شریعتمداری ظریف را تهدید به محاکمه کرد، او لو رفته است

حسین شریعتمداری در کیهان امروز نوشت: ظریف دارد از ترفند فرار به جلو استفاده می‌کند. متوجه شده که هویت واقعی او لو رفته و باید در مراکز قضائی و اطلاعاتی پاسخگو باشد، به سیم آخر زده که قضیه را ماست‌مالی کند!

شریعتمداری ظریف را تهدید به محاکمه کرد، او لو رفته است

حسین شریعتمداری در کیهان امروز نوشت: آقای ظریف که این روزها به جمع طرفداران آقای پزشکیان پیوسته و برای حمایت از ایشان به این‌طرف و آن‌طرف می‌رود، بدجوری دارد ماهیت واقعی خود را افشا می‌کند. او که خواستار وابستگی ایران به آمریکاست، صنایع موشکی ما را ضد مذاکره می‌دانست، صنایع هسته‌ای را بر باد داد، مانع اعزام کشتی کمک‌های بشردوستانه ایران به یمن شد، در شورای روابط خارجی آمریکا التماس می‌کرد که از او حمایت کنند، با جان کری ضمن قدم زدن مذاکره می‌کرد که متن گفت‌وگوی آنها فاش نشود.

او در ادمه نوشت: ظریف دارد از ترفند فرار به جلو استفاده می‌کند. متوجه شده که هویت واقعی او لو رفته و باید در مراکز قضائی و اطلاعاتی پاسخگو باشد، به سیم آخر زده که قضیه را ماست‌مالی کند!

همچنین در شماره امروز این روزنامه نوشت: ظریف که دیپلمش را در آمریکا گرفته، سربازی را در آمریکا گذرانده، کارشناسی را و کارشناسی ارشد و دکتری را در آمریکا گرفته و در دوران دفاع مقدس در آمریکا بوده و حتی ازدواجش در آمریکا بوده است، می‌تواند دلسوز کشور باشد؟

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143633

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر