رپورتاژ

معرفی و بررسی کامل صرافی کوینکس

از روزی که صرافی بایننس احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کرده است، خیلی از تریدرهای ایرانی به‌دنبال یک صرافی جایگزین برای انجام معاملات ارز دیجیتال خود هستند.

از روزی که صرافی بایننس احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کرده است، خیلی از تریدرهای ایرانی به‌دنبال یک صرافی جایگزین برای انجام معاملات ارز دیجیتال خود هستند. البته، تعداد زیادی از صرافی‌های کریپتو در سراسر دنیا وجود دارند که اتفاقاً برخی از آن‌ها به ایرانیان نیز بدون محدودیت خدمات ارائه می‌دهند. اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد؛ کدام صرافی برای ایرانی‌ها مناسب است؟ فاکتورهای زیادی برای انتخاب بهترین صرافی برای تریدرهای ایرانی وجود دارد، ولی نمی‌توان از محبوبیت کوینکس غافل شد. اگر به‌دنبال معرفی و بررسی کامل صرافی CoinEx هستید، با ما همراه باشید.

معرفی کامل صرافی کوینکس

معرفی و بررسی کامل صرافی کوینکس

CoinEx به‌عنوان یک صرافی روبه‌رشد شناخته می‌شود و روزانه حجم معاملاتی نزدیک به 100 میلیون دلار در معاملات نقدی دارد. این صرافی از 233 نوع ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان معامله بین 437 جفت ارز را می‌دهد.

صرافی CoinEx در رتبه‌بندی‌های جهانی، در جایگاه 45 و در میان برترین صرافی‌های ارز دیجیتال قرار دارد. نکته قابل‌توجه درباره کوینکس این است که بیش از 60 درصد کاربران آن را ایرانیان تشکیل می‌دهند؛ چراکه ایرانی‌ها به‌دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند در صرافی‌های محبوب دیگری همچون بایننس فعالیت کنند. از دیگر ویژگی‌های این صرافی می‌توان به شفافیت بالا در کارمزد معاملات اشاره کرد که این کارمزدها کمی کمتر از میانگین کارمزدهای سایر صرافی‌ها است. البته، ویژگی‌های کلیدی CoinEx به همین‌جا محدود نمی‌شود!

ویژگی‌های صرافی کوینکس

ازجمله نقاط قوت CoinEx این است که در لیست صرافی‌های ارز دیجیتال کاربرمحور قرار می‌گیرد و خدمات باکیفیت و پشتیبانی قوی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین، دسترسی به بازار فارکس از طریق این صرافی بسیار راحت‌تر شده است.

مزیت دیگر  آن، پشتیبانی از زبان فارسی است که آن را به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال بین ایرانی‌ها تبدیل کرده است. برخی دیگر از مزایای قابل توجه CoinEx، عبارت‌اند از:

  • کارمزد معاملات صرافی کوینکس بسیار واضح و شفاف است.

  • امنیت مهم‌ترین چیزی است که تریدرها در یک صرافی امن به‌دنبال آن هستند؛ کوینکس، امنیت معامله‌گران خود را تضمین می‌کند.

  • کاربران ایرانی بدون محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها می‌توانند به خریدوفروش ارز دیجیتال بپردازند.

  • امکان واریز ارزهای فیات از طریق کارت‌های بانکی مثل مسترکارت و ویزاکارت در این صرافی وجود دارد.

  • اپلیکیشن موبایل CoinEx نیز برای راحتی کار با این صرافی عرضه شده است.

  • امکان انجام معاملات پیشرفته همچون معاملات مارجین برای تریدرهای حرفه‌ای وجود دارد.

  • امکانات کیف پول ارز دیجیتال امن مثل viawallet در این صرافی ارائه می‌شود.

  • با احراز هویت در این صرافی، امکان برداشت پول تا یک میلیون دلار وجود دارد.

علاوه‌بر این مزایا، پشتیبانی ۲۴ ساعته و پشتیبانی از تریدرهای ایرانی به زبان فارسی، از دیگر نقاط قوت صرافی CoinEx است.

آموزش ثبت نام در CoinEx

معرفی و بررسی کامل صرافی کوینکس

اولین گام برای استفاده از کوینکس، ثبت‌‌نام و ایجاد حساب کاربری است. برای این کار، ابتدا باید به سایت اصلی CoinEx به زبان فارسی بروید. در این صفحه، گزینه‌ای با عنوان «ثبت‌نام» وجود دارد که برای شروع کار باید روی آن کلیک کنید. افرادی که قبلاً در این صرافی حساب باز کرده‌اند، برای دسترسی به اکانت خود کافی است که از قسمت «ورود» به پروفایلشان دسترسی پیدا کنند.

برای ایجاد حساب کاربری جدید، در قسمت‌های مشخص‌شده، آدرس ایمیل، رمز عبور و در صورت داشتن کد دعوت، آن را وارد کنید. با کلیک بر روی دکمه ثبت‌نام، ایمیلی حاوی کد تأیید دریافت می‌کنید که با وارد کردن این کد در قسمت مربوطه، حساب کاربری مخصوص شما ایجاد خواهد شد.

در این مرحله، از شما پرسیده می‌شود که تازه‌کار هستید یا باتجربه. سپس به صفحه حساب کاربری‌تان هدایت خواهید شد. در نگهداری از رمز عبور خود دقت کنید؛ این رمز برای دسترسی به حساب ارزهای دیجیتال شما در کوینکس ضروری است. و در آخر، برای شروع معاملات، می‌توانید با انتخاب گزینه واریز دارایی و شارژ حساب خود، به بخش بازارها رفته و دارایی موردنظر را انتخاب کنید.

نحوه خرید و فروش انواع ارز دیجیتال در کوینکس

اکنون که موفق به ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در CoinEx شده‌اید، می‌توانید برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال در این صرافی اقدام کنید. برای خریدوفروش ارز دیجیتال، کافی است طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. به‌منظور خریدوفروش انواع ارز دیجیتال یا مبادله آن‌ها با یکدیگر، وارد صفحه اصلی سایت CoinEx شوید و با نام کاربری و پسورد خود ورود کنید. حالا بر روی گزینه exchange کلیک کنید.

  2. در صفحه جدیدی که باز شده است، دو ارزی که قصد مبادله آن‌ها با یکدیگر دارید را انتخاب کنید. درصورتی‌که تصمیم به مبادله معمولی دارید، در کادری که پایین صفحه قرار دارد، گزینه market را انتخاب کنید و در بخش amount، مقدار رمز ارز موردنظر خود را وارد کنید. اکنون بر روی گزینه buy کلیک کنید تا مبادله شما به اتمام برسد.

کارمزد صرافی کوینکس

معرفی و بررسی کامل صرافی کوینکس

کارمزد پایه معاملات در این صرافی ۰.۲٪ است که بسیار مناسب به نظر می‌رسد. علاوه بر کارمزد پایین، صرافی CoinEx روش‌های متعددی برای کاهش این کارمزد برای کاربران فراهم کرده است. روش‌های کاهش کارمزد در این صرافی شامل موارد زیر است:

  • پرداخت کارمزد تراکنش‌ها از طریق رمزارز بومی: با استفاده از توکن بومی CET در کوینکس می‌توانید ۳۰ درصد از کارمزد معاملات را کاهش دهید.

  • دریافت شرایط VIP: این شرایط شامل ۵ سطح است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند با ذخیره یا معاملات توکن بومی، رتبه خود را افزایش دهند. با افزایش رتبه کاربران، کارمزد معاملات کاهش می‌یابد. هرچه رتبه شما بالاتر باشد، میزان کاهش کارمزد بیشتر خواهد بود.

آموزش کامل CoinEx با کوینکس هلپ

از زمان آغاز موج ارزهای دیجیتال در ایران، کاربران ایرانی ناچار به مهاجرت از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر شده‌اند. یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌هایی که ایرانیان مجبور به انتقال دارایی‌های خود شدند، صرافی بایننس بود. پس از آن، صرافی CoinEx به دلیل پشتیبانی رسمی از کاربران ایرانی، به انتخابی مناسب برای معامله‌گران از سطح مبتدی تا حرفه‌ای تبدیل شد.

این پلتفرم از آن زمان تاکنون رقبایی در بین ایرانی‌ها پیدا کرده است، اما هر کدام از آنها با تغییر قوانین خود، کاربران را مجبور به برداشت دارایی‌هایشان کرده‌اند. در مقابل، کاربران CoinEx این مشکل را نداشته‌اند و نیازی به جستجوی پلتفرم معتبر و مناسب دیگری نداشته‌اند؛ چرا که CoinEx توانسته با ارائه خدمات متنوع، تمامی نیازهای کاربران را تا حد امکان برطرف کند.

از آنجا که این صرافی دارای سایت فارسی و پشتیبانی فارسی زبان است، ثبت نام در CoinEx کار سختی نیست؛ با این وجود، اگر نیاز به راهنمایی بیشتر یا پشتیبانی حرفه‌ای دارید، می‌توانید به سایت کوینکس هلپ، مرجع آموزش صرافی CoinEx مراجعه فرمایید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 149732

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر