قتل عام دلخراش یک خانواده در هویزه

در پی حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک خانواده کوچ نشین سه عضو خانواده به رگبار بسته شدند که متاسفانه یک مرد و همسر ‌و فرزند آن به قتل رسیدند.

 قتل عام دلخراش یک خانواده در هویزه

 پلیس برای دستگیری قاتل اعضای یک خانواده در هویزه دستور ویژه داد

معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان: به‌دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در شب گذشته در یکی از روستاهای شهرستان هویزه،  بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه قتل حاضر شدند و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.هیچگونه سرقتی از اموال یا احشام مقتول به سرقت نرفته، در این خصوص پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل شده است و رسیدگی لازم تا حصول نتیجه در دستور کار قرار دارد و نتیجه اقدامات متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در همین حال رکنا نوشت در پی حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک خانواده کوچ نشین سه عضو خانواده به رگبار بسته شدند که متاسفانه یک مرد و همسر ‌و فرزند آن به قتل رسیدند

در پی قتل عام یک خانواده ۳نفره دامدار وکوچ نشین که جسدشان صبح امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه در نزدیکی روستای الهاسی از توابع بخش مرکزی شهرستان هویزه توسط مردم رویت و به پلیس گزارش داده شد.

یک منبع آگاه در خصوص این قتل عام گفت متأسفانه یک مرد یک زن و یک پسر چهارساله از اهالی روستای قیصریه علیا که برای چرای دامهایشان به روستای الهاسی بخش مرکزی مسیر شرکت کوثران رفته بودند توسط فرد یا افراد ناشناس به قتل رسیدند که اهالی محل صبح امروز موضوع را به پلیس گزار دادند وبه نظر میرسد این اتفاق شب گذشته رخ داده است.

گفتنی است علت این قتل عام خانوادگی سرقت احشام یا موارد دیگر بوده هنوز مشخص نیست و موضوع در دست برسی است.

لازم به ذکر است دامداران شهرستان هویزه ضمن نوشتن توماری مدعی این شده اند که بارها مورد سرقت مسلحانه احشامشان توسط سارقان قرار گرفته اند و از نبود امنیت برای دامداران گله کرده اند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 152243

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر