رپورتاژ

نرم افزار حسابداری سبحان، به روز ترین ابر مالی جامع و هوشمند [ساده و رایگان!]

در دنیای امروزکه هوش مصنوعی و تکنولوژی در هر وادی سرک کشیده، و دنیا را آرام آرام تحت لوای خود تسخیر می کند، مدیریت مالی صحیح و دقیق نیز که با استفاده از تکنولوژی و هوش مصنوعی باشد امری کاملا متصور و متوقع می باشد.

در دنیای امروزکه هوش مصنوعی و تکنولوژی در هر وادی سرک کشیده، و دنیا را آرام آرام تحت لوای خود تسخیر می کند، مدیریت مالی صحیح و دقیق نیز که با استفاده از تکنولوژی و هوش مصنوعی باشد امری کاملا متصور و متوقع می باشد.

امروزه هر کسب‌وکاری، از فروشگاه‌های کوچک تا شرکت‌های بزرگ‌ ، نیازمند سیستمی است که بتواند به‌طور مؤثر و کارآمد امور مالی و حسابداری خود را مدیریت کند. اینجاست که نرم‌افزار حسابداری سبحان وارد میدان می‌شود. حسابداری آنلاین سبحان با ارائه یک راهکار جامع و هوشمند، به هر شرکت و کسب‌وکاری این امکان را می‌دهد تا بدون دغدغه، امور مالی خود را مدیریت کند.

 معرفی نرم افزار حسابداری ابری سبحان

 

 

با استفاده از نرم افزار ابری سبحان بدون محدودیت در هر زمان و مکانی به اطلاعات مالی خود دسترسی داشته باشید.

 

چرا نرم‌افزار حسابداری سبحان؟

یکی از چالش‌های اصلی در مدیریت مالی کسب‌وکارها، پیچیدگی‌های مربوط به ثبت و نگهداری داده‌های مالی است . اما نرم‌افزار سبحان با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی کاربرپسند، این پیچیدگی‌ها را به حداقل رسانده و امکان دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مالی را فراهم می‌کند. برخی از مهم ترین ویژگی های سبحان عبارتند از:

حفظ حریم شخصی

در سبحان اطلاعات مالی مشتری محرمانه بوده و در امنیت کامل محافظت می شود و در اختیار هیچ شخص دیگری قرار نمی گیرد.

دسترسی از هر مکان و زمان

با استفاده از نسخه ابری سبحان در هر زمان و مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید تنها با استفاده از گوشی و یا تبلت و لپ تاب می توانید به اطلاعات مالی خود دسترسی داشته باشید.

امنیت کامل

همه اطلاعات مالی شما در نرم افزار سبحان همزمان در چند سرور مجزا و کاملا حرفه ای نگهداری می شود  که امنیت اطلاعات شما را تضمین می نماید. این امنیت باعث رمزنگاری داده‌ها، پشتیبان‌گیری منظم و مدیریت دسترسی‌ها می‌شود.

گزارش‌های مالی دقیق و کامل

 یکی از مزایای بزرگ نرم‌افزار مالی سبحان، امکان تهیه گزارش‌های مالی دقیق و جامع است که به مدیران کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری‌های بهتری انجام دهند.

پشتیبانی حرفه‌ای

 تیم پشتیبانی سبحان همیشه در کنار شماست تا در هر مرحله از استفاده از نرم‌افزار، پاسخگوی نیازهای شما باشد.

قابلیت یکپارچگی با سایر سیستم‌ها

 نرم‌افزار سبحان به‌راحتی می‌تواند با سایر نرم‌افزارها و سیستم‌های مالی شما یکپارچه شود، که این موضوع از دوباره‌کاری‌ها و اشتباهات انسانی جلوگیری می‌کند.

دسترسی از طریق هر دستگاهی

برای کار با نرم افزار حسابداری سبحان می توانید از سیستم های مختلفی مثل کامپیوتر، موبایل ، تبلت و با سیستم عامل های مختلف استفاده نمایید.

به بروزرسانی خودکار

نرم افزار مالی سبحان بدون نیاز به هیچ اقدامی از سوی شما به صورت مرتب به نسخه های جدید به روزرسانی می شود.

داشبورد آنلاین برای مدیران

با استفاده از داشبوردهای مختلف سبحان  می توانید به راحتی به وضعیت کسب و کارتان اگاهی پیدا کنید و به اخرین اطلاعات مالی خود دسترسی داشته باشید.

خروجی فایل اکسل

با استفاده از نرم افزار حسابداری سبحان می توانید از تمام داده های خود هر جا که لازم بود خروجی اکسل دریافت نمایید.

مدیریت فاکتورها و مخارج

برای مدیریت کسب و کار خود می توانید به راحتی فاکتورها و هزینه‌های کسب و کار خود را در نرم افزار مالی و ابری سبحان ثبت نمایید.

با این کار می توانید از موعدهای پرداخت و دریافت وجه خود آگاه شوید و تاریخ های مهم را از دست ندهید.

گزارش‌دهی

با نرم افزار سبحان می توانید به گزارش‌های مالی مختلف خود مثل : صورت های سود و زیان، گزارش های مالی ،ترازنامه و .. دسترسی و آنها را دریافت نمایید.

محاسبه مالیات و ارسال صورتحساب الکترونیکی

نرم‌افزار حسابداری تحت وب سبحان این امکان را به شما می دهد که مالیات خود را به راحتی محاسبه کنید و آنها را بصورت خودکار به سامانه مودیان ارسال کنید.

استفاده همزمان چندکاربره

با سبحان همزمان چند کاربر می توانند در یک سیستم کار کنند. این فرایند باعث می شود که اطلاعات کسب و کار شما بصورت هماهنگ در اختیار تیم‌های حسابداری، فروش، انبار و .. باشد.

 استفاده چند کاربره از نرم افزار حسابداری سبحان

کار با نرم افزار خدمات حسابداری سبحان، تجربه کار در محیطی بسیار ساده و راحت می باشد که سرعت و دقت حرف اول را در آن می زند. این نرم‌افزار به‌طور خاص برای کسب‌وکارهایی طراحی شده که به دنبال خدمات حسابداری آنلاین هستند و می‌خواهند تمامی امور مالی خود را در یک پلتفرم یکپارچه و قابل اعتماد مدیریت کنند.

چگونه از نرم‌افزار حسابداری آنلاین سبحان استفاده کنیم؟

برای استفاده از نرم افزار مالی سبحان به صفحه اصلی آن به آدرس  https://sobhan.cloud/ مراجعه نمایید. در سبحان سه بسته متفاوت وجود دارد که شامل بسته پایه، پیشرفته و حرفه ای می باشد و می تواند تمام نیازهای مالی هر کسب و کاری از کوچک تا متوسط و بزرگ را پوشش دهد.

قابل ذکر است که نسخه پایه سبحان کاملا رایگان بود و دارای یکسری امکانات عالی می باشد که می توانید از آن ها بصورت نامحدود استفاده نمایید. برخی از ویژگی های نسخه پایه سبحان که استفاده از آن کاملا رایگان و بدون محدودیت زمانی می باشد عبارتند از:

  • مدیریت کاربران
  • مدیریت کسب و کار
  • حسابداری جامع ۴ سطحی
  • نگهداری کالاها به روش ادواری
  • انبارداری با ۴ سطح کالا
  • ارزیابی کالا به روش میانگین موزون و ...

همه پکیج های سبحان با جلسات آموزشی همراه خواهند بود تا نحوه کار با نرم افزار مالی سبحان را به راحتی فرا بگیرید. در هر کجای کار نیز اگر نیاز به سوال و یا راهنمایی خاصی داشته باشید تیم پشتیبانی سبحان با افتخار و مهر در خدممت شما خواهند بود.

لازم به ذکر است که برای استفاده از سایر پکیج های سبحان نیز یک فرصت رایگان یک ماهه وجود دارد که می توانید با استفاده از این فرصت به خوبی با قابلیت های سبحان آشنا شوید و نحوه کار با آن را تست نمایید.

سادگی نرم افزار حسابداری سبحان
عنوان

در نهایت، اگر به دنبال یک راهکار جامع، قابل اعتماد و حرفه‌ای برای مدیریت مالی کسب‌وکارتان هستید، نرم‌افزار حسابداری سبحان می‌تواند یک گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد. این نرم‌افزار با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود از جمله حسابداری آنلاین سبحان و خدمات حسابداری سبحان، تمامی نیازهای مالی شما را پوشش داده و به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده بر رشد و توسعه کسب‌وکارتان تمرکز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این نرم‌افزار پیشرفته، می‌توانید به وب‌سایت sobhan.cloud مراجعه کنید و از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند شوید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 152322

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر