هشدار شدید یک مرجع تقلید به رئیسی | سراغ نداریم در صد سال اخیر وضع اقتصاد به این بدی باشد + یک اطلاعیه

آیت الله العظمی مظاهری گفت: بدانید که این قضیه اقتصاد خیلی مردم را متلاطم کرده، حق هم دارند و قضیه اقتصاد باید هر چه زودتر حل شود. یه چیزهای غریب و عجیبی راجع به اقتصاد الان هست و مردم مبتلا هستند؛ ترس و واهمه عجیبی هم میان مردم حکم فرماست.

هشدار شدید یک مرجع تقلید به رئیسی | سراغ نداریم در صد سال اخیر وضع اقتصاد به این بدی باشد + یک اطلاعیه

دفتر آیت الله مظاهری درخصوص دیدار با رئیسی که ۷۰ روز پیش انجام شد اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ دفتر آیت الله العظمی مظاهری اخبار منتشر شده درخصوص محتوای دیدار ایشان با رییس جمهور در یکی از خبرگزاری ها را تکذیب کرد.

در اطلاعیه دفتر این مرجع تقلید آمده است: اقدام خودسرانۀ خبرگزاری‌های مزبور در تنظیم و نشر خبر دیداری خصوصی که بیش از ۷۰ روز پیش انجام شده، آن‌هم به شکل نادرست، علاوه بر اینکه خلاف اصول اخلاق حرفه‌ای و مغایر با رعایت تقوای در گفتار است، حاکی از دامن زدن به تنازع‌ها و اختلافات بی‌حاصل سیاسی است، که هیچ ربطی به نهاد مرجعیّت ندارد و مناسب است رسانه‌های خبری و کنشگران سیاسی، به این نکتۀ مهم، توجه و التزام داشته باشند.

ایرنا نوشت شب گذشته خبرگزاری «خبرآنلاین» اقدام به انتشار اخباری نادرست از محتوای دیدار آیت الله مظاهری و رییس جمهور، در سفر آیت الله رییسی به اصفهان کرده بود.

براساس خبر خبرآنلاین که پایگاه خبری جمارن نیز آنرا باز نشر داد آیت الله العظمی مظاهری در این دیدار گفت: بدانید که این قضیه اقتصاد خیلی مردم را متلاطم کرده، حق هم دارند و قضیه اقتصاد باید هر چه زودتر حل شود. یه چیزهای غریب و عجیبی راجع به اقتصاد الان هست و مردم مبتلا هستند؛ ترس و واهمه عجیبی هم میان مردم حکم فرماست. ما سراغ نداریم در این ۴۰ ساله، بلکه از نظر تاریخ، در این صد ساله قضیه اقتصاد به این بدی پیاده شده باشد.

 آیت الله العظمی حسین مظاهری در دیدار ۷ مهر خود با رئیس جمهور و هیأت همراه در اصفهان، با تأکید بر اینکه اگر اقتصاد مردم خوب نباشد دین مردم ضرر می خورد، خطاب به رئیسی هشدار داد: بدانید که این قضیه اقتصاد خیلی مردم را متلاطم کرده، حق هم دارند و قضیه اقتصاد باید هر چه زودتر حل شود. چیزهای غریب و عجیبی راجع به اقتصاد الان هست و مردم مبتلا هستند؛ ترس و واهمه عجیبی هم میان مردم حکم فرماست.

آیت الله العظمی مظاهری در ادامه، با بیان اینکه قضیه آب زاینده رود پیش ما بسیار مهم است، افزود: لذا من تقاضا دارم به هر اندازه که ممکن است راجع به قضیه آب زاینده رود پیگیری  کنید. این موضوع امر ی حیاتی است و {پیگیری آن} برای همه لازم و واجب است و اگر{اینگونه} نباشد، عدم حل  این امر حیاتی منجر به مشکلات و بدبختی ها می شود

وی در پایان گفت: امیدوارم به زودی این قضیه آب زاینده رود حل شود و ان شاء الله حل این امر حیاتی در آتی برای همه مفید و خوب باشد.

دیدار رئیس جمهور با آیت الله العظمی مظاهری

بر اساس خبری که پایگاه خبری ریاست جمهوری از این دیدار منتشر کرده، رئیس جمهور با اشاره به شاخص‌های مثبت اقتصادی، از رشد اقتصادی تا کاهش و از بین رفتن کسری بودجه، کاهش رشد نقدینگی و کاهش نرخ بیکاری تاکید کرد که تمرکز دولت همواره بر این است که آثار این شاخص‌های مثبت اقتصادی به سفره مردم برسد.

رئیس جمهور نیز در این دیدار با تشریح اقدامات دولت برای کاهش و رفع مشکلات ناشی از تنش آبی در کشور به‌ویژه استان اصفهان، کاهش تورم را از برنامه‌های اصلی دولت از ابتدای استقرار تا کنون دانست و به تبیین دستاوردهای دو سال گذشته پرداخت.

رئیسی، آیت‌الله العظمی مظاهری را دارای جایگاهی برجسته نزد مردم اصفهان دانست و گفت مراجع تقلید همواره مورد اعتماد و محل رجوع مردم بوده‌اند.

رئیس جمهور با اشاره به شاخص‌های مثبت اقتصادی، از رشد اقتصادی تا کاهش و از بین رفتن کسری بودجه، کاهش رشد نقدینگی و کاهش نرخ بیکاری تاکید کرد که تمرکز دولت همواره بر این است که آثار این شاخص‌های مثبت اقتصادی به سفره مردم برسد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117599

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر