جدیدترین اخبار درباره وضعیت سید حسن نصرالله

یک مقام ارشد حزب الله لبنان جمعه شب به خبرگزاری رویترز گفت که رهبران این گروه در سلامت کامل به سر می برند

جدیدترین اخبار درباره وضعیت سید حسن نصرالله

 گمانه‌زنی‌ها درباره سید حسن نصرالله همچنان ادامه دارد.مقام ارشد اسرائیلی گفت که نشانه‌هایی وجود دارد که حسن نصرالله در مجموعه‌ای که مورد حمله قرار گرفت، بوده است. کسانی که آنجا بودند، شانس بسیار کمی برای زنده ماندن دارند.

کانال ۱۲ اسرائیل: خبر داد برآوردهای غالب در اسرائیل این است که نصرالله در این حمله آسیب دیده و احتمال زنده ماندن او وجود ندارد.یک مقام ارشد صهیونیست به باراک راوید می‌گوید که نشانه‌هایی وجود دارد که نصرالله در محوطه‌ای که در بیروت مورد حمله قرار گرفت، بوده است.

نتانیاهو

 الجزیره به نقل از کانال ۱۲ اسرائیل مدعی شد: برآوردهای غالب در اسرائیل این است که نصرالله در این حمله مجروح شده و احتمال زنده ماندن او وجود ندارد.

در همین حال یک مقام ارشد حزب الله لبنان جمعه شب به خبرگزاری رویترز گفت که رهبران این گروه در سلامت کامل به سر می برند

خبرگزاری فارس نوشت  برای رد یا تایید اخبار درمورد سیدحسن نصرالله باید منتظر بیانیه رسمی حزب الله ماند

 وبسایت عبری والا به نقل از یک مقام اسرائیلی: ما شواهدی داریم که نشان می دهد نصرالله در محل مورد نظر بوده است.

کوهنورد خبرنگار بی بی سی

 نفیسه کوهنورد خبرنگار بی بی سی: از منابع نزدیک به حزب‌الله شنیدم کسانی که در آن ساختمانها بودند رده بسیار بالایی داشتند.

الجزیره: هنوز نمی‌توان ادعای رژیم صهیونیستی را تایید کرد

شبکه الجزیره در گزارشی زنده از بیروت اعلام کرد که با وجود ادعای رژیم صهیونیستی در زمینه ترور دبیرکل حزب الله لبنان، هنوز نمی توان این خبر را تایید کرد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد: تا زمانی که حزب الله لبنان در این باره سکوت کرده و بیانیه رسمی در این باره منتشر نکند، نمی توان ادعاهای تل آویو در این زمینه را تایید کرد.

یک  مقام حزب الله به نام وی اشاره نشده به رویترز گفته که هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله و دیگر رهبران مقاومت لبنان زنده هستند.

وی به جزییات بیشتر هیچ اشاره ای نکرده است.

این درحالی است که شبکه‌های تلویزیونی اسرائیل مدعی شده بودند که سید حسن نصرالله هدف حملات هوایی به لبنان بوده است.

پیش از این نیز یک منبع نزدیک به حزب الله به خبرگزاری فرانسه گفت که رهبر این گروه در سلامت به سر می‌برد.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد، هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب الله بوده است.

در نتیجه این حمله تاکنون ۲ تن شهید و ۷۶ تن دیگر زخمی شدند.

خبرنگار المیادین تاکید کرد هواپیماهای رژیم صهیونیستی، محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه جنوبی شهر بیروت را به شدت بمباران کردند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد براساس گزارش‌ها، بیروت به شدت بمباران شده است و شنیده‌ها حاکی از ترور یک شخصیت مهم است.

خبرگزاری فلسطینی سما نیوز نیز در این باره گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر، ۱۰ بار ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره ادعا کرد که این رژیم مقر مرکزی حزب الله در زیر ساختمان‌های مسکونی در قلب ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کرده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 154734

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر