رپورتاژ

واردکننده تخصصی قطعات و لوازم یدکی ام وی ام X33 در کشور

ام وی ام X33 یک شاسی‌ بلند کوچک است که توسط شرکت چری اتومبیل (Chery) در چین تولید میشود و در سال ۱۳۸۹ توسط شرکت مدیران خودرو وارد بازار ایران شد. این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی و گیربکس های دستی پنج سرعته و اتوماتیک عرضه میشود. همچنین، این خودرو از سیستم ترمز ABS، کنترل پایداری (ESP) و کنترل کشش بهره‌ مند است و دارای کیسه‌ های هوا برای راننده و سرنشینان است.

کدخبر: 156248

درباره ام وی ام X۳۳ و خرید قطعات یدکی آن از واردکننده تخصصی

ام وی ام X۳۳ یک شاسی‌ بلند کوچک است که توسط شرکت چری اتومبیل (Chery) در چین تولید میشود و در سال ۱۳۸۹ توسط شرکت مدیران خودرو وارد بازار ایران شد. این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی و گیربکس های دستی پنج سرعته و اتوماتیک عرضه میشود. همچنین، این خودرو از سیستم ترمز ABS، کنترل پایداری (ESP) و کنترل کشش بهره‌ مند است و دارای کیسه‌ های هوا برای راننده و سرنشینان است.

نسخه‌ های جدیدتر ام وی ام X۳۳ به موتور دو لیتری تنفس طبیعی با گیربکس پنج سرعته دستی مجهز شده‌ اند که ۱۳۹ اسب بخار قدرت در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور در ۴۳۰۰ دور در دقیقه تولید میکند. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است. این نسخه‌ ها علاوه بر بهبود طراحی بدنه و استفاده از چراغ‌ های LED، تغییرات عمده‌ ای در طراحی داخلی، مانند داشبورد زیباتر و بروزتر، داشته‌ اند که ظاهر لوکس‌ تری به خودرو بخشیده است.

یکی از مزایای داخلی این خودرو، جابجایی صندلی‌ های عقب است که امکان افزایش فضای بار را فراهم میکند، این ویژگی برای افرادی که به دنبال خودرویی جادار و چندمنظوره هستند، بسیار مفید است.

در مجموع، ام وی ام X۳۳ به دلیل طراحی زیبا، امکانات ایمنی و رفاهی متنوع، قیمت مناسب و فضای جادار، یکی از محبوب‌ ترین شاسی‌ بلند های چینی در بازار ایران است. ویژگی‌ های فنی خوب و راحتی سواری آن نیز از دیگر دلایلی است که خریداران را به این مدل جذب می‌کند.

در زمینه لوازم یدکی، فروشگاه‌ هایی مانند مدیران تیم با تنوع بالا و قیمت‌های مناسب، لوازم یدکی ام وی ام X۳۳ را ارائه میدهند. انتخاب قطعات متناسب با سری و نسخه خودروی شما و بررسی شماره فابریک قطعات میتواند در تهیه لوازم یدکی مناسب و افزایش طول عمر و عملکرد خودرو مؤثر باشد.

خرید قطعات و لوازم یدکی ام وی ام X۳۳ از فروشگاه مدیران تیم

لوازم یدکی ام وی ام X۳۳ (ایکس ۳۳) در ایران به طور گسترده‌ ای در دسترس قرار دارد و با توجه به استقبال خوبی که از خودروهای مدیران خودرو مانند ام وی ام ۱۱۰، ۳۱۵، X۳۳، ۵۳۰ و X۲۲ صورت گرفته، بازار قطعات یدکی نیز بهبود یافته است. در آغاز ورود خودروهای چینی به کشور، تأمین لوازم یدکی این خودروها چالش‌ بر انگیز بود؛ اما با افزایش تعداد این خودروها، اکنون دسترسی به قطعات یدکی ام وی ام و دیگر خودروهای چینی بسیار آسانتر شده است.

فروشگاه لوازم یدکی ام وی ام مدیران تیم به عنوان نمایندگی فروش قطعات ام وی ام X۳۳، مجموعه‌ای کامل از لوازم یدکی این خودرو را ارائه میدهد. اگر شما صاحب یکی از مدل‌ های ام وی ام هستید و به دنبال خرید لوازم یدکی میباشید، میتوانید با اطمینان کامل و بهترین قیمت، قطعات مورد نظر خود را از مدیران تیم تهیه کنید. این فروشگاه به تأمین نیازهای شما در زمینه لوازم یدکی ام وی ام X۳۳ مفتخر است.

مدل‌ های مختلف ام وی ام X۳۳ شامل X۳۳، X۳۳S و X۳۳ New هستند که در دو نوع دنده‌ ای و اتوماتیک عرضه میشوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و خرید لوازم یدکی ام وی ام X۳۳S، کافیست با کارشناسان فروشگاه تماس بگیرید.

فروشگاه مدیران تیم تنوع بالایی از لوازم یدکی ام وی ام را در اختیار مشتریان قرار میدهد. این قطعات شامل:

  • قطعات بدنه: مانند درب‌ ها، چراغ‌ ها، سپرها و غیره.
  • سیستم تعلیق: شامل قطعات مربوط به سیستم تعلیق و جلوبندی.
  • سیستم الکترونیکی: شامل قطعات الکتریکی و الکترونیکی خودرو.
  • قطعات موتوری: از جمله سیستم تزریق سوخت و سایر اجزای موتور.
  • لوازم جانبی: شامل تجهیزات و لوازم دیگر مرتبط با خودرو.

تمامی محصولات ارائه شده در مدیران تیم از کیفیت بالایی برخوردارند و با توجه به رقابت زیاد بین تأمین‌ کنندگان، قیمت‌ ها به طور قابل توجهی مقرون‌ به‌ صرفه هستند. با استفاده از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ام وی ام مدیران تیم، میتوانید به راحتی و به صورت آنلاین تمامی نیازهای خود را برای نگهداری و تأمین قطعات یدکی ام وی ام X۳۳ برآورده کنید. همچنین با دسترسی به تنوع گسترده قطعات، به سادگی می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را پیدا کنید.

واردکننده تخصصی قطعات و لوازم یدکی ام وی ام X33 در کشور

در ادامه، به بررسی قیمت لوازم یدکی ام وی ام X33 خواهیم پرداخت.

قیمت لوازم یدکی ام وی ام X33

لوازم یدکی ام وی ام X33، علیرغم اینکه در نمایندگی‌ های رسمی به طور محدود موجود است، از قیمت‌ های متوسطی برخوردارند. این محدودیت در موجودی به معنای افزایش قیمت نیست، اما تعیین دقیق قیمت لوازم یدکی این خودرو به دلیل تنوع بالای قطعات، ممکن است دشوار باشد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت لوازم یدکی MVM X33

  1. تنوع قطعات: قیمت لوازم یدکی ام وی ام X33 شامل انواع قطعات جلوبندی، بدنه، سیستم‌ های الکتریکی و گیربکس است که هر کدام قیمت‌ های متفاوتی دارند.
  2. تغییرات ارزی: نوسانات قیمت ارز در کشور تأثیر زیادی بر قیمت قطعات یدکی دارد. به همین دلیل، ممکن است قیمت‌ ها در طول زمان متغیر باشند.

ما در مدیران تیم سعی کرده‌ ایم لوازم یدکی ایکس ۳۳ را در تمامی دسته‌ بندی‌ ها، از جمله:

  • قطعات بدنه
  • قطعات موتوری و گیربکس
  • قطعات الکتریکی
  • لوازم مصرفی

با بهترین کیفیت عرضه کنیم.

نکات مهم در خرید لوازم یدکی MVM X۳۳

قیمت یکی از معیارهای کلیدی در هنگام خرید لوازم یدکی است. لوازم یدکی ام وی ام X۳۳ به طور کلی نسبت به سایر برندها قیمت مناسبی دارند. با این حال، باید مراقب قطعات غیراصلی باشید که ممکن است با قیمت‌ های بسیار پایین‌ تر در بازار عرضه شوند. استفاده از این قطعات میتواند هزینه‌ های تعمیر را به طور قابل توجهی افزایش دهد، زیرا:

  • این قطعات ممکن است به دیگر اجزای خودرو آسیب برسانند.
  • مشکلات مختلفی مانند خطر آتش‌ سوزی یا کاهش عمر خودرو را به همراه دارند.
  • میتوانند عملکرد سیستم‌ های حیاتی، مانند ترمزها، را به خطر بیندازند.

مدیران تیم و تأمین لوازم یدکی اصلی MVM X۳۳

قیمت قطعات اصلی ام وی ام X۳۳ ممکن است به صورت نامعقولی بالا باشد، اما فروشگاه اینترنتی مدیران تیم با کاهش زنجیره تأمین و تأمین مستقیم لوازم یدکی، توانسته قیمت‌ ها را به سطح معقول‌ تری برساند. در این راستا، مدیران تیم به عنوان فروشگاه معتبر لوازم یدکی ام وی ام X۳۳، طیف وسیعی از لوازم اصلی و با کیفیت را ارائه میدهد تا نیازهای شما را برآورده کند.

برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی و خرید قطعات ام وی ام X۳۳، کافیست نام قطعه مورد نظر را در وب‌ سایت مدیران تیم جستجو کنید یا با شماره‌ های تماس این فروشگاه ارتباط برقرار کنید. با این کار می‌توانید از خدمات و قیمت‌ های مناسب مدیران تیم بهره‌ مند شوید و نیازهای خود را به راحتی تأمین کنید.

کدخبر: 156248

ارسال نظر