رپروتاژ

خرید نهال با میوه های پر سود

انجیر و توت، از میوه هایی هستند که در صنعت خشکبار کشور از آنها استفاده بسیاری می شود و بسیار طرفداران زیادی دارند.

خرید نهال با میوه های پر سود
کدخبر: 155328

انجیر و توت، از میوه هایی هستند که در صنعت خشکبار کشور از آنها استفاده بسیاری می شود و بسیار طرفداران زیادی دارند.

البته هر یک از این میوه ها دارای انواع مختلفی هستند، به طور مثال انجیر سیاه برای تازه خوری مناسب می باشد و همچنین از آن در تهیه مربا استفاده بسیاری می شود و انجیر زرد را برای خشک کردن و تولید خشکبار استفاده میکنند یا توت قرمز مناسب تولید مربا و تازه خوری است و توت سفید مناسب برای تولید میوه توت خشک. البته این نکته را بازگو کنیم هر یک از این میوه ها در بازار های محلی به شدت فروش خوبی دارند و بسیار پر طرفدار هستند.

در ادامه شرایط کاشت هر یک از این نهال ها را با هم بررسی و چند مورد از بهترین نهال ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

شرایط کاشت نهال انجیر

آب و هوای منطقه: نهال انجیر قابلیت رشد و باردهی در بیشتر مناطق آب و هوایی را دارد ولی بهترین نقاط برای کاشت نهال انجیر، آب و هوای گرمسیر و نیمه گرمسیر است ولی همانطور که گفتیم شما میتوانید اقدام به خرید نهال انجیر کرده و در مناطق سردسیر نیز آن را کاشت نمایید.

آبیاری: به طرو کلی نهال و درختان انجیر در هر 10 روز یکبار به آبیاری نیاز دارند. برای مشاهده اطلاعات کامل و شرایط آبیاری این رقم نهال، میتوانید به سایت سیمین نهال مراجعه کنید و اطلاعات کامل این نهال را مشاهده نمایید.

خاک: بهترین خاک برای کاشت و پرورش نهال انجیر، خاک های رسی هستند. لذا قبل از خرید نهال، سعی کنید به خاک محیط مورد نظر خود توجه داشته باشید.

فصل کاشت: بهترین زمان برای کاشت نهال انجیر، اواخر فصل زمستان الی اوایل فصل بهار است. پس به این موضوع نیز توجه کافی داشته باشید.

شرایط کاشت نهال توت

منطقه آب و هوایی: با توجه به اینکه یک سری از نهال های توت مناسب مناطق گرمسیری و یک سری مناسب برای مناطق سردسیر است، توصیه میکنیم قبل از خرید نهال، توضیحات مربوط به هر نهال را از طریق سایت سیمین نهال مورد بررسی قرار دهید و نهالی سازگار با منطقه آب و هوایی خود انتخاب کنید.

آبیاری: نهال های توت در کل به آبیاری زیادی نیاز دارند. بنابر این وظیفه شما است تا نیاز های نهال و درختان خود را به طور کامل تامین کنید. در صورتی که شرایط آبیاری را ندارید و یا به دنبال نهال با قابلیت کاشت دیم هستید، از کاشت نهال توت اجتناب کنید.

نور: نور یکی از مهم ترین نیاز های درختان توت است و این نهال ها باید در محیطی کاشت شوند که نور مورد نیاز خود را به خوبی دریافت کنند.

خاک: شما باید اقدام به خرید نهال سازگار با خاک محیط مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بهترین رشد و باردهی را از نهال خود شاهد باشید و این کار مستلزم مطالعه دقیق توضیحات نهال است.

در ادامه سعی داریم چند مورد از بهترین نهال های انجیر و توت را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

نهال توت قرمز 

نهال توت قرمز می تواند تا ارتفاعات 10 متر رشد داشته باشد. عمر اقتصادی درختان توت قرمز بیش از 10 سال است و در این مدت می تواند برای شما باردهی اقتصادی به همراه داشته باشد.

نهال توت قرمز از سال سوم الی چهارم باردهی خود را آغاز می کند. نهال توت قرمز دیر گل است و بهترین منطقه از لحاظ آب و هوایی برای کاشت و پرورش این نهال، مناطق سردسیری است.

زمان برداشت میوه های توت قرمز، تیر ماه است.

اگر شما عزیزان در مناطق سردسیر قصد کاشت نهال توت را دارید، خرید نهال توت قرمز و کاشت و پرورش آن میتواند شما را به سود بسیار خوبی برساند.

نهال توت سفید هرات

نهال توت سفید ارتفاعی بیش از 10 متر دارد و می تواند تا 15 متر رشد داشته باشد و بیش از 100 سال برای شما باردهی اقتصادی به همراه داشته باشد.

باردهی نهال توت سفید هرات از 2 سال پس از کاشت نهال و باردهی اقتصادی آن از 5 سالگی نهال شروع می شود.

بهترین مناطق برای کاشت نهال توت سفید هرات، آب و هوای گرمسیری است.

شما میتوانید در مناطق گرمسیری، نهال توت سفید را مورد کاشت و پرورش قرار دهید و با فروش محصولات آن در بازار های محلی و یا فروش آنها به کارخانجات میوه خشک کنی و یا کارخانجات مرکبات، سود بسیار خوبی را از آن خود سازید.

نهال انجیر سیاه

بیشترین مصرف میوه انجیر سیاه در تازه خوری و تهیه و تولید مربا است. 

درختان انجیر سیاه تا 50 سال میتوانند عمر اقتصادی به همره داشته باشند. این درختان تا 10 متر ارتفاع به خود میگیرند و از 4 سالگی باردهی خود را آغاز میکنند و پس از 5 سالگی باردهی اقتصادی آنها شروع می شود.

خرید نهال انجیر سیاه و کاشت آن در مناطق سردسیر نیز امکان پذیر است ولی اگر میخواهید حداکثر عملکرد درختان انجیر سیاه را شاهد باشید، توصیه میکنیم آن ها را در مناطق گرمسیر پرورش دهید.

نهال انجیر زرد ترکیه

نهال انجیر زرد ترکیه میتواند تا 10 متر رشد کند. عمر اقتصادی این درختان انجیر از سایر درختان انجیر کمتر است. به طوری که درختان انجیر زرد ترکیه تا 25 الی 30 سال باردهی اقتصادی به همراه دارند.

باردهی نهال انجیر زرد ترکیه از 3 سالگی آن و باردهی اقتصادی آن از 5 سالگی نهال شروع می شود. میوه های انجیر زرد ترکیه از پر طرفدار ترین ارقام انجیر است که شما در بازار و فروشگاه ها، میوه های انجیر خشک سفید را بسیار مشاهده میکنید که دارای خواص بسیار زیادی نیز می باشد.

بهترین منطقه برای کاشت نهال انجیر زرد ترکیه، مناطقی با تابستان های گرم و خشک می باشد و شما میتوانید اقدام به خرید نهال انجیر زرد کرده و آن را در مناطق سردسیر نیز پرورش دهید.

خرید نهال 

با توجه به مواردی که خدمت شما عزیزان گفتیم، خرید نهال انجیر و توت میتواند شما را به سود بسیار خوبی برساند ولی مهم ترین نکته برای کاشت و پرورش و رسیدن به سود بسیار خوب، خرید نهال سالم از نهالستان و مراکز معتبر است.

سیمین نهال دشت سبز به شماره ثبت 3926، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید انواع نهال های مثمر و غیر مثمر، در خدمت شما عزیزان قرار دارد تا نهال های سالم با باردهی مطلوب را خریداری کرده و سپس اقدام به کاشت نمایید. چرا که خرید نهال بی کیفیت، زمان و هزینه های شما را به کل به هدر خواهد داد.

شما عزیزان میتوانید جهت خرید نهال از طریق سایت سیمین نهال اقدام به خرید نمایید و نهال های بسیار با کیفیت را با نازل ترین قیمت خرید کنید و در هر کجای کشور عزیزمان که هستید، سفارشات خود را دریافت کنید.

همچنین با خرید از نهالستان سیمین نهال، هدیه ویژه ای از طرف مجموعه نیز دریافت خواهید کرد که این نشانه قدردانی از خرید شما از مجموعه سیمین نهال می باشد.

جهت خرید نهال، کافیست وارد سایت سیمین نهال به آدرس Siminnahal.com شوید و سفارشات خود را به ثبت برسانید.

همچنین می توانید از سایر ارقام ما همچون نهال گردو، نهال بادام، نهال گلابی و دیگر ارقام نیز خریداری و در کنار نهال توت و انجیر، آنها را نیز  مورد پرورش قرار دهید.

کدخبر: 155328

ارسال نظر