رپورتاژ

چگونه از بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیریم؟

فعالیت در حیطه ارز دیجیتال در صورت داشتن دانش و مهارت کافی می‌تواند بسیار سودآور باشد؛ البته به شرط آن که بتوانید مرحله اول یعنی ثبت‌نام در صرافی را پشت‌سر بگذارید!

کدخبر: 154788

فعالیت در حیطه ارز دیجیتال در صورت داشتن دانش و مهارت کافی می‌تواند بسیار سودآور باشد؛ البته به شرط آن که بتوانید مرحله اول یعنی ثبت‌نام در صرافی را پشت‌سر بگذارید! این روزها تحریم‌هایی که از سوی صرافی‌های معتبر جهانی به ایرانیان اعمال می‌شود، فعالیت آن‌ها را محدود کرده است. بااین‌حال هنوز هم صرافی بینگ ایکس یکی از پلتفرم‌های معتبری است که ارائه خدمات به ایرانیان را در دستور کار خود قرار داده است؛ علاوه‌بر آن، دنیایی از پاداش‌ها را هم برای تمام کاربران خود در نظر می‌گیرد. اگر دوست دارید ضمن ثبت‌نام و فعالیت در یک صرافی کریپتوکارنسی از پاداش‌های متعدد هم بهره‌مند شوید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

چگونه از بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیریم؟

مروری بر بینگ‌ ایکس و مزیت اصلی ثبت‌نام در آن

پیش از آن که به نحوه دریافت پاداش ۱۲۰ دلاری صرافی bingX بپردازیم، بد نیست مروری بر این صرافی و مزایای آن داشته باشیم. بینگ‌ ایکس فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده و در این ۶ سالی که به خدمت‌رسانی مشغول است، توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این صرافی محبوب از میان تمام صرافی‌های سراسر دنیا، رتبه ۳۷ را به خود اختصاص داده و این یعنی یکی از برترین‌ها برای خرید و فروش ارز دیجیتال است.

صرافی بینگ ایکس در مجموع مزایای متعددی دارد؛ اما یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب جلب توجه هزاران ایرانی شده، عدم نیاز به احراز هویت است. اغلب صرافی‌های شناخته‌شده این روزها احراز هویت را اجباری کرده‌اند و به همین خاطر امکان فعالیت ایرانیان در آن‌ها وجود ندارد. مدتی است که برای ورود به صرافی bingX باید از VPN با IP ثابت استفاده کرد؛ اما هنوز هم نیازی به احراز هویت نیست و به راحتی می‌توانید تا سقف ۵۰ هزار دلار در روز، از آن برداشت کنید. این مزیت، چالش ثبت‌نام در صرافی‌های مطرح دیگر را حل کرده است.

چگونه می‌توان از پاداش ۱۲۰ دلاری bingX بهره‌مند شد؟

پس از آن که به راحتی و بدون دردسر در بینگ ایکس ثبت‌نام کنید، می‌توانید از پاداش‌های متنوع آن هم بهره‌مند شوید. یکی از جذاب‌ترین پاداش‌های این صرافی، ارائه پاداش 120 دلاری برای ثبت‌نام است. کافیست چند مرحله ساده را پشت‌سر بگذارید تا علاوه‌‌بر بهره‌مند شدن از مزایای معاملات، سود 120 دلاری هم داشته باشید. این پاداش‌ها هیجان معامله در دنیای کریپتو را چندین برابر می‌کنند.

برخی از افراد گمان می‌کنند که به محض ثبت‌نام در بینگ ایکس، ۱۲۰ دلار به حساب آن‌ها واریز خواهد شد؛ درحالی‌که چنین چیزی صحت ندارد. ۱۲۰ دلار به ازای هر کاربر پاداش کمی نیست که صرفا با ثبت‌نام بتوانید آن را به‌دست آورید؛ بنابراین، باید مراحلی را برای دسترسی به آن طی کنید. خلاصه‌ای از این مراحل را شرح می‌دهیم:

  • نخستین مرحله برای دریافت بونوس ۱۲۰ دلاری، ۵ دلار در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مرحله باید حساب خود را ۲۰۰ دلار شارژ کنید تا پاداش ۵ دلاری به شما تعلق بگیرد.

  • بخشی از صرافی ارز دیجیتال bingX، به معاملات اسپات تعلق دارد. اگر ۳۰۰ دلار در بازار اسپات معامله کنید، بونوس ۵ دلاری دیگری دریافت می‌کنید و جمع پاداش‌ شما به ۱۰ دلار می‌رسد.

  • اگر معاملات اسپات را افزایش دهید و سقف معاملات را به ۵۰۰۰ دلار برسانید، مقدار بونوس شما به ۱۰ دلار افزایش پیدا می‌کند.

  • از دیگر مزایای پلتفرم بینگ ایکس، پشتیبانی از معاملات لوریج و فیوچرز است. اگر سررشته معامله در این بازارها را دارید نیز می‌توانید حداقل ۱۰۰۰۰ دلار معامله کنید و پاداش ۱۰ دلاری دیگری را نیز دریافت کنید.

  • بیشترین مقدار پاداش در بینگ ایکس برای کسانی است که معاملات خود را تا ۲۰۰ هزار دلار افزایش دهند. البته با استفاده از لوریج به راحتی می‌توانید این مبلغ را معامله کنید. در این حالت پاداش ۱۰۰ دلاری صرافی bingX را دریافت خواهید کرد.

می‌بینید که صرافی معتبر بینگ‌ ایکس چه پاداش‌های جذابی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. به این ترتیب علاوه‌بر کسب سود حاصل از معاملات، می‌توانید از پاداش‌های صرافی هم بهره‌مند شوید.

چگونه از بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیریم؟

انواع بونوس‌ها و پاداش‌ها در صرافی بینگ‌ ایکس

پاداش‌ها در صرافی ارز دیجیتال bingX تنها به این مورد خلاصه نمی‌شوند و علاوه‌بر پاداش ۱۲۰ دلاری، می‌توانید از بونوس‌های جذاب دیگری هم بهره‌مند شوید. بسته به نوع معاملات و مقدار فعالیت در صرافی، پاداش‌ها متفاوت خواهند بود؛ به‌عنوان مثال، پاداش تخفیف در کارمزد، یکی از بونوس‌های محبوب در میان کاربران است. با استفاده از این کوپن تخفیف می‌توانید کارمزدهای هر بخش از سایت را که خواستید، به میزان مشخص‌شده کاهش دهید.

نوع دیگری از بونوس در بینگ ایکس، کمک هزینه کپی تریدینگ است. در کپی تریدینگ زمانی که کاربر اصلی سود کند، کاربرانی که از او کپی می‌کنند هم سود خواهند برد. در مقابل اگر کاربر اصلی زیان ببیند، سایر کاربران نیز متعاقبا زیان خواهند دید. بونوس کمک هزینه کپی تریدینگ به شما کمک می‌کند تا در صورت زیان دیدن، مقدار ضرر و زیان را کاهش دهید. افزون‌بر این موارد همچنان بونوس‌های دیگری هم وجود دارند که در سایت اصلی صرافی می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

چگونه از پاداش‌های خود در حساب بینگ‌ ایکس استفاده کنیم؟

در پلتفرم بینگ ایکس زمانی که روی آواتار خود ضربه بزنید، وارد بخش اطلاعات حساب خواهید شد. در این قسمت گزینه‌ای به نام My rewards وجود دارد که با کلیک بر آن می‌توانید پاداش‌های دریافت‌شده را ببینید. البته پاداش‌هایی که از دست داده‌اید هم در این فهرست نمایش داده می‌شوند. سپس می‌توانید با کلیک روی گزینه use، از پاداش‌هایی که دریافت کرده‌اید، استفاده کنید.

چگونه از بینگ ایکس ۱۲۰ دلار جایزه بگیریم؟

نتیجه‌گیری

صرافی ارز دیجیتال bingX ضمن پشتیبانی ۲۴ ساعته به زبان فارسی، تامین سطح بالایی از امنیت، ارائه خدمات به بیش‌از ۱۰۰ کشور دنیا و ارائه بیش‌از ۵۰۰ ارز دیجیتال، با در نظر گرفتن پاداش‌های مختلف توانسته محبوبیت بیشتری هم کسب کند. اگر دوست دارید از این مزایا بهره‌مند شوید، همین حالا با چند کلیک در صرافی بینگ ایکس فعالیت را آغاز کنید. ذکر این نکته الزامی است که فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال بدون دانش و مهارت ممکن نیست. توجه داشته باشید که هیچ مرجعی در قبال سود و زیان شما مسئولیتی ندارد؛ بنابراین، در انتخاب‌های خود دقت کنید و بدون آگاهی وارد این حیطه نشوید.

کدخبر: 154788

ارسال نظر