این خبر بروز رسانی می شود

در انتخابات ۱۱ اسفند چه گذشت؟جزئیات حاشیه و متن انتخابات + فیلم و عکس

فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.

در انتخابات ۱۱ اسفند چه گذشت؟جزئیات حاشیه و متن انتخابات + فیلم و عکس

فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.

تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رای از واجدین شرایط(متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل آن) هستند..براساس قانون زمان رای‌گیری به مدت ۱۰ ساعت از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر است.نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حضور عارف به همراه همسرش پای صندوق رای

محمدرضا عارف

رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم بیان کرد: شرکت در انتخابات حق طبیعی و ملی ما است. ما در یک خانواده به نام کشور زندگی می کنیم که نسبت به آن مسئولیت مشترک داریم و باید مسئولیت مان را انجام دهیم.

، محمدرضا عارف با حضور در حسینیه جماران و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران گفت: نمایندگان مجلس باید شایستگی های عمومی و مسئولیت هایشان را پذیرفته و شرایط و اولویت کشور را بپذیرند.

وی ادامه داد: امروز مهمترین مساله اقتصاد و معیشت است؛ در روابط خارجی با مشکلات جدی روبرو هستیم. باید در مجلس افرادی باشند که شرایط را درک کرده و برای برون رفت از شرایط راهکار داشته و خیلی دنبال شعار نباشند.عارف بیان کرد: در مجالس گذشته بعضا همکاران و نمایندکان بیشتر دو دغدغه دارند؛ یکی اینکه در نطق هایشان طوری صحبت کنند که به آن ها دوباره رای داده شود و اینکه هیات های نظارت و شورای نگهبان از عملکرد آن ها راضی بوده تا تایید صلاحیت شوند. ان شاءالله این دو نگاه تغییر کرده و تبدیل به نگاه و دغدغه ملی شود.وی درباره اینکه چرا باید رای داد، گفت: این حق طبیعی و ملی ما است که قانون اساسی به ما داده و باید از آن استفاده کنیم. همچنین در یک خانواده به نام کشور زندگی می کنیم که نسبت به آن مسئولیت مشترک داریم و باید مسئولیت مان را انجام داده و در انتخابات حضور پیدا کنیم منتها باید شرایط حضور در انتخابات هم فراهم شود.وی توضیح داد: منظور از شرایط حضور، وجود کاندیداهای متنوع و شایسته است تا مردم با آرامش بتوانند فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند

«علی‌اکبر ناطق نوری» در حسینیه ارشاد رای داد

ناطق نوری

رئیس‌جمهور رأی خود را به صندوق انداخت + فیلم

رئیس جمهور در اولین ساعات فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در وزارت کشور رای خود را به صندوق انداخت.

رئیسی صبح امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در اولین ساعات فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در وزارت کشور رای خود را به صندوق انداخت.

شرکت رئیسی در انتخابات

رئیس قوه قضائیه در صف رای ایستاد | عکس

رئیس قوه قضاییه با حضور در مسجد جامع لویزان در رای‌گیری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز یازدهم اسفند ماه با حضور در مسجد جامع لویزان در رای‌گیری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، صبح امروز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در اولین ساعات آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسجد جامع لویزان در کنار سایر مردم، آراء خود را به صندوق انداخت.

حضور رئیس قوه قضائیه در صف رای

شرکت جواد ظریف در انتخابات 

دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق کشورمان ساعت ۸ و نیم صبح امروز با حضور در مدرسه ای در حوالی منزل مسکونی ایشان ، در انتخابات شرکت کرد.

شرکت ظریف در انتخابات

سید حسن خمینی رای خود را به صندوق مستقر در حسینیه جماران انداخت.

شرکت علی لاریجانی در انتخابات

شرکت علی لاریجانی در انتخابات

شرکت علی لاریجانی در انتخابات

شرکت علی لاریجانی در انتخابات

حضور مجید انصاری در حسینه جماران

حضور مجید انصاری در حسینه جماران

علیرضا زاکانی در مسجدالنبی نارمک رای داد

 علیرضا زاکانی شهردار تهران، صبح امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در اولین ساعات فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مسجدالنبی نارمک حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

علیرضا زاکانی

آیت‌الله جنتی رأی خود را به صندوق انداخت

دبیر شورای نگهبان رای خود را به صندوق‌های رای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انداخت.

آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان، رای خود را در صندوق‌های رای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انداخت.

شرکت احمد جنتی در انتخابات

وزیر اطلاعات رای خود را به صندوق انداخت

شرکت وزیر اطلاعات در انتخابات

دیگر رسانه ها

کدخبر: 128504

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر