ادعای اسرائیل : این نقاط ایران را می زنیم

آکسیوس مدعی شد: مقامات اسرائیلی می‌گویند که اسرائیل طی چند روز آینده در پاسخ به حملات موشکی گسترده روز سه شنبه ایران به تاسیسات تولید نفت در داخل ایران و دیگر سایت‌های استراتژیک حمله خواهد کرد.

ادعای اسرائیل : این نقاط ایران را می زنیم

به نقل از پایگاه خبری چند ثانیه؛ آکسیوس مدعی شد: مقامات اسرائیلی می‌گویند که اسرائیل طی چند روز آینده در پاسخ به حملات موشکی گسترده روز سه شنبه ایران به تاسیسات تولید نفت در داخل ایران و دیگر سایت‌های استراتژیک حمله و "تقابلی مهم" خواهد کرد. 

روز گذشته سپاه پاسداران در پاسخ به شهادت سیدحسن نصرالله، سردار نیلفروشان و اسماعیل هنیه حمله موشکی گسترده‌ای را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد. ایران تهدید کرده است در صورت پاسخ به حمله ایران، پاسخی کوبنده‌تر به اسرائیل خواهد داد.

در همین حال سخنگوی وزارت امورخارجه، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن بدانند جمهوری اسلامی ایران به آنچه می‌گوید، قاطع عمل می‌کند.  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی که در حساب شخصی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، نوشت:مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد، حق دفاع مشروع و حمایت از امنیت، حاکمیت و تمامیت سرزمینی ایران در مقابل متجاوزان متوهّم و خیره سر، قاطع و محکم عمل کردیم.کنعانی خاطرنشان کرد: به ثبات و امنیت منطقه پایبندیم و در مقابل متجاوزان سخت عمل خواهیم کرد.

کنعانی همچنین تصریح کرد: هیچ اقدام ماجراجویانه و نسنجیده ای علیه حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.وی بیان داشت: یکبار دیگر اثبات شد دستان بلند ایران به هر نقطه‌ای که اراده کند، می‌رسد.

موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است چناچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد ش

دیگر رسانه ها

کدخبر: 155178

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر