محسن رضایی رئیس جمهور ساز شد

داوود منظور انصراف داد و به دیدار محسن رضایی رفت /رویانیان به سازوکار «اجماع نیروهای انقلاب» پیوست

محسن رضایی رئیس جمهور ساز شد

این روزها محسن رضایی رئیس جمهور ساز شده است. دفتر آقا محسن که این بار وارد صحنه انتخابات نشده است این روزها محل رفت وآمد نامزدهای انتخاباتی است

به گزارش عرشه آنلاین؛  داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در دیدار با محسن رضایی بر آمادگی کامل خود در کمک به ایجاد هماهنگی و وحدت بین نیروهای انقلاب در انتخابات پیش رو تاکید کرد.او دیشب از صحنه انتخابات کنار رفت .

داود منظور که شب گذشته با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود از کاندیداتوری ریاست جمهوری انصراف داد، امروز به دیدار محسن رضایی رفت و به جریان اجماع نیروهای انقلاب پیوست.

بنابر روایت ایسنا، همچنین محمد رویانیان دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با محسن رضایی، آمادگی خود برای حمایت از جریان اجماع نیروهای انقلاب و پیوستن به آن را اعلام کرد.

قرار است به‌زودی کاندیدای زیادی از جبهه انقلاب به جریان اجماع نیروهای انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری ملحق شوند که جزییات آن اعلام خواهد شد.

همچنین مهدی غضنفری، وزیر اسبق صمت، نیز در دیدار با رضایی، آمادگی خود را برای هم‌افزایی و همراهی با نیروهای انقلاب در انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری را اعلام کرد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدرضا پورابراهیمی از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری نیز در همین راستا با محسن رضایی در زمینه «اجماع نیروهای انقلاب» مشورت و گفت‌وگو کردند.

همین چند روز پیش هم بود که خبری منتشر شد که که بین محسن رضایی و محد باقر قالیباف و محد مخبر جلسه ای برگزار شد هاست و قرار شده که قالیباف و محمد مخبر در یک ائتلاف دذر انتخابات شرکت کنند هرچند این خبر از وی مخبر و رضایی تکذیب شد 

براساس شنیده‌ها در جلسه‌ای کم‌سابقه که میان محمد مخبر، محسن رضایی و محمد باقر قالیباف برگزار شد،این سه چهره ارشد جریان اصولگرا در مورد نامزدی محمدباقر قالیباف به اجماع رسیدند

این اجماع نظر باعث پایان یافتن تردیدهای قالیباف برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری شد و مخبر نیز که سابقا با برخی جریان های سیاسی در درون پاستور اختلافاتی یافته بود،از شرکت در انتخابات به عنوان نامزد تیم سیاسی پاستور اعلام انصراف کرد.

گفته می شود صادق محصولی دبیر کل جبهه پایداری و بخشی از این جریان نیز در این شبه ائتلاف حضور یافته اند. قطعی شدن تصمیم مخبر در مورد عدم حضور در عرصه رقابت‌ها،به اختلافات در تیم سیاسی پاستور نیز دامن زده است.

با این حال دفتر محسن رضایی با صدور اطلاعیه‌ای،  اعلام کرد به دنبال برخی شایعات و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مبنی بر دلایل عدم حضور دکتر محسن رضایی در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری، به اطلاع می‌رساند عدم حضور ایشان با هدف کمک به اجماع سازی و وحدت نیروهای انقلاب صورت پذیرفته و شایعات منتشره شده در برخی رسانه‌ها، مبنی بر جلسه مشترک ایشان و آقای دکتر مخبر با یکی از نامزدهای انتخاباتی مشکوک و احتمالاً با اهداف سیاسی و جریانی بوده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 141003

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر