روایت اصولگریان از نتایج غیرمنتظره نظرسنجی‌‌ها، این نامزد پیروز است

روزنامه خراسان نوشت:کم‌کم به روز حساس ۸ تیر ماه نزدیک می‌شویم و هریک از ۶ نامزد آخرین تیرهای ترکش خود را شلیک می کنند

 روایت اصولگریان از نتایج غیرمنتظره نظرسنجی‌‌ها، این نامزد پیروز است

روزنامه خراسان نوشت:کم‌کم به روز حساس ۸ تیر ماه نزدیک می‌شویم و هریک از ۶ نامزد آخرین تیرهای ترکش خود را شلیک می کنند، هرچند کماکان داده های مراکز معتبر افکارسنجی در کشور درباره انتخابات ریاست‌ جمهوری نشان می‌دهد رقابت همچنان سه ضلعی و بین قالیباف، پزشکیان و جلیلی است اما در ۷۲ ساعت گذشته آرای آقای پزشکیان رشد محسوسی داشته است و آقایان قالیباف و جلیلی در کنار هم رقابت سنگینی دارند.

اگر انتخابات به دور دوم برود، روندها و تحلیل‌ها و تجربه‌های انتخابات پیش نشان می‌دهد که ستاد و هواداران آقای پزشکیان امیدوارتر خواهند بود و احتمال رأی‌آوری او را جدی‌تر خواهند شمرد.به نظر می رسد اصولگرایان چاره ای جز اجماع و رسیدن به نامزد واحد آن هم  هر چه سریعتر ندارند ،اجماعی که البته بر مبنای مراکز افکار سنجی معتبر باشد، گزینه نهایی موجب شکل گیری دوقطبی با آقای پزشکیان نشود و البته آرای مردد که سرنوشت ساز نیز هستند از بلاتکلیفی در بیایند.

در همین وحید یامین پور، دبیر شورای‌عالی نوجوانان و جوانان در متنی با استناد به یک نظرسنجی معتبر با بیان اینکه پزشکیان اول است گفت که انتخابات به دور دوم می‌رود.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت:نتایج یک نظرسنجی معتبر مربوط به دو روز اخیر (پس از مناظره سوم) به دستم رسیده که نشان‌دهنده رقابت تنگاتنگ آقایان جلیلی و پزشکیان است.

سه نفر اول به شرح زیر است:

پزشکیان ۲۴.۵

جلیلی ۲۴

قالیباف ۱۵

مردد (در انتخاب کاندیدا) ۳۰

اگر در ۴ روز باقیمانده اتفاق خاص و غیرمنتظره‌ای رخ ندهد پس از ۱۹ سال یک انتخابات دو دوره‌ای خواهیم داشت.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143204

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر