رپورتاژ

10 تا از بهترین برندهای اسکراب پزشکی در سال 2024

چکیده : در این مقاله سعی داریم 10 تا از بهترین برندهای اسکراب پزشکی در سال 2024 را به شما معرفی کنیم

10 تا از بهترین برندهای اسکراب پزشکی در سال 2024
کدخبر: 144452

اسکراب پزشکی  به عنوان لباس فرم در حرفه پزشکی استفاده می شود. از آنجایی که اسکراب پزشکی  برای رعایت بهداشت و کنترل عفونت در نظر گرفته شده است، باید به طور مرتب تمیز و شسته شوند. خرید اسکراب پزشکی  یکی از دغدغه های اکثر کادر درمان است.

تا همین چند سال پیش وقتی  صحبت از اتاق عمل می شد اولین چیزی که به ذهنتان می رسید، لباس های گشاد، رنگ های ثابت، بدون الگو و زیبایی خاص و در کل یک لباس کار کاملا محافظ بود که از سر ناچاری کادر درمان آن ها را می پوشند.

اما در سال های اخیر و با تلاش شبانه روزی، نگاه ها به مفهوم لباس کار تغییر کرده و مواردی مانند زیبایی، شیک بودن، شاد بودن و کاربردی بودن استفاده از رنگ های متنوع بر اساس روانشناسی رنگ ها وارد این صنعت شده است. این روزها لباس کار فقط لباس کار نیست، ویژگی هایی چون راحتی، کیفیت، داشتن طراحی متفاوت و شیک، استفاده از رنگ های متفاوت و جذاب و ... مورد توجه کادر درمانی و مراقبتی عزیز قرار گرفته است. به همین دلیل تولیدی های زیادی تأسیس شدند در سراسر دنیا و بعضاً تولیدی های لباس که از قبل فعالیت داشتند وارد این صنعت شدند.

فروشگاه های زیادی نیز این اسکراب های پزشکی را عرضه می کنند. در ایران نیز فروشگاه های بسیار زیادی در این حوزه فعالیت دارند و فروش اسکراب پزشکی را انجام می دهند.

نکته بسیار مهم این است که بسیاری از کادر درمان و پزشکان تمایل به خرید اسکراب پزشکی ترک و خارجی دارند و اگر سایت های فروش اسکراب ایرانی یا فروشگاه های ایرانی را بگردید این نوع اسکراب را نمی توانید پیدا کنید. اما نکته قابل ذکر این است که فروشگاه دکتر گالری تمامی برندهای اسکراب پزشکی ترک را می تواند برای شما فراهم کند. دکتر گالری بهترین اسکراب های پزشکی برند را در فروشگاه خود عرضه می کند. کافیست به سایت فروشگاه مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد.

در فروشگاه دکتر گالری برند های مونوتیپ، وایو، اوچاک، چیزگی مدیکال، اولت، یوفلکس، ام ای دی و ده ها برند خارجی و ایرانی به فروش می رسد. همچنین می توانید لوگو یا اسم دلخواهتان را نیز سفارش چاپ داده تا بر روی لباستان چاپ شود.

در زیر لیستی از 10 تا از بهترین برندهای اسکراب پزشکی در سال 2024 را برای شما گردآوری کرده ایم.

  • برند FIGS

 10 تا از بهترین برندهای اسکراب پزشکی در سال 2024

FIGS یک برند آمریکایی جراحی است که در سال 2013 توسط Heather Hasson و Trina Spear که هر دو به عنوان مدیر عامل فعالیت می کنند، تأسیس شد و هر ساله در بین بهترین مارک های اسکراب جراحی در جهان قرار گرفته اند. در حال حاضر دفتر مرکزی آن در سانتا مونیکا، کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت اسکراب و سایر روپوش های طبی و سایر محصولات از جمله: تاپ اسکراب، شلوار اسکراب، کت آزمایشگاهی را در رنگ ها و مدل های مختلف عرضه می کند. آنها ماسک های صورت را به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 به سهام خود اضافه کردند.

2- برند Cherokee

یک برند بین المللی پوشاک و کفش آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شرمن اوکس، کالیفرنیا قرار دارد. برند چروکی در سال 1973 توسط مهاجر یونانی جیمز آرگیروپولوس تاسیس شد. پوشاک پزشکی Cherokee به دلیل راحتی و کیفیت، برند مورد علاقه متخصصان و کادر درمان بیمارستان ها است. علاوه بر این، برند چروکی هر فصل طرح ها، پارچه ها و مدل های جدید کفش های ورزشی را نیز معرفی می کند.

3 – برند  Cizgi Medikal

یکی دیگر از برندهای جراحی در زمینه تولید و فروش محصولات پزشکی از جمله کفش، کلاه و ... تخصص دارد. شرکت نساجی پزشکی Çizgi در سال 2004 در ترکیه تاسیس شد. اسکراب چیزگی یکی از پر طرفدارترین اسکراب های موجود در ایران است. دلیل این استقبال در دسترس بودن، طرح های جذاب و کیفیت و از همه مهمتر قیمت مناسب این برند است.

 

4 – برند MONOTIP

برند مونوتیپ نیز سال هاست که در ترکیه فعالیت دارد و به تولید انواع اسکراب های جراحی و روپوش های پزشکی می پردازد. روپوش های مونوتیپ در ایران طرفداران بسیاری دارد.

 

5- برند Wio

10 تا از بهترین برندهای اسکراب پزشکی در سال 2024

برند Wio بدون شک یکی از بهترین برندهای اسکراب پزشکی ترک است که سال های سال است فعالیت می کند. وجه تمایز این برند استفاده از پارچه های بسیار نرم و لطیف و خنک و همچنین تولید مدل های به روز و جدید است که هر روز به تنوع خود می افزاید. شما می توانید این اسکراب های پزشکی را از سایت دکتر گالری سفارش دهید. کافیست با کارشناسان سایت تماس برقرار کرده تا جدید ترین مدل های این برند برایتان ارسال شود و سفارش خود را ثبت کنید.

 

6- برند Dickies

شرکت تولیدی ویلیامسون-دیکی یک شرکت تولید پوشاک است که با نام رایج آن دیکی شناخته می شود. این شرکت در سال 1922 در فورت ورث، تگزاس توسط C. N. Williamson و E. E. "Conel" Dickie تاسیس شد. امروزه، Dickies یک برند جهانی است که در بیش از 100 کشور جهان حضور دارد و لباس کار برای صنایع خودروسازی، هتلداری و پزشکی تولید می کند. آنها در تولید و فروش کار می کنند.

7- برند koi

در مقایسه با غول های این صنعت، کوی اسکراب یک شرکت جدید است که در سال 2006 تأسیس شد، اما در مدت زمان کوتاهی، کوی به دلیل منحصر به فرد بودن و طراحی نوآورانه خود در بین شرکت های پیشرو در بازار جهانی جای گرفت. انجام داد.

 

8 – برند U-FLEX

اسکراب یوفلکس نیز به مانند چیزگی یکی از محبوب ترین برندهای اسکراب و روپوش جراحی در ایران است. برند U-FLEX نیز یک برند ترک است و تولید ترکیه است. لباس های این برند به دلیل نرمی بافت پارچه، کشی بودن و سبک بودن طرفداران بسیاری دارد.

9- برند Owlet

 برند اولت نیز از دیگر برندهای ترک است که کمتر در ایران استفاده می شود اما کیفیت بسیار بالایی دارد.

10- برند MAD

برند MAD نیز یکی دیگر از برندهای اسکراب پزشکی ترک است که تنوع محصولات و جنس پارچه بسیار خوبی دارد.

نتیجه گیری

فروشگاه دکتر گالری به عنوان یک فروشگاه تخصصی در زمینه محصولات و گجت های پزشکی و همچنین اسکراب های جراحی فعالیت می کند.

به جرأت می توان گفت اولین فروشگاه اینترنتی است که این تنوع برند ها را در زمینه اسکراب و روپوش پزشکی دارد. به زودی برند های دیگر نیز به این مجموعه افزوده خواهند شد.

 

کدخبر: 144452

ارسال نظر