رپورتاژ

دوره آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت

دوره آموزش مکانیک خودرو در مجتمع فنی تهران پایتخت یک فرصت عالی برای افرادی است که علاقه‌مند به فنی و مکانیک خودرو هستند. این دوره شامل آموزش‌های عملی و تئوری مکانیک خودرو است که توسط اساتید مجرب و با تجربه برگزار می‌شود.

دوره آموزش مکانیک خودرو در مجتمع فنی تهران پایتخت یک فرصت عالی برای افرادی است که علاقه‌مند به فنی و مکانیک خودرو هستند. این دوره شامل آموزش‌های عملی و تئوری مکانیک خودرو است که توسط اساتید مجرب و با تجربه برگزار می‌شود. شرکت در این دوره به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد تا مهارت‌های لازم برای تعمیر و سرویس خودروها را یاد بگیرند و به یک تکنسین خودرو حرفه‌ای تبدیل شوند. این دوره به دانشجویان این امکان را می‌دهد که با آخرین فناوری‌ها و تکنیک‌های مکانیک خودرو آشنا شوند و به این ترتیب بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

دوره آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت

بازار کار مکانیک خودرو چگونه است؟

با افزایش تولید خودروهای داخلی و تقاضای بالای مردم برای خرید خودرو، تعداد خودروها در جامعه افزایش یافته است. اما به دلیل کیفیت پایین قطعات تولیدی، طول عمر خودروها کاهش یافته و نیاز به تعمیرات متداول شده است. به همین دلیل، بازار کار شغل مکانیک خودرو در حال گسترش است. فارغ التحصیلان دوره آموزش مکانیکی با دریافت مدرک فنی حرفه ای مکانیکی می توانند در شغل های مختلف مکانیک خودرو مشغول به کار شوند.

  • کار در شرکت های خودروسازی
  • کار های مراکز معاینه فنی
  • کار در تعمیرگاه های تخصصی
  • کار به صورت مکانیک سیار
  • تاسیس مغازه مکانیکی

راه اندازی کسب و کار مکانیک خودرو

بعد از پایان دوره کارآموزی و گرفتن مدرک فنی و حرفه ای، کارآموز برای شروع به کار باید به اتحادیه صنف تعمیرکاران مراجعه کند. پس از اطلاع از مراحل اداری و اخذ مجوز، می‌تواند با هزینه‌های معقول به کار خود ادامه دهد.

در این مکان آموزشی، دوره‌ی آموزش مکانیک خودرو به گونه‌ای برگزار می‌شود که فارغ‌التحصیلان پس از اتمام آن، با تمامی مهارت‌های مکانیکی آشنا می‌شوند و به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند.

تلفن تماس شعبه مرکزی مجموعه تهران پایتخت

۰۲۱-۶۶۱۲۳۸۷۸

۰۹۱۹۷۳۲۱۶۸۸

فرصت های شغلی مکانیک خودرو

در صورتی که تمایل به راه اندازی مغازه مکانیکی نداشته باشید، پس از پایان این دوره آموزشی مکانیک خودرو می توانید:

  • به استخدام کارخانه های خودرو سازی در آیید.
  • در نمایندگی های خودروهای داخلی و خارجی مشغول شوید.
  • در مراکز امداد خودرو مشغول فعالیت شوید.
  • مکانیک سیار انواع خودرو شوید.
  • در مراکز معاینه فنی مشغول کار شوید.
  • به استخدام ادارات و سازمان ها جهت تعمیر خودروها آنها درآیید.
  • در گاراژها و تعمیرگاه های خودرو مشغول کار شوید.

میزان درآمد مکانیک خودرو چقدر است؟

تخصص مکانیک خودرو مانند سایر رشته‌های فنی، از جمله حوزه‌هایی است که می‌تواند به شما درآمد بالایی برایتان فراهم کند. با این حال، درآمد یک مکانیک خودرو از عوامل مختلفی وابسته است، از جمله: تخصص، موقعیت کاری، ساعات کاری، تجربه، مشتریان دائمی، و نوع خودروهای تعمیری. به طور میانگین، یک مکانیک خودرو با تجربه می‌تواند روزانه از ۲ تا ۵ میلیون تومان درآمد کسب کند. ازین رو، اگر به این حرفه مسلط شوید، ممکن است هر ماه بیش از ۵۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید.

برای ارزیابی درآمدی که می‌توانید از تعمیرات خودرو داشته باشید، بهتر است قیمت‌های خدمات مکانیکی مختلف را بررسی کنید. در جدول زیر، هزینه برخی از خدمات مکانیکی برای خودروها آورده شده است. باید به این نکته توجه داشت که این قیمت‌ها برای خودروهای پراید معین شده و قطعاً برای خودروهای لوکس تر، هزینه بیشتری خواهند داشت.

معرفی دوره صفر تا صد آموزش برق خودرو با مدرک بین المللی

معرفی دوره صفر تا صد آموزش برق خودرو با مدرک بین المللی

یکی از دوره های محبوب و کاربردی در حوزه فنی و حرفه ای، آموزش برق خودرو و باطری سازی است. این رشته، هرچند پیچیده و تخصصی است، اما یکی از محبوب ترین دوره های آموزشی است. برای موفقیت در این حوزه، نیاز به آموزش حرفه ای و دقیق است که باید به آن توجه کنیم. آموزشگاه های معتبر این رشته، کلاس های عملی و کاربردی را با تجهیزات مدرن برگزار می کنند تا دانشجویان بتوانند با مدارها و مشکلات برق خودرو آشنا شوند. برق خودرو یک سیستم حساس است و برای نگهداری و تعمیر آن، نیاز به دقت و آگاهی کامل داریم.

بدون شک، هر چه دوره آموزشی برق خودرو از صفر تا صد به شکل فنی و تخصصی‌تر برگزار شود، فرد آموزش‌دیده پس از پایان دوره تسلط بیشتری بر اصول اساسی برق خودرو خواهد داشت و در حرفه‌ی خود بهتر عمل خواهد کرد. به یاد داشته باشید که مواردی از قبیل محتوای آموزشی، تجربه‌ی اساتید، دسترسی به تجهیزات و ابزارهای لازم همراه با دریافت مدرک معتبر از جمله نکات حیاتی هستند که باید در نظر داشته باشید هنگام انتخاب آموزشگاه برق خودرو.

در زمینه برق خودرو که جزو حوزه تعمیرات و مکانیک خودروها محسوب می‌شود، افراد مهارت‌های لازم برای شناسایی مشکلات سیستم برق خودرو را یاد می‌گیرند و با همه جزییات مربوط به برق خودرو آشنا می‌شوند. اما دوره آموزش برق خودرو (باتری سازی) دارای ویژگی‌ها و عناوین مختلفی است که در این دوره‌های آموزشی ارائه می‌شود. در ادامه می‌توانید با جزئیات و ویژگی‌های این دوره آموزشی حرفه‌ای بیشتر آشنا شوید.

آموزش تعمیرات ایسیو خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت

آموزش تعمیرات ایسیو خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت 

مجتمع فنی تهران پایتخت از مراکز آموزشی برتر در زمینه آموزش تعمیرات ایسیو خودرو است. این مجتمع با بهره گیری از اساتید مجرب و تجهیزات پیشرفته، به دانشجویان خود آموزش های عالی در این حوزه ارائه می دهد.در این دوره آموزشی، دانشجویان با انواع ایسیو های خودرو آشنا می شوند و یاد می گیرند چگونه این قطعات را تعمیر و سرویس کنند. همچنین، آموزش های عملی و تئوری ارائه می شود تا دانشجویان بتوانند پس از فارغ التحصیلی به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کنند.با شرکت در دوره های آموزشی ایسیو خودرو در مجتمع فنی تهران پایتخت، دانشجویان می توانند به دنیای پر رونق و پر درآمد تعمیرات خودرو وارد شوند و مهارت های لازم برای موفقیت را کسب کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 144310

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر