامیانش در یک سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر را در غزه و لبنان به شهادت رسانده‌اند، گفت: دنیا ما را به نسل‌کشی متهم می‌کند؛ درحالی‌که ما داریم از خودمان در برابر نسل‌کشی محافظت می‌کنیم!

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 154719

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر