پزشکیان: به خاطر ماجرای مهسا امینی ردصلاحیت شدم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در هیچ سنتی پیدا نمی کنید به خاطر لباس این برخورد را آدم ها کنند اگر فکر می کنیم این لباس پوشیدن گناه است رفتاری که با این دختران می کنیم صد برابر بیشتر گناه است.


پزشکیان: به خاطر ماجرای مهسا امینی ردصلاحیت شدم

مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با جمعی از نماینده ادوار مجلس و ایثارگران گفت: وقتی روند جایی که آمدیم را نگاه می‌کنم نمی‌دانم چطور شد صلاحیت ما را تایید کردند ما هستیم و چند نفر دیگر. آن روز هم به آن نامزد گفتم خداوکیلی تا آخر می خواهی بمانی؟ چون این روند سابقه دار است می آیند حرف می زنند بداخلاقی می‌کنند بعد هم انصراف می دهند.

 

وی افزود: در این مبارزه نگاه و باور ما این است که هر کسی عالم تر و کارشناس تر است حق با او است تقوا یعنی حرکت بدون خطا حرکت بدون خطا ربطی به به باور من ندارد هر کسی در اقتصاد، در پزشکی، در هر حوزه ای کار بدون خطا انجام دهد او متقی است. حالا نماز شب و عبادت و روز و نماز هم داشته باشم اما وقتی عمل جراحی می خواهم بکنم و مریض با عارضه بیرون می آید یعنی تقوا را رعایت نکردم. تقوا این است که در اقتصاد و صنعت و سیاست وقتی تصمیمی می‌گیری بهترین و مناسب ترین و اثربخش‌ترین را در جامعه اجازه بدهی اجرا شود این نیست که نماز خوان و روزه بگیر باشی اما روزگار آدم ها را سیاه کنی.

منبع : ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143151

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر