اخبار ضد و نقیض از وضعیت هاشم صفی‌الدین پدر همسر دختر سردار سلیمانی

اخبار ضد و نقیض از وضعیت هاشم صفی‌الدین پدر همسر دختر سردار سلیمانی

جنگنده‌های رژیم اسرائیل پنجشنبه شب مناطقی از جنوب پایتخت لبنان را به شدت بمباران کردند. شبکه ۱۴ رژیم اسرائیل بامداد جمعه ادعا کرد که هدف از بمباران شدید حومه جنوبی بیروت، ترور سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله بوده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی، در حمله‌ای که پناهگاه زیرزمینی هاشم صفی‌الدین، رییس شورای اجرایی حزب‌الله و نامزد جانشینی حسن نصرالله را در جریان جلسه او با سایر رهبران ارشد حزب‌الله، هدف گرفت ده‌ها تن بمب استفاده شد.

رژیم صهیونیستی در تلاش برای ترور هاشم صفی الدین، گزینه احتمالی دبیرکلی حزب الله، از ۷۳ تن بمب سنگرشکن استفاده کرده است. 

 

کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داده بمب‌های اسرائیل به داخل مخفیگاه هاشم صفی‌الدین در ضاحیه بیروت اصابت کرده است و کانال ۱۳ اسرائیل هم خبر داده که مقامات امنیتی اسرائیل با ابراز «خوش‌بینی محتاطانه» اعلام کرده‌اند که این ترور موفقیت‌آمیز بوده و صفی‌الدین با بمب‌های سنگرشکن کشته شده است. 

پیشتر و پس از ترور و شهادت نصرالله، هرتزی هالوی، رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، گفت: «این پایان ماجرا نیست. پیام ما واضح است: ما می‌دانیم چگونه به کسانی برسیم که شهروندان اسرائیل را تهدید می‌کنند.» 

 

با وجود این در جدیدترین خبر از وضعیت سلامت صفی الدین، شبکه اسرائیلی‌کان به نقل از منابع اطلاعاتی این رژیم گزارش داده است که هیچ نشانه‌ای مبنی بر شهادت سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در بمباران ضاحیه وجود ندارد. 

 

منابع اطلاعاتی اسرائیلی مدعی شدند که احتمال دارد این مقام عالی حزب‌الله در این بمباران مجروح شده باشد. 

 

شبکه‌کان به عنوان رسانه دولتی رژیم اشغالگر همچنین گزارش داد: «پیش‌بینی می‌شود که تعدادی از فرماندهان بخش اطلاعات حزب‌الله در حمله ضاحیه زخمی شده باشند». 

 

همچنین ادعاهای رسانه‌های صهیونیست درباره شیخ صفی الدین، توسط حزب الله تأیید نشده است. 

 

در همین حال زینب نصرالله دختر شهید سید حسن نصرالله در شبکه ایکس نوشت؛ خبر خوب برای همه آزادگان عالم. هاشم صفی الدین صحیح و سلامت است و از مکانی امن جبهه نبرد را مدیریت می‌کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 155609

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر