رپورتاژ

طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی(+جدول مقایسه)

طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی از طریق سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف قابل انجام است. این روش یکی از راه‌های کم هزینه و سریع به شمار می‌آید که می‌توان با کمک آن کاتالوگ را با سرعت بسیار بالا طراحی کرد.

طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی(+جدول مقایسه)
کدخبر: 155173

طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی از طریق سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف قابل انجام است. این روش یکی از راه‌های کم هزینه و سریع به شمار می‌آید که می‌توان با کمک آن کاتالوگ را با سرعت بسیار بالا طراحی کرد.

ابزارهای هوش مصنوعی از امکانات و توانمندی‌های زیادی بهره می‌برند که به خوبی کاتالوگ حرفه‌ای را پردازش می‌کنند.

طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی به این شکل است که سرویس‌های موجود در این زمینه با کمک الگوریتم‌های پیشرفته مانند: الگوریتم ویرایش تصاویر، به صورت خودکار طراحی را انجام می‌دهند. این طراحی کاملاً هوشمندانه بوده و نتیجه نهایی آن سیار حرفه‌ای و با کیفیت است. در ادامه این مطلب انواع سایت‌هایی که می‌توانید طراحی کاتالوگ و بروشور را با کمک هوش مصنوعی در آن‌ها انجام دهید، به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی سایت‌های طراحی کاتالوگ و بروشور با هوش مصنوعی

سایت‌های زیادی وجود دارند که به طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی می‌پردازند. هر یک از این سایت‌ها دارای کارکرد خاصی بوده و با ابزارهای خاص این کار را انجام می‌دهند. طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی در سایت به این صورت بوده که الگوریتم یادگیری ماشین به صورت خودکار محتوای تصویری کاربر را خلق می‌کند و ابزار مورد نیاز برای ویرایش تصویر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد‌. با ما همراه باشید تا ابزارها و سایت‌های فعال در این زمینه را بشناسید.

ابزارهای طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی:

  • Canva: پلتفرم جامع طراحی با قالب‌های متنوع و امکانات شخصی‌سازی بالا.
  • Design.ai: طراحی خودکار بر اساس ورودی کاربر، مناسب برای طراحی سریع.
  • Jasper: تولید ایده‌های خلاقانه و متن برای کاتالوگ.
  • Deep Dream Generator: ایجاد تصاویر هنری و سورئال برای طراحی‌های خاص.
  • Khroma: انتخاب پالت رنگی مناسب با هوش مصنوعی.
  • Fotor: ویرایش تصویر حرفه‌ای و ایجاد کلاژ.
  • Venngage: طراحی ساده و رایگان برای مبتدیان.

 

جدول مقایسه سایت های طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی

سایت ویژگی های برجسته مناسب برای
Canva پلتفرم جامع طراحی، قالب‌های متنوع، نرم‌افزار موبایل طراحی انواع گرافیک، از جمله کاتالوگ، مبتدیان و حرفه‌ای‌ها
Design.ai طراحی خودکار بر اساس ورودی کاربر، مناسب برای طراحی سریع طراحی سریع و آسان کاتالوگ، بروشور و...
Jasper طراحی خلاقانه با هوش مصنوعی، مناسب برای تولید محتوا طراحی کاتالوگ با ایده‌های خلاقانه
Deep Dream Generator ایجاد تصاویر سورئال و هنری، مناسب برای طرح‌های خاص طراحی کاتالوگ با طرح‌های هنری و خلاقانه
Khroma پلتفرم طراحی رنگ، مناسب برای طراحان انتخاب پالت رنگی مناسب برای کاتالوگ
Fotor ویرایش تصویر حرفه‌ای، ایجاد کلاژ و طراحی گرافیک طراحی کاتالوگ با امکانات ویرایش پیشرفته
Venngage طراحی ساده و رایگان، مناسب برای مبتدیان طراحی سریع و آسان کاتالوگ بدون نیاز به مهارت فنی
سایت canva

اولین سایت برای طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی سایت canva است. بستر اینترنتی canva یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی بوده که قابلیت ایجاد طرح‌های گرافیکی مختلف به شکل مبتکرانه را دارا است. وجود ابزارها و الگوهای مختلف در این سرویس باعث شده تا کاربران قابلیت طراحی انواع کاتالوگ و بروشور با هوش مصنوعی را داشته باشند و canva علاوه بر سایت، دارای نرم‌افزار نیز هست که قابلیت نصب روی گوشی‌های همراه را داشته و با این نرم‌افزار که از هوش مصنوعی برخوردار است، می‌توانید طراحی کاتالوگ را انجام دهید.

سایت design.ai

یکی دیگر از سایت‌هایی که خدمات طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد، این سایت است که نحوه کار با آن نیز بسیار آسان است. به این صورت که با بهره‌گیری از الگوریتم پردازش تصویر و قدرت یادگیری ماشین هوش مصنوعی انواع محتوای گرافیکی از جمله عکس، بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت و... را طراحی می‌کند.

سایت Jasper

اگر به دنبال یک بستر اینترنتی هوش مصنوعی هستید که بتوانید طراحی کاتالوگ را به سادگی با آن انجام دهید، قطعاً این سایت یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

طراحی بنر

سایت Deep Dream Generator

این سایت با کمک هوش مصنوعی تصاویر خلاق و جذاب برای ساخت بروشور را خلق می‌کند. کاربر با کمک این سایت می‌تواند به صورت رایگان از خدمات آن استفاده داشته باشد. البته برای دریافت خدمات بیشتر می‌توانید هزینه خرید اکانت را در این سایت پرداخت کنید.

سایت khroma

بستر آنلاین khroma نوعی ابزار طراحی رنگ با هوش مصنوعی به شمار می‌آید که طی مراحل ساخت کاتالوگ مورد استفاده طراحان و گرافیست‌ها قرار می‌گیرد. در این سایت رنگ‌ها با تنوع بالا و پالت‌های رنگی گسترده وجود دارند که امکان طراحی با رنگ‌های متعدد را فراهم کرده‌ می‌کنند.

سایت Fotor

سایت آنلاین Fotor به عنوان یک تصویرساز حرفه‌ای مورد توجه کاربران و گرافیست‌ها قرار گرفته که می‌توان در روند ساخت انواع کاتالوگ و بروشور با هوش مصنوعی نیز به این سایت مراجعه کرد.

سایت Venngage

این سایت برای افراد مبتدی و آماتور که قصد انجام طراحی بروشور را دارند، مناسب است. استفاده از این بستر اینترنتی کاملاً رایگان بوده و نیاز به پرداخت هزینه نیستید. از طرف دیگر بدون مهارت یا تخصص خاصی می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید تا طراحی کاتالوگ به بهترین شکل انجام شود.گ

طراحی بنر

نکات استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی کاتالوگ

اگر قصد دارید طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی را انجام دهید، باید نکات استفاده از هوش مصنوعی برای این هدف را بشناسید تا نتیجه نهایی کار زیبا و دیدنی باشد. برخی از این نکات عبارتند از:

  1. هدف گذاری مناسب
  2. استفاده از ابزار درست
  3. استفاده مناسب از پرامپت دقیق برای هوش مصنوعی
  4. جمع آوری دقیق اطلاعات

بنر دیجیتال

 

مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی مزایای زیادی برای شما خواهد داشت که در ادامه یک لیست کامل از این مزایا را باهم مرور می‌کنیم؛

  • سرعت بالا در طراحی
  • کیفیت مناسب و عالی کاتالوگ
  • هزینه رایگان
  • عدم نیاز به مهارت و تخصص در زمینه طراحی گرافیکی
  • خلاقیت در طراحی

به نقل از آریا هنر امروز:

هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال دگرگونیِ طیف گسترده‌ای از صنایع، از جمله طراحی، است و طراحی کاتالوگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. ابزارهای متعددی مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به طراحان در خلق کاتالوگ‌هایی جذاب و مؤثر پدید آمده‌اند. در این بخش، به برخی از مهم‌ترین روش‌های یاری‌رسانی هوش مصنوعی در این زمینه می‌پردازیم:

کلام پایانی

در این محتوا بسترها و ابزارهای مناسب برای طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی را شناختید و می‌دانید که با کمک این سایت‌ها و ابزارها می‌توان چاپ کاتالوگ و انواع بروشور را با هزینه پایین یا حتی رایگان بدون نیاز به تخصص و با سرعت بالا طراحی کرد. اگر قصد این را دارید که از یک شرکت معتبر خدمات طراحی یا چاپ را دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به وب سایت چاپ آقا مراجعه داشته باشید. این سایت ارائه دهنده انواع خدمات چاپ از جمله چاپ کاتالوگ و بروشور برای کسب و کار شما است.

کدخبر: 155173

ارسال نظر