رپورتاژ

عقاب کرمان موتور بالاخره قیمت خورد

کرمان موتور به‌تازگی قیمت سدان جدید خود، KMC ایگل، را اعلام کرده و فروش این خودرو در مهرماه ۱۴۰۳ آغاز شده است.

عقاب کرمان موتور بالاخره قیمت خورد
کدخبر: 155782

کرمان موتور به‌تازگی قیمت سدان جدید خود، KMC ایگل، را اعلام کرده و فروش این خودرو در مهرماه ۱۴۰۳ آغاز شده است. این خودرو به‌عنوان اولین سدان ملی کرمان موتور معرفی شده و با قیمت ۹۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. KMC ایگل در اصل نسخه‌ای به‌روزرسانی شده از جک J۴ است که با خرید پلتفرم این خودرو توسط کرمان موتور، تغییرات نرم‌افزاری و طراحی روی آن اعمال شده است تا به‌عنوان یک محصول بومی و ملی معرفی شود.

پیشرانه این خودرو، همان موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر است که توان تولید ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این قدرت توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. با این مشخصات، شتاب صفر تا صد KMC ایگل در حدود ۱۴ ثانیه است، که در محدوده خودروهای اقتصادی قرار می‌گیرد. این ویژگی‌ها آن را به خودرویی مناسب برای استفاده شهری و رانندگی روزمره تبدیل کرده است.

از جمله امکانات این سدان جدید می‌توان به دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، کروز کنترل، چراغ‌های LED، دیلایت، سنسور نور، گرم‌کن آینه‌های جانبی و نمایشگر لمسی سیستم مالتی‌مدیا اشاره کرد. همچنین ایگل به تجهیزات دیگری مثل سنسور پارک عقب و پنجره‌های برقی نیز مجهز است که می‌تواند رفاه بیشتری را برای راننده و سرنشینان فراهم کند.

طرح فروش KMC ایگل از تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۳۰ مهر ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام این خودرو به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت کرمان موتور انجام می‌شود. با این قیمت و امکانات، KMC ایگل رقبای جدی‌ای مانند دنا پلاس و تارا V۴ اتوماتیک در بازار ایران دارد، اما کرمان موتور با ارائه شرایط فروش نقد و اقساط سعی دارد توجه خریداران را به سمت این خودرو جلب کند.

منبع: عقاب کرمان موتور بالاخره قیمت خورد

 

 

کدخبر: 155782

ارسال نظر