اقدام عجیب سعید جلیلی درباره همسر و فرزندش

اقدام جدید و عجیب سعید جلیلی در صداوسیما خبرساز شد.

 اقدام عجیب سعید جلیلی درباره همسر و فرزندش

اقدام جدید و عجیب سعید جلیلی در صداوسیما خبرساز شد.

به گزارش عرشه آنلاین، اقدام جدید و عجیب سعید جلیلی در صداوسیما خبرساز شد. در برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» با کاندیداها که معمولا همسر، دختر یا خانواده نامزدهای ریاست جمهوری در آن شرکت می‌کنند، سعید جلیلی دست به اقدامی متفاوت زده و امیرحسین ثابتی را به این برنامه فرستاده است!

گفتنی است که همسر سعید جلیلی، دکتر فاطمه سجادی پزشک عمومی است. آن‌ها در سال ۱۳۷۱ ازدواج کردند و یک پسر به نام سجاد دارند.

امیرحسین ثابتی

 همسر سعید جلیلی کیست؟

در این مطلب به معرفی همسر سعید جلیلی و شغل ایشان پرداخته ایم.

به گزارش عرشه آنلاین، همسر سعید جلیلی، دکتر فاطمه سجادی پزشک عمومی است. آن‌ها در سال ۱۳۷۱ ازدواج کردند و یک پسر به نام سجاد دارند.

دکتر فاطمه سجادی  دانش آموخته رشته پزشکی است که بعد از فارغ التحصیلی به عنوان پزشک عمومی فعالیت می‌کند و تاکنون اطلاعات شخصی و عکسی از او منتشر نشده است.

او به عنوان یک پزشک عمومی درای چهره‌ای مستقل از همسر است و در رمقاطعی که برخی از نامزدهای انتخابات  سعی دارند در کنار همسرانشان در فرزند سعید جلیلیمحافل تبلیغانی حاضر شوند و همسرانشان در گفگتوی خبری تلویزیون حضور پیدا کردند، خبری از حضور سجادی در کنار همسرش منتشر نشده و به نظر می‌رسد او حاشیه نشینی از هیاهوی انتخابات را بر حضور فعال در مجامع ترجیح داده است.

فاطمه سجادی در سال ۱۳۷۱ با سعید جلیلی چهره سیاسی ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک فرزند پسر به نام سجاد است.

وی مدتی به همراه خانواده ساکن کرج بود و در حال حاضر ساکن شهرک شهید دقایقی واقع در منطقه لویزان است.

پسر سعید جلیلی دانش آموخته رشته رشته برق در دانشگاه شریف در مقطع ارشناسی ارشد است و عکسی از او از دوران کودکی تا جوانی در کنار پدرش در مراسم مذهبی و نماز جمعه و اماکن مذهبی منتشر شده است، اما تاکنون عکسی از همسر سعید جلیلی را منتشر نکرده است

منبع: برترین ها

دیگر رسانه ها

کدخبر: 142622

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر