رپورتاژ

رفع مشکل عدم کارکرد SPOTIFY در آیفون

کاربران دستگاه های آیفون گاها با مشکلاتی در استفاده از برنامه اسپاتیفای رو به رو می شوند که استفاده از قابلیت های آن را با مشکلاتی رو به رو می کند. اما در سال های اخیر روش های متعددی برای حل مشکل کار نکردن اسپاتیفای در آیفون پیشنهاد شده اند که در بیشتر موارد این اختلالات را برطرف می کند. در این بخش به ساده ترین راهکارهای رفع مشکل عدم کارکرد SPOTIFY در آیفون می پردازیم.

کاربران دستگاه های آیفون گاها با مشکلاتی در استفاده از برنامه اسپاتیفای رو به رو می شوند که استفاده از قابلیت های آن را با مشکلاتی رو به رو می کند. اما در سال های اخیر روش های متعددی برای حل مشکل کار نکردن اسپاتیفای در آیفون پیشنهاد شده اند که در بیشتر موارد این اختلالات را برطرف می کند. در این بخش به ساده ترین راهکارهای رفع مشکل عدم کارکرد SPOTIFY در آیفون می پردازیم. 

رفع مشکل عدم کارکرد SPOTIFY در آیفون

چگونه مشکل عدم کارکرد SPOTIFY آیفون را برطرف کنیم؟

برای رفع مشکل لاگین شدن اسپاتیفای در آیفون پیش از هر چیز باید به دلایل بروز این مشکلات دقت داشته باشید. در برخی موارد، این اختلالات به تنظیمات اولیه دستگاه و برنامه اسپاتیفای مربوط می شوند. با ارزیابی دلیل بروز خطا در این برنامه، حل مشکلات مربوطه ساده تر خواهد بود. در این بخش به برخی از رایج ترین اختلالات SPOTIFY  در دستگاه آیفون و روش های حل آن ها اشاره می کنیم:

رفع مشکل توقف اجباری اسپاتیفای در آیفون 

حل مشکل کار نکردن اسپاتیفای در آیفون و توقف اجباری آن که به صورت ناگهانی به وجود می آید یکی از مهمترین نیازهای کاربران آیفون است. در این وضعیت باید برنامه را ببندید و پس از چند لحظه مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در صورتی که در آیفون شما از تنظیمات فیس ایدی استفاده شده، انگشت خود را از پایین به بالا کشیده و کمی نگه دارید. 
  2. از بخش تغییر برنامه کارت اسپاتیفای را به سمت بالا بکشید. 
  3. پس از گذشت چند ثانیه مجدد وارد برنامه شوید. به احتمال زیاد این مشکل برطرف شده است. 

رفع مشکل اتصال به اینترنت در آیفون 

برای رفع مشکل لاگین شدن اسپاتیفای در آیفون پیش از هر چیز باید به تنظیمات و اتصالات اینترنتی دستگاه خود دقت داشته باشید. در برخی موارد حتی با وجود استفاده از اشتراک های هزینه ای اسپاتیفای همواره با مشکلات بارگیری اطلاعات آن رو به رو می شوید. در این وضعیت باید تنظیمات برنامه را بر حالت وای فای قرار دهید تا بارگذاری داده های اسپاتیفای به درستی انجام شود. برای تست برنامه وارد بخش SAFARI شده و در این بخش سرعت بارگیری صفحات را ارزیابی کنید. 

https___accsell.ir_

رفع مشکلات سرور اسپاتیفای در آیفون 

در خصوص حل مشکل کار نکردن اسپاتیفای در آیفون، حتما به مشکلات سرور در این برنامه دقت داشته باشید. علت برخی از قطع و وصلی های اسپاتیفای به مشکلات سرور و شرایط تحریم در کشور مربوط می شود. شما می توانید برای ارزیابی این وضعیت از سایت هایی مانند DownDetector استفاده کنید. به علاوه می توانید عبارت Spotify Server Status را در گوگل سرچ کرده و به اطلاعات دقیقی در رابطه با این موضوع دست پیدا کنید. 

رفع مشکل اسپاتیفای با بررسی وضعیت پلن 

اگر پلن های مختلف اسپاتیفای را برای استفاده از قابلیت های آن خریداری کرده اید، برای رفع مشکلات برنامه در دستگاه آیفون، پلن خود را ارزیابی کنید. در صورتی که پلن انتخابی به اشتباه وارد شده باشد یا هزینه آن پرداخت نشود، بروز این اختلالات امری بدیهی خواهد بود. با وجود این مشکلات، اسپاتیفای شما به درستی کار نمی کند. پس از هر بار خرید اشتراک در این برنامه باید 12 ساعت صبر کنید و مجددا وارد اسپاتیفای شوید. 

بررسی اکانت اسپاتیفای برای حل اختلالات موجود

یکی دیگر از راهکارهای رفع مشکل لاگین شدن اسپاتیفای در آیفون بررسی وضعیت اکانت اسپاتیفای است. در صورتی که مشکلات برنامه اسپاتیفای در آیفون شما به وضعیت پرداخت حساب شما مربوط باشند، باید حتما حساب کاربری خود را مورد بررسی قرار دهید. برای این منظور به اپلیکیشن وارد شده و گزینه پندینگ را بررسی کنید. در صورت مشاهده این گزینه، پرداخت حساب شما به درستی انجام شده و مشکلات دسترسی به برنامه به سایر تنظیمات مربوط می شوند. 

در صورتی که پرداخت شما ناقص انجام شده باشد، هزینه های اشتراک مورد نظر به حساب شما باز می گرد. کاربران می توانند برای مشاهده وضعیت حساب کاربری خود از مراحل زیر اقدام کنند:

  1. ابتدا به بخش تنظیمات برنامه بروید. 
  2. در این بخش عکس پروفایل یا اپل آی دی خود را انتخاب کنید. 
  3. Subscriptions را بزنید. 
  4. از بخش ACTIVE گزینه اسپاتیفای را انتخاب کنید. 

در این بخش می توانید حساب کاربری خود را بیشتر بررسی کرده و مشکلات موجود در آن را بسنجید. در صورتی که پرداخت انجام نشده باشد می توانید مجدد اقدام به خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم کنید.

بررسی اکانت اسپاتیفای برای حل اختلالات موجود

توجه به کانفیگ درست تنظیمات اسپاتیفای 

برای حل مشکل کار نکردن اسپاتیفای در آیفون حتما به تنظیمات و کانفیگ بخش های مختلف اسپاتیفای دقت داشته باشید. برای این منظور به اسپاتیفای وارد شده و آیکن چرخ دنده را انتخاب کنید. در این مرحله به خدماتی مانند پخش، کیفیت صدا و روش های دانلود اسپاتیفای توجه داشته باشید. این تنظیمات باید به درستی کانفیگ شده باشند تا در استفاده از برنامه در دستگاه آیفون مشکلی ایجاد نشود. برای انجام درست تنظیمات گزینه Offline Mode و  Data Saver را یک بار خاموش و روشن کنید. 

به روز رسانی اسپاتیفای برای رفع مشکلات در آیفون

به روزرسانی برنامه اسپاتیفای و اجرای نسخه های آپدیت برنامه به شما کمک می کند که بسیاری از اختلالات غیر قابل حل برنامه را برطرف کنید. در نسخه های قدیمی اسپاتیفای امکان بروز مشکلات مختلف همواره وجود دارد. پس از هر بار آپدیت شدن برنامه، باگ هایی که در نسخه های قبلی سبب نارضایتی کاربران شده بودند، برطرف شده و امتیازات بیشتری در بخش های مختلف ارائه می شوند. به این ترتیب مخاطبین اسپاتیفای تجربه کاربری بهتری از اسپاتیفای به دست می آورند. شما می توانید برای از بین بردن اختلالات این برنامه، اطلاعات سیستم کش برنامه را نیز پاکسازی کنید.

نتیجه گیری

در این بخش در رابطه با روش های رفع مشکل لاگین شدن اسپاتیفای در آیفون و راهکارهایی برای حل باگ های اسپاتیفای نکاتی را بررسی کردیم. در برخی موارد این قبیل مشکلات به حساب کاربری افراد و تنظیمات آن مربوط می شوند. همچنین با در نظر گرفتن به روز رسانی دائمی این پلتفرم در دستگاه های آیفون از بروز بسیاری از مشکلات در ساختار این برنامه پیشگیری خواهد شد. در سال های اخیر تعداد مخاطبین برنامه اسپاتیفای افزایش پیدا کرده اند و این مسئله نیاز به انجام تنظیمات درست در هر بخش را افزایش می دهد. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 151720

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر