رپورتاژ

بهترین هتل های قشم در مرکز شهر

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به جزیره قشم هستید، می‌توانید با رزرو هتل های قشم در مرکز شهر اقامتی راحت و بی‌نظیری را تجربه کنید. در مرکز شهر قشم مراکز تجاری بسیاری قرار دارند و شما در هتل های قشم نزدیک بخش مرکزی می‌توانید دسترسی آسانی به مراکز خرید سیتی‌سنتر 1 و 2، بازار قدیم قشم، بازار ستاره، قلعه پرتقالی‌ها و سایر اماکن دیدنی قشم داشته باشید. از بهترین هتل ‌های قشم در نزدیکی مرکز این‌جزیره می‌توان به هتل 4 ستاره آرتا قشم، هتل ارم قشم، هتل فولتون قشم و... اشاره کرد.

بهترین هتل های قشم در مرکز شهر

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به جزیره قشم هستید، می‌توانید با رزرو هتل های قشم در مرکز شهر اقامتی راحت و بی‌نظیری را تجربه کنید. در مرکز شهر قشم مراکز تجاری بسیاری قرار دارند و شما در هتل های قشم نزدیک بخش مرکزی می‌توانید دسترسی آسانی به مراکز خرید سیتی‌سنتر ۱ و ۲، بازار قدیم قشم، بازار ستاره، قلعه پرتقالی‌ها و سایر اماکن دیدنی قشم داشته باشید. از بهترین هتل ‌های قشم در نزدیکی مرکز این‌جزیره می‌توان به هتل ۴ ستاره آرتا قشم، هتل ارم قشم، هتل فولتون قشم و... اشاره کرد.

بهترین هتل های قشم در مرکز شهر

بهترین هتل های 5 ستاره قشم در مرکز شهر

جزیره قشم تنها یک هتل 5 ستاره افتتاح شده دارد که در مرکز آن قرارگرفته است. این‌هتل که امکانات لوکسی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد با نام هتل آراکتا قشم شناخته می‌شود.

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا اولین هتل لوکس و پنج ‌ستاره قشم بوده که با بهره‌گیری از دکوراسیون داخلی و معماری روز دنیا طراحی و ساخته شده است. این‌هتل فعالیت خود را از سال 1402 آغاز کرد و توانست با ارائه امکانات رفاهی چون رستوران‌های مراکشی لیالی و قوام، محوطه جانمایی شده، گالری نهان، کافه مدام، ویدئو پروژکتور، سالن آبی چون سونا، استخر و جکوزی و پیست دوچرخه‌سواری، رضایت مسافران را کسب نماید. این‌هتل دارای بنای 5 طبقه‌ای به همراه 95 باب واحدهای اقامتی است.

  • آدرس: قشم، شهرک سام و زال، سام و زال غربی

هتل آراکتا قشم

بهترین هتل های 4 ستاره قشم در مرکز شهر

هتل های 4 ستاره قشم اقامتگاه‌های قیمت مناسب این‌جزیره محسوب می‌شوند که امکاناتی در حد هتل‌های 5 ستاره در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این‌هتل‌ها عبارتند از:

هتل آرتا قشم

هتل آرتا، یکی از بهترین هتل های قشم در مرکز شهر است. این‌هتل در سال 1396 افتتاح شد و به دلیل ساختار استاندارد و امکانات رفاهی ممتاز خود، به عنوان مروارید قشم شناخته شد. این‌هتل در کل دارای 44 باب اتاق در بنایی 7 طبقه‌ای است که برخی اتاق‌های آن چشم‌انداز روبه دریا دارند. با اقامت در این‌هتل تنها 5 دقیقه با مراکز خرید سیتی‌سنتر 1 و 2، پارک ساحلی زیتون و بازار ستاره فاصله خواهید داشت. همچنین فاصله هتل آرتا قشم تا فرودگاه بین‌المللی قشم نیز کم‌تر از 50 کیلومتر است.

  • آدرس: قشم، بلوار شهید بهشتی، روبه‌روی منازل‌مسکونی علی‌بن ابی‌طالب

هتل ارم قشم

هتل ارم از هتل های لوکس قشم در مرکز شهر است که در بلوار آزادگان قشم قرار دارد. این‌هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز نمود. هتل ارم قشم در بنای ۵ طبقه ساخته شده و در کل دارای ۹۶ باب واحدهای اقامتی مختلف است. اتاق‌های این‌هتل دارای دکوراسیون‌های متفاوت با امکانات مدرن هستند. از امتیازهای هتل ارم قشم می‌توان به دسترسی آسان آن‌به مرکز شهر قشم و نزدیکی هتل‌به ساحل خلیج نیلگون فارس اشاره کرد.

از امکانات هتل ارم می‌توان به سونا، جکوزی، استخر، رستوران، آمفی‌تئاتر و سالن کنفرانس، کانتر گردشگری، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، اتاق کودک، خانه سنتی، فروشگاه صنایع‌دستی و سالن بیلیارد اشاره کرد.

  • آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات

هتل ارم قشم

هتل آتامان قشم

هتل آتامان از بهترین هتل های قشم در مرکز شهر است که‌در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این‌هتل 58 باب اتاق و 170 عدد تخت دارد. از امکانات و خدمات ویژه این‌هتل می‌توان به خدمات تاکسی‌سرویس، اینترنت رایگان، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ، چندین رستوران، سونا و استخر، حمام ترکی، اتاق جلسات، سالن ورزشی، ترانسفر فرودگاهی و... اشاره کرد.

همچنین اتاق‌های هتل آتامان قشم به امکاناتی چون حمام، تلویزیون ال‌سی‌دی، سشوار و لوازم بهداشتی، مینی بار و کتری، گاوصندوق و میز مطالعه مجهز هستند. هتل آتامان به دلیل قرارگیری در بلوار گلستان به بسیاری از اماکن گردشگری چون غار خربس، جزیره ناز، قلعه پرتغالی‌ها، دره ستارگان و مراکز تجاری این‌شهر نزدیک است.

  • آدرس: قشم، بلوار گلستان، خیابان حافظ، پشت سیتی‌سنتر شماره یک

هتل آوینا قشم

هتل آوینا از بهترین هتل های قشم در مرکز شهر است که فاصله بسیار کوتاهی با قلعه پرتقالی‌ها دارد. این‌هتل در سال ۱۳۹۹ در بنای ۷ طبقه به همراه ۴۰ باب اتاق و سوئیت افتتاح شد. در این‌هتل، رستوران و کافی‌شاپ با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی میزبان مهمانان است. هتل آوینا قشم تنها ۵۰۰ متر با بازار قدیم قشم، ۱.۵ کیلومتر با مرکز خرید ستاره و ۲.۵ کیلومتر با سیتی‌سنتر ۱ و ۲ فاصله دارد. از امکانات این‌هتل می‌توان به روم سرویس، لاندری و پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد.

  • آدرس: جزیره قشم، بلوار باهنر، هتل آوینا

بهترین هتل های ۳ ستاره قشم در مرکز شهر

هتل ‌های ۳ ستاره قشم، گزینه باصرفه و اقتصادی برای اقامت دراین‌ جزیره محسوب می‌شوند که امکانات رفاهی ایده‌آلی برای مسافران دارند. درادامه‌ مطالب به معرفی هتل‌های سه ستاره قشم در نزدیکی مرکز شهر خواهیم پرداخت.

هتل دیانا پلاس قشم

هتل دیانا پلاس قشم از بهترین هتل های نوساز قشم در مرکز شهر است که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد. این‌هتل در بنای ۴ طبقه با حدود ۶۳ باب واحدهای اقامتی مختلف بنا گردیده است. در این‌هتل دسترسی بسیار آسانی به اماکن گردشگری و مراکز تجاری قشم چون مجتمع تجاری خلیج‌فارس، مرکز خرید سیتی‌سنتر ۱ و ۲، بازار بین‌المللی ستاره، بازار سنتی قشم و پارک زیتون خواهید داشت.

از امکانات هتل دیانا پلاس قشم می‌توان به سرویس‌های ایرانی و فرنگی، تلویزیون در اتاق، کافی‌شاپ و رستوران اشاره کرد. این‌هتل از نظر کیفیت رسیدگی‌ کارکنان، خدمات خانه‌داری و مدرن بودن دکوراسیون اتاق‌ها برای شما گزینه بسیار باصرفه و ایده‌آلی جهت اقامت خواهد بود.

  • آدرس: قشم، بلوار آزادگان، نبش میدان شهداء

هتل دیانا پلاس قشم

هتل فلامینگو قشم

موفعیت مکانی عالی هتل سه ستاره فلامینگو سبب شده تا بتوانید با اقامت در آن، دسترسی خوبی به مرکز شهر و مراکز تجاری، مکان‌های دیدنی و گردشگری قشم داشته باشید. این‌هتل به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های قشم در مرکز شهر دارای 5 طبقه بوده و در کل 30 واحد اقامتی را درون خود جای داده است. هتل فلامینگو در سال 1403 افتتاح شد ازاین‌رو از هتل‌های نوساز این‌جزیره محسوب می‌شود.

در نزدیکی هتل چندین موزه، رستوران، سینما و کافی‌شاپ برای استراحت و تفریح وجود دارد. از جاهای دیدنی درنزدیکی هتل فلامینگو‌ می‌توان به جزیره ناز، تنگه چاه‌کوه، غار نمک، دره رنگین‌کمان، جنگل‌حرا و قلعه پرتقالی‌ها اشاره کرد. دراین‌هتل وعده صبحانه در ساعات صبح به‌صورت رایگان برای هر اتاق سرو می‌شود و برای صرف سایر وعده‌های غذایی می‌توانید به رستوران‌های اطراف هتل سری بزنید.

  • آدرس: بلوارآزادگان، بعد از چهارراه سعدی، نرسیده به میدان شهدای گمنام، جنب کوچه لقمان 10

بهترین بوتیک هتل های قشم در مرکز شهر

بوتیک هتل‌ها به واسطه معماری و دکوراسیون سنتی و متفاوتی که دارند، مکان خوبی برای اقامت در جزیره قشم خواهند بود. در مرکز شهر قشم تنها یک بوتیک هتل با امکانات رفاهی و تفریحی ممتاز قرار دارد. این‌هتل با نام هتل بوتیک ایرمان قشم شناخته می‌شود.

هتل بوتیک ایرمان قشم

از دیگر هتل های ممتاز قشم در مرکز شهر می‌توان به هتل ایرمان اشاره کرد که در سال ۱۳۹۶ بازگشایی شد. این‌هتل در نزدیکی مراکز خرید این شهر و سواحل آن چون ساحل نیلگون خلیج‌فارس قرار دارد. هتل ایرمان با بنای ۵ طبقه‌ای دارای ۳۸ باب اتاق و سوئیت است. این‌هتل تسهیلات فراوانی برای رفاه مسافران دارد که از امکانات‌آن‌ می‌توان به سالن بدنسازی، سالن اجلاس، فضای سبز، کافی‌شاپ، رستوران، روم سرویس، پارکینگ‌و... اشاره کرد. از جاذبه‌های دیدنی در اطراف هتل ایرمان قشم می‌توان به قلعه پرتغالی‌ها، غار خربس و پارک کروکودیل‌ها اشاره کرد.

  • آدرس: جزیره قشم، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

دیگر رسانه ها

کدخبر: 146611

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر