رپورتاژ

خرید و ساخت و چاپ جعبه لمینتی 2 ساعته از کجا ؟

چاپ جعبه لمینتی اغلب برای کسب و کارهایی که نیاز به بسته بندی محکم و مقاوم دارند مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه های لمینتی کیفیت بالایی دارند و امکان چاپ چهار رنگ بر روی آنها هست

خرید و ساخت و چاپ جعبه لمینتی 2 ساعته از کجا ؟
کدخبر: 155364

چاپ جعبه لمینتی اغلب برای کسب و کارهایی که نیاز به بسته بندی محکم و مقاوم دارند مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه های لمینتی کیفیت بالایی دارند و امکان چاپ چهار رنگ بر روی آنها هست. یکی از دلایلی که امروزه جعبه های لمینتی بسیار رواج پیدا کرده است، مقاومت بالای آنها برای حمل وسایل سنگین است. اغلب جعبه های لمینتی برای حمل و بسته بندی ابزارآلات مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه های لمینتی از وسایل داخلش در برابر آسیب های محیطی جلوگیری می کند. در ادامه بیشتر در مورد مزایای جعبه لمینتی با شما صحبت خواهیم کرد.در ضمن شما میتوانید برای سفارش جعبه لمینتی و مشاهده نمونه کارهای جعبه لمینتی به صفحه چاپ جعبه لمینتی در سایت چاپ آپامه مراجعه کنید و یا با شماره 09127386384 در تماس باشید . 

چاپ جعبه لمینتی چگونه به برند سازی شما کمک می کند ؟ 

اگر مشتریان برند شما را در تمامی نقاط شهر و در بر روی اکثر جعبه های لمینتی بشناسند، دفعه بعد که برای خرید جنسی می روید، برند شما را پیدا خواهید کرد. مشتریان به نام تجاری هایی که با آن ها آشنا هستند و به آن ها اعتماد دارند، اعتماد می کنند. جزئیات زیادی در مورد محصول های مختلف و برند را می توان روی جعبه های لمینتی سفارشی چاپ کرد. در نتیجه، محصولات شما با اطمینان بیشتری اهداف مورد نظر مصرف کنندگان را برآورده می کنند.

چاپ جعبه لمینتی چه مزایایی دارد ؟

چاپ جعبه لمینتی چه مزایایی دارد ؟

 گرفتن جعبه لمینتی که تصویر دقیق افکار شما را به تصویر می کشد، مزایای بی شماری دارد. نه تنها جعبه لمینتی چاپ شده سفارشی شما، سازگاری با محیط زیست است بلکه بر اعتبار شما نیز می افزاید. در عوض، ارتباط بی پایان با مشتریان توسط جعبه لمینتی سفارشی با آرم نیز راهی برای ایستادن محکم در بازار رقابتی است. این راهی است برای ارتقاء برند خود بدون اینکه در کمپین های بسیار گران قیمت و استراتژی های تبلیغاتی افراط کنید.

یکی دیگر از مزایای جعبه لمینتی سفارشی این است که محصول شما را در فروشگاه های الکترونیکی و تنظیمات خرده فروشی برجسته می کند. هر جعبه با این فکر به تصویر کشیده شده است که برند شما را با ایجاد یک تصویر مثبت برند ثابت ارتقا دهد. شما برای رویارویی با هر چالشی از شناخت برند گرفته تا ایجاد شهرت بازاریابی ثابت، تنها با یک جعبه لمینتی طراحی شده می توانید این کار را انجام دهید.

چاپ جعبه لمینتی آیا در نمایشگاه ها در کنار کاتالوگ بازدهی دارد ؟ 

چاپ جعبه لمینتی بهترین گزینه برای پرزنت کردن محصولات در نمایشگاه است. شما میتوانید در کنار جعبه لمینتی و بسته بنید محصولات برای معرفی محصولات خود کاتالوگ نیز چاپ کنید. چاپ کاتالوگ می تواند محصول شما و مشخصات ان را براحتی پرزنت کند. اگر علاقه مند به مشاهده نمونه کارهای ما در زمینه چاپ کاتالوگ هستیند به شما پیشنهاد میکنم به صفحه چاپ کاتالوگ ما در چاپ آپامه مراجعه کنید و یا با شماره 09127386384 در تماس باشید . 

چگونه میتوان بسته بندی را با استفاده از جعبه لمینتی جذابتر کرد ؟ 

ویژگی ‌های زیادی وجود دارد که می ‌توانید در مرحله طراحی یا چاپ اضافه کنید. در اینجا چند مورد از آن ها را برای بررسی در نظر گرفته ایم:

  • یو وی موضعی  را می توان روی جعبه لمینتی اعمال کرد که یک پوشش شفاف و براق را روی مناطق خاصی از آثار هنری برای ایجاد یک کنتراست چشمگیر اعمال می کند.
  • برخی از دستگاه های چاپ می توانند سفید را روی کاغذ یا پوستر رنگی  چاپ کنند و سپس رنگ را روی این ناحیه سفید چاپ کنند که حس واقعی بازیافت یا اکو را به آن می دهد و بسیار چشمگیر است.
  • همچنین می توانید پوشش های ویژه ای را در نظر بگیرید تا بسته بندی شما حتی بیشتر برجسته شود، از جمله براق، مات و لاک چکه ای برای ایجاد یک عامل چشمگیر بدون استفاده از لمینت های پلاستیکی.

چاپ جعبه لمینتی چگونه به بازاریابی شما کمک می کند ؟ 

تا زمانی که جعبه های لمینتی شما روی قفسه ها باقی بمانند، مشتریان همچنان به لوگو شما توجه خواهند کرد. و از هزینه بیلبوردها، تابلوها و سایر اشکال برندسازی بسیار مقرون به صرفه تر است. با سفارشی سازی جعبه لمینتی برای مطابقت با بیانیه ماموریت برند خود، محصولات شما می تواند به عنوان جزء جدایی ناپذیر کمپین بازاریابی شما به نظر برسد. اگر بودجه محدودی دارید، استفاده از جعبه لمینتی سفارشی برای بازاریابی بهترین گزینه برای شماست.

چاپ جعبه لمینتی بهتر است یا چاپ جعبه مقوایی ؟ 

چاپ جعبه لمینتی بهتر است یا چاپ جعبه مقوایی ؟

اینکه شما باید از جعبه مقوایی استفاده کنید یا جعبه لمینتی به محصول شما و وزن آن بر میگردد. در بعضی موارد نیز محیطی که قرار است محصول شما در آن نگهداری شود نیز بسیار در انتخاب نوع جعبه شما مهم است. شما میتوانید در ابتدای کار نمونه کارهای چاپ جعبه ما که در صفحه چاپ جعبه در سایت چاپ آپامه هست مشاهده کنید و اگر نیاز به مشاوره داشتید حتما با شماره 09127386384 در تماس باشید . شما هم میتوانید از ما مشاوره رایگان بگیرید و هم با دیدن نمونه کارهای چاپ جعبه مقوایی و چاپ جعبه لمینتی برای بسته بندی محصولات خود تصمیم درستی را اتخاذ کنید. لازم به ذکر است که کیفیت جعبه های لمینتی به مراتب از جعبه های مقوایی بیشتر است .  

جعبه لمینتی چگونه از محصول شما محافظت می کند ؟ 

خرید و یا ساخت و یا چاپ جعبه لمینتی بسته به محصولی که حمل می کند، برای محافظت در حین حمل و نقل ضروری است. ممکن است برای اقلام ظریف به محافظت بیشتری نیاز باشد، که ممکن است به یک ظرف سفت تر یا بالشتک فوم برای به حداقل رساندن حرکت نیاز داشته باشد. ساخت و چاپ جعبه لمینتی با فوم نمونه بارز این است. این فوم با ساختار سلول باز از پلی اورتان ساخته شده است، سطح پیچیده با قله ها و فرورفتگی های پیوسته می تواند حتی غیرمعمول ترین کالاها را ثابت و ایمن نگه دارد. فوم های بسته بندی تخم مرغ علاوه بر اینکه سبک و به صرفه هستند، در طیف گسترده ای از گریدها، تراکم ها و اشکال موجود می باشند.

سفارش ساخت و چاپ جعبه لمینتی از کجا ؟ 

همانطور که مشاهده می شود، جعبه های مقوایی اختصاصی مزایای زیادی را برای مشاغل از انواع مختلف به ارمغان می آورند. جعبه های مقوایی اختصاصی، از بهبود برندسازی و محافظت از محصولات تا افزایش رضایت و وفاداری مشتری، می توانند به شما کمک کنند، تأثیر ماندگاری بر روی ماهیت محصولات و خدمات خود بگذارند و در عین حال وفاداری مشتری را افزایش دهند.

اگر شما بدنبال مجموعه ای متعهد هستید که سابقه طولانی در زمینه چاپ و بسته بندی داشته باشد و مشاوره رایگان در زمینه های چاپ لیبل، چاپ کارتن، چاپ جعبه، چاپ ساک دستی، خرید جعبه هارد باکس و .. .به شما بدهد، هستید، ما مجموعه چاپ آپامه را به شما معرفی می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و یا گرفتن مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در تماس باشید.

 

کدخبر: 155364

ارسال نظر