رپورتاژ

کیف پول Atomic چه ویژگی دارد؟

همان طور که می‌دانید در بازار معاملاتی ارزهای دیجیتال بدون داشتن کیف پول ریسک سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران به میزان زیادی افزایش می‌یابد. در حقیقت کیف‌ پول‌ها یا همان والت‌ها از مهم‌ترین ابزارها در بازار کریپتوکارنسی‌ها هستند. پیش از خرید انواع ارز دیجیتال و شروع به سرمایه‌گذاری در این حوزه پررقابت باید ابتدا یک کیف پول مناسب و معتبر را نصب و تهیه کنید. انتخاب و استفاده از یک کیف پول معتبر و رسمی در بین میلیون‌ها کیف پول امری بسیار دشوار و زمان‌بر است، اما یکی از معتبرترین کیف‌ پول‌ها برای نگهداری و معامله انواع ارز دیجیتال کیف پول اتمیک است. این کیف پول تمامی امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز برای تامین نیازهای سرمایه‌گذاران را داشته و در لیست معتبرترین و امن‌ترین کیف پول‌ها در دنیا قرار گرفته است. اگر شما هم می‌خواهید با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متمایز و فوق‌العاده کیف پول Atomic اطلاعات کاملی را کسب کنید با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

کیف پول Atomic چه ویژگی دارد؟

قابلیت پشتیبانی از 300 ارز دیجیتال مختلف

اگر شما هم اهل سرمایه‌گذاری و ترید در بازار ارزهای دیجیتال باشید همواره با قابلیت‌های انواع کیف پول‌ها آشنا هستید، مطمئنا می‌دانید که کمتر کیف پولی قابلیت پشتیبانی از بیش از 300 ارز دیجیتال را دارد. نکته جالب در مورد کیف پول اتمیک این است که این کیف پول همواره جزو آن دسته از کیف‌ پول‌هایی است که از بیش از 300 نوع ارز دیجیتال موجود در بازار رمز ارزها پشتیبانی می‌کند. به بیانی روشن‌تر عملا شما با داشتن اتمیک والت دیگر به هیچ نوع کیف پول سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری ثانویه‌ای نیاز ندارید.

در حقیقت هدف اصلی تیم توسعه‌دهنده این کیف پول حرکت و رشد همگام با پیشرفت رمز ارزها و افزایش تنوع آن‌ها در بازار جهانی کریپتوکارنسی‌هاست تا سرمایه‌گذاران بتوانند به راحتی در این بستر هر نوع ارز دیجیتالی که خریداری کرده‌اند را نگهداری کنند. این کیف پول بزرگ از تمامی توکن‌های ERC20 پشتیبانی می‌کند، این قابلیت در جای خود یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف پول Atomic به شمار می‌رود.

امنیت بسیار بالای والت اتمیک

کیف پول اتمیک از جمله کیف پول‌های غیر حضانتی یا همان non-custidal است، به عبارتی تمامی عبارات بازیابی یا همان کلیدهای خصوصی به صورت ابری ذخیره نمی‌شود، بلکه بر دستگاه هر یک از کاربران قرار می‌گیرد. در حالت کلی تدابیر امنیتی بسیاری در این کیف پول در نظر گرفته شده است. برای نمونه برای تایید هر تراکنش باید کاربران از رمز عبور خود استفاده کنند. در این کیف پول حریم شخصی کاربران به خوبی رعایت شده است، به گونه‌ای که نیازی به احراز هویت KYC برای دسترسی به مبالغ و دارایی‌های نگهداری شده در این ولت نیست.

برخورداری از پشتیبانی لحظه‌ای و آنی

حتما می‌دانید که یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصه‌های یک کیف پول معتبر و کاربردی داشتن تیم پشتیبانی حرفه‌ای و با قابلیت پاسخ‌گویی 24 ساعته است. کیف پول اتمیک نیز از جمله کیف ‌پول‌هایی است که در تیم پشتیبانی آن چندین نیروی متخصص و کاربلد همواره در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی به کاربران خود هستند.

با عضویت در این کیف پول به راحتی می‌توانید در مواقع بسیار حساس تبادل و خرید و فروش ارزهای خود در صورت بروز هر گونه مشکل حتی کوچک‌ترین ایراد سریعا با تیم پشتیبانی این کیف پول ارتباط بگیرید و در کمترین زمان مشکل را برطرف کنید.

کیف پول Atomic چه ویژگی دارد؟

غیر متمرکز بودن از دیگر مهم‌ترین ویژگی‌های اتمیک والت

ویژگی غیر متمرکز بودن کیف پول اتمیک اصلی‌ترین علت محبوبیت بیش از حد آن در بین سرمایه‌گذاران بزرگ در سراسر جهان است. در حقیقت بر خلاف سایر کیف پول‌های متمرکز در این نوع کیف پول رمز کلید خصوصی تنها در اختیار شما قرار می‌گیرد (شخص ثالثی در کار نیست). به بیانی ساده‌تر به جز مالک حساب در کیف پول Atomic هیچ شخص دیگری به عنوان شخص ثالث به حساب مالک دسترسی نخواهد داشت.

والت اتمیک به صورت P2P عمل می‌کند و در طی فرایندهای معاملاتی هیچ شخص ثالثی در کار نیست، به همین جهت این کیف پول از نظر امنیت معاملاتی در سطح بسیار بالاتری نسبت به کیف پول‌های متمرکز قرار دارد.

میزان کارمزدهای پرداختی در کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک از جمله کیف پول‌هایی است که استفاده از آن کاملا رایگان است و تنها کارمزد در بستر این والت به دو بخش کارمزد شبکه برای انتقال دارایی‌ها و کارمزد خرید رمز ارزها تقسیم می‌شود. کارمزدی که به منظور انتقال دارایی‌ سرمایه‌گذاران در این کیف پول کسر می‌شود همان کارمزد شبکه بوده و مبلغ بسیار ناچیزی است.

تنها کارمزد قابل توجهی که در این کیف پول از حساب کاربران کسر می‌شود، کارمزد خرید دارایی‌ها از صرافی‌های غیرمتمرکز موجود در برنامه این والت است. یکی از مهم‌ترین نکات مثبت درباره این کیف پول این است که هیچ کارمزد اضافه بر سازمانی برای تراکنش‌ها از حساب کاربران کسر نشده و تنها 0.5 درصد کارمزد برای خرید ارزها و دارایی‌ها در درون این برنامه برای سرمایه‌گذاران اعمال می‌شود.

قابلیت تعویض توکن‌ها و کوین‌ها در کیف پول Atomic

پس از نصب کیف پول اتمیک خواهید دید که این نرم‌افزار تنها برای ذخیره دارایی شما طراحی نشده است، بلکه با استفاده از آن می‌توانید کوین‌ها و توکن‌ها را تعویض کنید. این عملیات در والت اتمیک با نام Atomic Swap در بین دیگر قابلیت‌ها قرار گرفته است. افزون بر این موارد چندین صرافی داخلی نیز در این کیف پول پرکاربرد و خاص به منظور راحتی هر چه بیشتر کاربران قرار گرفته است. صرافی‌هایی که در داخل این کیف پول تعبیه شده‌اند از دو نوع changelly و Shapeshift هستند، به همین جهت فرایند سواپ بسیاری از ارزهای دیجیتال در این کیف پول به راحتی صورت می‌گیرد.

متن باز بودن اتمیک والت

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب و در عین حال بسیار مهم کیف پول اتمیک متن باز بودن آن است. به عبارتی هر کاربری در این بستر می‌تواند کدهای برنامه‌نویسی شده را به راحتی بررسی کرده و در صورت وجود باگ و هر گونه مشکل آن را بررسی کند. وجود این قابلیت در اتمیک والت باعث افزایش شفافیت معاملاتی و اعتمادسازی در کاربران شده است.

کیف پول Atomic چه ویژگی دارد؟

جمع‌بندی

در این مقاله در رابطه با تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص و کاربردی کیف پول اتمیک توضیحات کاملی را ارائه دادیم. در حالت کلی این کیف پول از نظر امنیتی در سطح بالاترین در مقایسه با سایر کیف‌ پول‌های غیرمتمرکز قرار گرفته است. افزون بر این موارد این کیف پول از بیش از 300 ارز دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربران و سرمایه‌گذاران بتوانند بدون محدودیت ارزهای مورد نظر خود را خریداری کرده و در این کیف پول از آن‌ها نگهداری کنند. از این کیف پول بنا بر سهولت استفاده از آن علاوه بر سرمایه‌گذاران حرفه‌ای افراد تازه کار و مبتدی نیز به راحتی می‌توانند استفاده کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76939

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر