در مشهد چه خبر شد؛ آخرین تصمیم جلیلی و قالیباف برای کناره گیری

شایعه تشکیل جلسه ای با حضور یک مقام عالیرتبه در مشهد برای ایجاد اجماع بین قالیباف و جلیلی منتشر شده است

در مشهد چه خبر شد؛ آخرین تصمیم جلیلی و قالیباف برای کناره گیری

رایزنی‌ها بی‌نتیجه ماندسعید جلیلی و محمد باقر قالیباف هر دو باز هم وعده ماندن در انتخابات را دادند 

 گفته می‌شود جلسه اضطراری برای کنار رفتن سعید جلیلی به نفع قالیباف که با میانجی‌گری محسن رضایی برگزار شده بود، بی‌نتیجه به پایان رسیده است. 

همزمان با انتشار شایعه تشکیل جلسه ای با حضور یک مقام عالیرتبه در مشهد و  محسن رضایی و نامزدان اصولگرا  برای ایجاد اجماع بین قالیباف و جلیلی، ستاد سعید جلیلی با انتشار این پوستر که سلفی سعید جلیلی با حامیانش در مشهد است از ماندن او در صحنه انتخابات خبر داد.

همزمان سردبیر سابق رجا نیوز ارگان  نزدیک به جلیلی نوشت سعید جلیلی کنار نمی رود؛تمام

 

سعید جلیلی

 مشاور قالیباف سیدمحمود رضوی در شبکه ایکس هم  با اشاره به فشارها برای انصراف قالیباف نوشت: ایستاده ایم ...

علی غفاریان فعال رسانه‌ای اصولگرا خبر از دیدار انتخاباتی قالیباف و جلیلی با حضور  یک شخصیت  به منظور اجماع در جریان اصولگرایی داد

پس از آن حمید رسایی در توییتی نوشت : در ‎#اراده_باقی_ماندن_جلیلی تا آخر هیچ تغییری ایجاد نشده/تمام

نتیجه جلسه مشهد هم ان شالله تصمیم بهنگام آقای قالیباف خواهد بود خصوصا که علاوه بر ایسپا در نظرسنجی امشب صداوسیما باجامعه آماری‌ ۵ هزار نفر (کشوری)

پزشکیان ۲۶

جلیلی ۲۵

قالیباف ۱۷

مشارکت ۴۸

با انصراف آ.قالیباف کار در دور اول تمام است..

رسایی

در همین حال رئیس ستاد زاکانی: قالیباف و جلیلی تفاهم کنند زاکانی هم به‌نفع گزینۀ نهایی انصراف می‌دهد

به‌گفتۀ یکی از اعضای ستاد این نامزد انتخاباتی، علیرضا زاکانی در نامه هایی جداگانه به آقایان قالیباف و جلیلی درباره این راهبرد انتخاباتی و مطالبات جبهۀ انقلابی توضیحاتی داده است.

زاکانی

در حالی کە بحث و جدل در میان هواداران سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف بە شبکه‌های اجتماعی کشیدە است، امیرحسین قاضی‌زادە هاشمی بدون حمایت از نامزد مشخصی انصراف داد.

این نامزد اصولگرای انتخابات ریاست‌جمهوری شب چهارشنبه ششم تیر (۲۶ ژوئن)، با انتشار پستی در شبکه اکس "انصراف" خود را از مبارزات انتخاباتی اعلام کرد.

او در پیام خود گفتە کە "به منظور حفظ انسجام نیروهای انقلاب و در پاسخ به درخواست مکتوب شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب و برخی از علما و دلسوزان" از ادامە مسیر انصراف دادە است.

قاضی‌زادە هاشمی همچنین در پیام خود خطاب بە سه کاندیدای دیگر اصولگرا نوشتە است: «امیدوارم سه برادر دیگرم نیز در فرصت باقیمانده اجماع نموده تا جبهه انقلاب تقویت گردد».

انصراف قاضی‌زاده هاشمی کە بسیاری از او بە عنوان کاندید پوششی یاد می‌کردند دور از ذ‌هن نبود. در خلال مناظرەهای انتخاباتی نیز مسعود پزشکیان بارها بە کنایە بە او و زاکانی گفت کە "امیدوارست تا آخر بمانند".

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143605

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر