رپورتاژ

کارگاه فرزندپروری موسسه هفتاد: ویژه روانشناسان کودک

استفاده کردن از مباحثی که در بهبود روابط با فرزندان موثر باشد در کارگاه‌های موسسه هفتاد وجود دارد. بسیاری از مشکلاتی که درگیری والدین با فرزندان را ایجاد می‌کند با به کار گرفتن نکات دوره حل خواهد شد. همچنین در نظر گرفتن برخی از نگرش‌ها در تربیت فرزندان در کارگاه فرزندپروری کیفیت مطلوب‌تری را خواهد داشت. این روند ارزشمندی دوره را بیشتر می‌کند. به‌همین‌دلیل باید در بهره بردن از مطالب مهم اولویت تربیتی را مشخص کنید.

استفاده کردن از مباحثی که در بهبود روابط با فرزندان موثر باشد در کارگاه‌های موسسه هفتاد وجود دارد. بسیاری از مشکلاتی که درگیری والدین با فرزندان را ایجاد می‌کند با به کار گرفتن نکات دوره حل خواهد شد. همچنین در نظر گرفتن برخی از نگرش‌ها در تربیت فرزندان در کارگاه فرزندپروری کیفیت مطلوب‌تری را خواهد داشت. این روند ارزشمندی دوره را بیشتر می‌کند. به‌همین‌دلیل باید در بهره بردن از مطالب مهم اولویت تربیتی را مشخص کنید.

موسسه هفتاد

موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد (https://haftad.org/) به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه برگزاری کارگاه‌های روانشناسی، با برگزاری دوره‌های تخصصی و کاربردی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فرصتی استثنایی برای روانشناسان و دانشجویان این رشته فراهم کرده است. این کارگاه‌ها نه تنها به ارتقاء مهارت‌های حرفه‌ای کمک می‌کند، بلکه با تمرکز ویژه بر تربیت درمانگر کودک، به شرکت‌کنندگان ابزارهای لازم برای درک عمیق‌تر و مؤثرتر از نیازهای روانی کودکان را ارائه می‌دهد. با بهره‌گیری از اساتید مجرب و محتوای علمی به‌روز، موسسه هفتاد محیطی پویا و الهام‌بخش برای رشد و یادگیری فراهم کرده است که به شکل چشمگیری به ارتقاء کیفیت خدمات روانشناسی در جامعه کمک می‌کند.

کارگاه فرزندپروری موسسه آموزش عالی هفتاد

در کارگاه مهارت‌های فرزندپروری شما با مواردی که قرار است، آشنایی یابید در کمتر جایی با آن برخورد خواهید کرد. به‌همین‌دلیل برای رسیدن به روابط دوستانه و موفق با کودکان باید از این نوع کارگاه‌های موسسه استفاده کنید. همین موضوع کیفیت دوره مورد نظر را نشان می‌دهد. اگر بدانید اساتید در این کارگاه قرار است، جدیدترین متدهای برخورد با کودکان را ارائه کنند، قطعا شرکت خواهید کرد.

با در نظر گرفتن اهمیت کارگاه فرزندپروری در شناخت نیازهای کودکان می‌توانید برنامه‌ریزی دقیق‌تری را انجام دهند. همچنین با بهره بردن از تجربه‌های افراد موفق در تربیت کودکان می‌توانید بسیاری از تنش‌ها را کاهش دهید. به‌علاوه شما برای حل کردن مشکلات مراجعین در زمینه‌های تربیت فرزندان از این دوره استفاده بهینه‌ای خواهید کرد.

فرزندپروری

موسساتی که از اعتبار بالایی برخوردارند، مدارکی را ارائه می‌کنند که زیر نظر وزارت علوم است. به‌همین‌دلیل اعتماد کردن به محتوای آموزشی و کیفیتی که دوره‌ها دارند، نتایج دلخواهی را به‌همراه خواهد داشت. این موضوع برای بهبود روابط والدین و فرزندان نقش بسیار مهمی دارد. در واقع برای تقویت دانش و اطلاعات مفید در این زمینه باید از برنامه‌های آموزشی موسسه بیشترین استفاده را ببرید. همین موضوع کمک زیادی را در ایجاد شرایط مناسب خواهد کرد.

محتوای آموزشی کارگاه

مهارت‌هایی که قرار است در دوره فرزندپروری آموزش داده شوند، براساس محتواهایی است که تاثیرگذاری زیادی دارند. در واقع شما برای حل مشکلات والدین نیاز دارید که در مورد نگرش‌ها و روش‌های جدید برخورد با کودکان آگاه شوید. استفاده کردن از ایده‌های جدید و نحوه مناسب برخورد با کودکان نقش پر رنگی را در کیفیت زندگی خواهد داشت. بسیاری از نیازهای اساسی در فرزندپروری باید با تمرکز بر شرایط موجود باشد.

در واقع موسسه در تلاش است که با کمک گرفتن از اساتید و متخصصین محیط آموزشی را فراهم کند که کاربردی باشد. در این زمینه توجه کردن به محتوای کارگاه فرزندپروری باعث می‌شود که تفاوت‌های فردی مشخص گردند. همچنین استفاده کردن از مباحثی که با دقت و هدفمند در دوره ارائه می‌شود، تاثیرگذاری مثبتی را به‌همره دارد. در کارگاه‌های فرزندپروری محتواهایی که در ادامه بیان می‌کنیم به‌صورت کامل مطرح خواهند شد.

  • آشنایی والدین با ریشه‌های کودکی نگرش‌ها و شیوه‌های تربیتی‌ آن‌ها
  • ضرورت داشتن فلسفه و نگرشی جدید در تربیت فرزند
  • کودکان را بشناسیم، ویژگی‌های کودکان
  • چرا کودکان با یکدیگر تفاوت دارند، تفاوت‌های فردی در یادگیری، رفتار و شخصیت
  • چرا دوره کودکی اهمیت زیادی دارد؟

وقتی با این موارد آشنا شوید، دیدگاه متفاوتی را نسبت‌به ارائه نحوه تربیت فرزندان به مراجعین در جلسات درمانی ارائه می‌کنید. همین موضوع باعث می‌شود تا هدف‌گذاری و چیدمان مباحث کارگاه به نیازهای شما خیلی نزدیک باشند. در واقع به‌دلیل تاثیرات مباحث در روند برخورد با کودکان اهمیت کارگاه فرزندپروری بیشتر می‌شود. برای این‌که حداکثر استفاده از کارگاه‌ها را ببرید باید در مورد محتوای آن بیشتر دقت کنید. همین موضوع برای بهبود روند استفاده از مباحث نقش مهمی خواهد داشت.

با در نظر گرفتن اثرگذاری مطالب در تغییر روند تربیتی باید توجه بیشتری را در این زمینه داشته باشید. اگر محتوای کارگاه مناسب باشد؛ هزینه کارگاه فرزندپروری غیر معقول نخواهد بود. شما برای لذت بردن از روند رشد کودکان باید از اطلاعات کافی برای برخورد با آن‌ها بهره‌مند شوند. این موضوع را باید با حضور داشتن در کارگاه‌های تخصصی موسسه تجربه کنید؛ زیرا در روند کاری موثر است.

فواید کارگاه فرزندپروری

تربیت کودکان نیاز به توانمندی و دانش زیادی دارد که بدون کارگاه تخصصی امکان‌پذیر نیست. به‌همین‌دلیل باید شما برای تقویت مهارت‌های خود در این زمینه‌ها از فواید کارگاه فرزندپروری به‌راحتی عبور نکنید. این موضوع باعث خواهد شد تا در موقعیت‌های خاص مناسب‌ترین واکنش را از خود نشان دهید. اگر نیازهای کودکان در سنین مختلف به‌درستی پاسخ داده شوند، بزرگسالی سالمی را خواهند داشت.

بسیاری از باورهای اشتباه در سلامت جسمی و روانی کودکان تاثیرات منفی دارد. چنین موضوعی در کارگاه‌ها مورد بحث دقیق‌تری قرار خواهد گرفت و بازدهی تربیتی را بهبود می‌دهد. فعالیت‌ها و تمرین‌های کاربردی در کارگاه نحوه تغییر دادن عادت‌های اشتباه را برای شما فراهم می‌کند. این روند آموزشی برای افراد زیادی تاثیرگذاری بیشتری را دارد. شما برای آشنایی با محتواهای مناسب کارگاه فرزندپروری در ادامه آشنا خواهید شد.

  • بهبود روند مشاوره به دیگران
  • کاهش میزان تنش با کودکان
  • درک بهتر نیازهای فرزندان
  • کمک به‌ تغییر نگرش‌های اشتباه در زمینه فرزندپروری برای والدین

با در نظر گرفتن مباحث بالا می‌توانید به نتیجه‌ای که می‌خواهید، دست پیدا کنید. همچنین اهمیت بالای تاثیرگذاری اطلاعات و نکات مهم به‌دلیل حضور افراد متخصص حتمی خواهد بود. به‌علاوه دست پیدا کردن به نتایج سودآور در تربیت کودکان باعث می‌شود که نیاز به این کارگاه‌های بیشتر نیز گردد.

 چالش‌هایی که والدین با کودکان دارند، مانعی برای پرورش استعدادهای آن‌ها می‌شود؛ زیرا برنامه‌ریزی برای بهبود مهارت بی‌معنی خواهد بود. بسیاری از تکنیک‌ها را بدون حضور داشتن در این نوع کارگا‌ه‌ها قطعا نمی‌توانید داشته باشید. اگر نحوه به‌کار گرفتن نکات را بدانید، نتیجه تربیت فرزندان برای شما دلچسب خواهد بود.

برای مشاهده دوره‌های روانشناسی کودک و نوجوان موسسه آموزش عالی هفتاد به این لینک مراجعه کنید و یا با شماره  تماس 4000 35 22 021 جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 154278

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر