سرویس مدرسه برای این دانش آموزان رایگان شد

دانش‌آموزان مدارس استثنایی شهر تهران با همت شهرداری پایتخت و همکاری آموزش و پرورش فاصله مدرسه و محل سکونت را با سرویس و به صورت رایگان طی می‌کنند.

سرویس مدرسه برای این دانش آموزان رایگان شد

دانش‌آموزان مدارس استثنایی شهر تهران با همت شهرداری پایتخت و همکاری آموزش و پرورش فاصله مدرسه و محل سکونت را با سرویس و به صورت رایگان طی می‌کنند.

به گزارش عرشه آنلاین بسامانه سپند توسط وزارت کشور از اردیبهشت ماه امسال به والدین دانش آموزان معرفی و مقرر شد صدور تایید صلاحیت‌ سرویس‌های مدارس توسط این سامانه صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از ناوگان سرویس رایگان مدارس استثنایی شهر تهران اظهار کرد: شهرداری با اتخاذ تدابیری در حوزه خدمات رسانی به مدارس، تلاش می‌کند به بهترین شکل در آغاز سال تحصیلی با آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها همراه باشد.

با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مسوولان حفظ سلامتی و ایمنی دانش آموزان است، افزود: با تعامل سازنده‌ای که میان این سازمان و آموزش و پرورش تهران صورت گرفت همچنین بر اساس جلسات متعددی که با حضور نهادهای مربوطه مانند وزارت کشور، استانداری، پلیس راهور، آموزش و پرورش و سایر نهادها برگزار شد و بر اساس ابلاغ هیات وزیران در خصوص آیین نامه دانش آموزی مقرر شد از ظرفیت و پتانسیل مدارس نیز در جهت ساماندهی سرویس‌ها در سال جاری استفاده شود.

مالکی تاکید کرد: سال گذشته نیمی از دانش آموزان از سوی شرکت خودرو سرویس خدمات دریافت کردند و امسال نیز جای خوشحالی دارد که در مدارس تهران یک هزار خودرو خدمات سرویس ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم در مدیریت شهری پایتخت ارائه خدمات هر چه بهتر به دانش آموزان تهرانی است که امیدواریم امسال به بهترین شکل این اتفاق رخ دهد.

به گفته وی، تعامل بسیار خوبی با آموزش پرورش تهران داشتیم و در ساماندهی سرویس مدارس نزدیک ۶ هزار نفر در سامانه سپند ثبت نام کردند و نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه در ناوگان خودرویی خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اضافه کرد: با هماهنگی‌هایی که با دولت صورت گرفت مقرر شد تمام شرکت‌های متقاضی در سرویس مدارس که موفق به ثبت نام در سامانه سپند نشدند تا آذر ماه در این سامانه ثبت نام کنند.

مالکی یادآور شد: والدین باید توجه داشته باشند که تمامی خودروهای سرویس‌ مدارس باید مجهز به برچسب مخصوص باشند و در صورت عدم وجود برچسب توسط گشت‌های رصد پلیس راهور با آنها برخورد و اعمال قانون خواهد شد.

وی تاکید کرد: آموزش‌های لازم به رانندگان سرویس مدارس ارائه شده و تمام اقدامات لازم در جهت افزایش سطح ایمنی دانش آموزان عملیاتی و اجرایی شده است.

تهران یک شهر - کشور است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز با اشاره به همکاری بی‌سابقه و سازنده تیم مدیریت شهری با سیستم آموزشی گفت: با همکاری شهرداری و شورای شهر، اقدامات بسیار مثبتی مانند اختصاص سرویس رایگان به دانش آموزان استثنایی صورت گرفته است.

علیرضا کریمیان افزود: شهردار و مجموعه شهرداری تهران در حوزه آموزش بسیار دغدغه مند هستند و با دستور شهردار پایتخت ملک ۱۷۶ مدرسه بلاتکلیف به مالکیت آموزش و پرورش در آمد.

وی اظهار کرد: شهر تهران، یک‌ شهر کشور است و در این گستره زیاد، سیستم آموزش و پرورش بزرگی در حال فعالیت است که همه باید به این نهاد در بهبود خدمات رسانی کمک کنند.

در این مراسم حبیب کاشانی، سیداحمد علوی، مهدی پیرهادی، سعید بشیری، حمید استیلی، محمد خاکپور، هادی طباطبایی، زهرا شمس احسان، سوده نجفی حضور داشتند همچنین گروه عموهای فیتیله‌ای به اجرای برنامه شاد و آهنگین برای دانش آموزان مدرسه استثنایی نابینایان محبی (موفقیان) در خیابان آیت الله کاشانی خیابان شهید سلیمی جهرمی پرداختند.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 154303

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر