برنده مناظره بایدن و ترامپ مشخص شد

برنده اولین مناظره انتخابات آمریکا مشخص شد

برنده مناظره بایدن و ترامپ مشخص شد

برنده اولین مناظره انتخابات آمریکا مشخص شد

سی‌ان‌ان که میزبانی مناظره جو بایدن و دونالد ترامپ را بر عهده داشت در نظرسنجی اعلام کرد که اغلب تماشاگران ترامپ را برنده نخستین مناظره انتخاباتی آمریکا می‌دانند.

مناظره ترامپ و بایدن

مناظره بایدن و ترامپ

به نوشته س‌ان‌ان، ۶۷ درصد تماشاگران گفته‌اند ترامپ عملکرد بهتری از بایدن داشت. ۳۳ درصد هم عملکرد بایدن را قابل قبول خوانده‌اند.

مناظره ترامپ و بایدن

امروز جمعه ۸ تیر اولین دوئل انتخاباتی «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا به میزبانی تلویزیون سی‌ان‌ان در آتلانتا در حال برگزاریست و نامزدها برای رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری هم‌اکنون رو در روی یکدیگر ایستاده‌اند.

در این مناظره دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، بایدن را به انفعال در برابر ایران متهم کرد و  مدعی شد: در دوران من، ایران ورشکسته بود. پولی نداشت که به تروریسم بدهد و نمی توانستند به حماس پول بدهند.

رئیس جمهور پیشین آمریکا سپس مدعی شد اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم، هرگز حماس به اسرائیل حمله نمی کرد.

ترامپ در این مناطره هنگامی که از سوی بایدن درباره مهاجرت مورد حمله قرار گرفت، در پاسخ مدعی شد که بطور جدی با تروریسم مبارزه کرده است و سپس به کشته شدن ابوبکر البغدادی و نیز شهادت سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد.

دونالد ترامپ: اگر من رئیس‌جمهور بودم هیچ‌گاه حماس به اسرائیل حمله نمی‌کرد. می‌دانید چرا؟ چون ایران در دوران من ورشکست شده بود.

اعتراف بایدن به تلفات نیروهای آمریکایی در عین الاسد: در دوره اون ایران به عین الاسد حمله کرد و تعداد زیادی دارای آسیب مغزی شدند و اون هیچ کاری نکرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143775

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر