فال حافظ امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید، فال جمعه ۲۲ اردیبهشت را بخوانید.

فال حافظ امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت

فـال حـافـظ متولدین فروردین

فال حافظ.jpg۲

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد

باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد

طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود

ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید و وجدان تان را ناراحت نکنید؛ تا حدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. به ائمه توسل جویید و از بازی ایام غافل نشوید. فرصت باز هم پیش می آید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید

عمر بگذشته به پیرانه سرم بازآید

دارم امید بر این اشک چو باران که دگر

برق دولت که برفت از نظرم بازآید

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد فکر می کنی روزگار روی بد خود را به تو نشان می دهد و کسی دیگر به تو اعتماد ندارد و احترام نمی گذارد. می خواهی باز هم دولت از دست رفته را بازگردانی. حاضری برای رسیدن به دولت جان خود را هم فدا کنی. راه سخت است اما با همت تو همه کارها آسان می شود.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

خرداد

چو سرو اگر بخرامی دمی به گلزاری

خورد ز غیرت روی تو هر گلی خاری

ز کفر زلف تو هر حلقه‌ای و آشوبی

ز سحر چشم تو هر گوشه‌ای و بیماری

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد دست به سوی هر گلی دراز می کنید خاری از آن به دست تان می نشیند یعنی به هر کسی که عشق می بازید ضرر می بینید. بسیار ناراحتید، فکر می کنید شکست خورده اید. کفر می گوید. دل تان را صاف کنید. باز هم امتحان کنید. شعارتان این باشد که تا پیروز نشوم از پای نمی نشینم.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

غم زمانه که هیچش کران نمی‌بینم

دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم

به ترک خدمت پیر مغان نخواهم گفت

چرا که مصلحت خود در آن نمی‌بینم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید چرا فکر می کنید غم دل تان را پایانی نیست ؟ دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز با خداوند از درد دل تان می کاهد. افسوس گذشته را می خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده اید. راه تان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآیید و خودتان مشکلات تان را حل کنید. ان شاالله که همه چیز درست می شود.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

مرداد

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی

خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی

آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد

حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید اگر می خواهید غم به سراغ تان نیاید و از ناراحتی ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه راه تان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید .باید تلاش کنید. مطمئن باشید کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب تلاش تان را دریافت می کنید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند

چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس

توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد مشکلی داری؛ به جای اینکه آن را حل کنی کاری می کنی که اوضاع بدتر شود. با دغل بازی و دروغ کاری از پیش نمی بری. عقلت را به کار نمی اندازی. به عبادت بپرداز و کمی فکر کن تا دلت قوی شود. تو حسن های زیادی داری که پنهان مانده اند. ذات تو خوب است ولی ظاهرا خود را بد نشان می دهی.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

ای که با سلسله زلف دراز آمده‌ای

فرصتت باد که دیوانه نواز آمده‌ای

ساعتی ناز مفرما و بگردان عادت

چون به پرسیدن ارباب نیاز آمده‌ای

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز   شما این تفسیر را دارد که آفرین بر شما که هر کاری را حتی نیت کردن در دل را از بهر ثواب انجام می دهید و هیچ لذتی را بالاتر از خواندن نماز نمی دانید. بسیار صبور هستید و با همه کس کنار می آیید. نیازتان را جز خدا به احدی نگفته اید. رازتان را هم به کسی نگویید که هدف نزدیک و مرادتان در راه است.

فـال حـافـظ متولدین آبان

آبان

ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم

غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

دل بیمار شد از دست رفیقان مددی

تا طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد شما را به خاطر کاری که نکرده اید متهم کرده اند. دست به دعا بردارید، فقط اوست که می تواند به شما کمک کند و مرهم دل بیمارتان باشد. در موقعیتی قرار می گیرید که باید خودتان را و هنرهایتان را نشان دهید؛ نکند که خطا رفته باشید و دوباره همه چیز را خراب کنید. حوصله به خرج دهید. همای سعادت روی شانه های شما نشسته است به شرطی که به خدا بیشتر نزدیک شوید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

نوش کن جام شراب یک منی

تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب

سر گرفته چند چون خم دنی

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بود و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دل تان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دل تان ریشه کن می شود؛ یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.

فال حافظ متولدین دی

دی

به وقت گل شدم از توبه شراب خجل

که کس مباد ز کردار ناصواب خجل

صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث

نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید بابت کار زشتی که انجام داده ای بسیار خجالت زده هستی. منتظر بقیه سرنوشت خود باش که هرچه صلاح باشد همان خواهد شد. خودت را بی تفاوت نشان نده؛ ثابت کن از کاری که کرده ای خجالت زده هستی. ذات خوبی داری پس به درونت رجوع کن و سیاهی و ظلمت را از دلت بدر کن و بگذار دلت همچون  آب  صاف شود.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

بهمن

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست

که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست

چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای اما بدان که همه اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم

تبسمی کن و جان بین که چون همی‌سپرم

چنین که در دل من داغ زلف سرکش توست

بنفشه زار شود تربتم چو درگذرم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید فرد تنهایی هستید. تنها همدم شما دل تان است. یار و دوستی ندارید. کسی از دردهایتان خبر ندارد. مواظب نامحرمان و حسودان باشید و راز دل تان را به آنها نگویید که به ضرر خودتان از آن استفاده می کنند. نذری کرده اید؛ اگر به حاجت تان رسیدید آن را حتما ادا کنید.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86791

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر