رپورتاژ

اعتبار گذرنامه زیارتی عراق تا چه زمانی است ؟ + هزینه پاسپورت زیارتی

اعتبار گذرنامه زیارتی عراق تا چه زمانی است ؟ + هزینه پاسپورت زیارتی

طبق اعلام قبلی رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا قرار بر این شد تا برای ماه های محرم و صفر و به خصوص ایام اربعین، پاسپورتی با قیمت بسیار مناسب ویژه زیارت در اختیار افراد قرار گیرد تا بتوانند در اسرع وقت نسبت به دریافت آن و انجام سفر خود اقدام نمایند.

همچنین طبق اعلام این مقام آگاه، با ایجاد توافق در آینده می توان از این پاسپورت جهت سفر به عمره و تمتع به عربستان سعودی و سوریه در کنار عتبات عالیات استفاده نمود که نیازمند هماهنگی های آتی مقام های مربوطه می باشد.

 

پاسپورت زیارتی تا چه زمانی اعتبار دارد ؟

تا به امروز، قرار بر این بود تا صرفا در ماه های محرم و صفر بتوان از این پاسپورت استفاده نمود، اما با استقبال بی نظیر عموم مردم برای سفر به عتبات عالیات و تور کربلا ، طبق آخرین اعلام می تواند به صورت سالیانه از این پاسپورت استفاده نموده و معتبر است.

هزینه و طریقه دریافت این پاسپورت ؟

مدارک لازم:

  • اصل شناسنامه و کارت ملی
  • اصل کارت پایان خدمت ( در آقایان بالای ۵۰ سال نیازی نمی باشد، همچنین افراد غایب یا دارای معافیت می توانند از نظام وظیفه شهر سکونت خود موافقت نامه سفر زیارتی دریافت نمایند )
  • تکمیل فرم گذرنامه زیارتی در دفتر پلیس ۱۰+ یا خدمات الکترونیک قضایی جهت احراز

از مهم ترین مدارک جهت دریافت گذرنامه زیارتی، عکس متناسب با شرایط پاسپورت می باشد که در خانم ها و آقایان ویژگی های خاص خود را دارد. شما می توانید همزمان با مراجعه به دفاتر مربوطه، اقدام به تهیه عکس در همان محل متناسب با این گذرنامه نمایید.

همچنین می توانید جهت ثبت نام برای دریافت گذرنامه زیارتی، می بایست به وبسایت egozar.epolice.irمراجعه کنید و پس از تایید اطلاعات اولیه نسبت به دریافت آن اقدام نماید.

درحال حاضر دریافت گذرنامه زیارتی با هزینه تنها حدود پنجاه هزار تومان قابل امکان پذیر است که بسیار به صرفه تر از گذرنامه عادی می باشد.

در صورت بروز هرگونه سوال و تسریع در دریافت گذرنامه می توانید به اداره اصلی گذرنامه شهر خود مراجعه نمایید.

آدرس ذیل در تهران آماده پاسخگویی به مسافران می باشند:

اداره کل گذرنامه واقع در ستارخان، شهرآرا نرسیده به کلیسا آشوری، پلاک 33

شماره تلفن: 02166935058

رسم زیارت ، اولین وب سایت خرید آنلاین سفرهای زیارتی ذیل نظر سازمان حج و زیارت این امکان را برای شما فراهم نموده تا پس از دریافت گذرنامه خود، با مراجعه به وب سایت، تور کربلا مورد نظر از شهر خود را جستجو کرده، مقایسه نمایید و در صورت لزوم خرید نمایید.

در صورت بروز هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی در این امر می توانید با شماره تماس 02143000109 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در بخش مشتریان پاسخگوی شما باشند.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106656

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر